quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:04 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
die kerel/dame die recepten schrijft op de verpakkingen is in mijn wereld ook een receptionist, maakt recepten he![]()
Goedzo beestjequote:Op woensdag 4 januari 2006 03:04 schreef Snaptnix het volgende:
Ben net door een niet nader te noemen persoon m'n mandje ingestuurd![]()
Dus dan ga ik dat maar doen. Alvast welterusten allemaal![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:04 schreef Snaptnix het volgende:
Kunnen we wel controleren.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:03 schreef melke het volgende:
[..]
Misschien praat ik wel heeel erg boers![]()
quote:
zijn gewoon oude huisgrappen hierquote:Op woensdag 4 januari 2006 03:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]stoppen, nou begint ie flauw te worden
Ken je Maastricht?quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:07 schreef teamlead het volgende:
[..]heyhey...
waar in limboland zweef jij rond?
Ik had trouwens het idee dat je op kamers woonde. Maar je woont nog thuis?quote:
helaas welquote:
ah,... één van die dorpen er net omheen dus?quote:
Hup naar bed dan!quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:04 schreef Snaptnix het volgende:
Ik had een leuk iets, maar zit nu weer thuis, wat ook wel weer leuk is, vooral financieel gezienquote:Op woensdag 4 januari 2006 03:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik had trouwens het idee dat je op kamers woonde. Maar je woont nog thuis?
Helaas geen uitwonende beurs meer, da's wel jammer.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:11 schreef melke het volgende:
[..]
Ik had een leuk iets, maar zit nu weer thuis, wat ook wel weer leuk is, vooral financieel gezien![]()
Zoiets jaquote:Op woensdag 4 januari 2006 03:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
ah,... één van die dorpen er net omheen dus?
niks mis met een lekker SM-pakje toch?quote:
quote:
Absoluut niet!!quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
niks mis met een lekker SM-pakje toch?
Yes... op 4 jaar in Gulpen na, m'n hele leven gewoondquote:Op woensdag 4 januari 2006 03:12 schreef melke het volgende:
[..]
Zoiets ja![]()
Jij dan? Heerlen was het niet?
* zweep uit het vet haaltquote:Op woensdag 4 januari 2006 03:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Lekker hoor, nog iemand die de zweep over me heen gooit. Het schijnt nationale "Sla Morwen in elkaar" dag te zijn![]()
Ik heb mijn Gimli-outfit aan voor de gelegenheid, met een geile hakbijlquote:
Niets. Ik had het gewoon helemaal gehad met een grietje die er ook een woonde had.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Helaas geen uitwonende beurs meer, da's wel jammer.
Wat gebeurde er met je oude kamer?
Ai Ai, ik zie dat teamlead al klaar staat!quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik heb mijn Gimli-outfit aan voor de gelegenheid, met een geile hakbijl![]()
Heerlen.. Tja wat moet ik daar nou over zeggen hequote:Op woensdag 4 januari 2006 03:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
Yes... op 4 jaar in Gulpen na, m'n hele leven gewoond
]quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
niks mis met een lekker SM-pakje toch?
Hadden ze bij BB ookquote:Op woensdag 4 januari 2006 03:14 schreef melke het volgende:
[..]
Niets. Ik had het gewoon helemaal gehad met een grietje die er ook een woonde had.
* bullwhip en klemmen klaarlegtquote:
Jij weerquote:Op woensdag 4 januari 2006 03:14 schreef melke het volgende:
[..]
Niets. Ik had het gewoon helemaal gehad met een grietje die er ook een woonde had.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:15 schreef melke het volgende:
[..]
Heerlen.. Tja wat moet ik daar nou over zeggen he![]()
![]()
![]()
Wat is Gimli?quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik heb mijn Gimli-outfit aan voor de gelegenheid, met een geile hakbijl![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:16 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
]
Jogging zooi zit lekkerder en men weet al wat er onder zit dus is afgekeurd, behalve in Barneveld![]()
Kennen jullie "De Gluurbuur" van Rembo & Rembo van Villa Achterwerk?quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
Yes... op 4 jaar in Gulpen na, m'n hele leven gewoond
Pier city? Waar ligt dat?quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:17 schreef teamlead het volgende:
[..]in vergelijking met pier-city is Heerlen helemaal top
![]()
ik wil terug naar gulpen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |