quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:01 schreef Bartoli het volgende:
ik ben slapen. tot over een paar uurtjes maar weer
thnxquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:03 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Slaap lekker Bartoli![]()
en ik hoop dat je snel van je pijn verlost bent, ik weet nl wat
het is beterschap en sterkte![]()
Met je handjes boven de dekensquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
moet je ook niet uitspreken, moet je zingen![]()
Haha bij mij is het net andersom dus goh wat leuk is dit zeg!quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha o daar, gezellig. Mijn moeder komt daar vandaan. Maar dat hoor je nu ook niet meer
Ken je dat niet horen dan? Niet dan... nou dan![]()
Zag vanavond bij Oprah een kind wat Geen pijn voelde, das nog erger, die had haar eigen oog dr uitgestoken, die valt en breekt dr kaak en voelt het niet, ongelooflijk dat dat bestaat. Die ouders zeiden dus ook, wees blij als je pijn kunt voelen, dan weet je waar en wat er mis isquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:03 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Slaap lekker Bartoli![]()
en ik hoop dat je snel van je pijn verlost bent, ik weet nl wat
het is beterschap en sterkte![]()
Ligt er toch ook weer aan waar je het zingtquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
moet je ook niet uitspreken, moet je zingen![]()
Elkaars tegenpolen op dat gebied jaquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:05 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Haha bij mij is het net andersom dus goh wat leuk is dit zeg!![]()
lijkt wel een omgekeerde wereld toevallig en leuk, bij mij is het dus net
andersom praat nog net zoals toen ik uit Rotjeknor wegging![]()
quote:
Elkaars tegenpolen op dat gebied jaLachen.
En je weet wat ze van tegenpolen wel eens zeggen
Whahahaha niet gelijk gaan overdrijven natuurlijkquote:
Geen aanrader om dat in een homo bar te zingenquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Ligt er toch ook weer aan waar je het zingt![]()
sorryquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha niet gelijk gaan overdrijven natuurlijk![]()
Of in Barneveldquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:11 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Geen aanrader om dat in een homo bar te zingen![]()
quote:
Ja dat weet ik daar ging het hier van de week in een topic nog overquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Elkaars tegenpolen op dat gebied jaLachen.
En je weet wat ze van tegenpolen wel eens zeggen
Ik geloof niet dat ik het wil weten!!quote:
Dezelfde matties als van Cuall?quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:13 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja dat weet ik daar ging het hier van de week in een topic nog over![]()
is stil en denkt wat is dit leukuhm was er niet toen de waterleiding
sprong in de koopgoot maar ben er vaak![]()
bij mn matties
![]()
Ik denk trouwens dat ze in Barneveld echt naar de hemel gaan kijkenquote:
Niet als jij je rokje en hakken weer aantrektquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:16 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat ze in Barneveld echt naar de hemel gaan kijken![]()
Truste duimpjequote:Op woensdag 4 januari 2006 02:17 schreef Muerte het volgende:
Mensen, ik ga plat, hoop jullie nog te zien in dit forum en anders wordt het zeker BBH!
De groeten en welterusten!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:17 schreef Muerte het volgende:
Mensen, ik ga plat, hoop jullie nog te zien in dit forum en anders wordt het zeker BBH!
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Muerte... en hou die capduim soepel van jequote:Op woensdag 4 januari 2006 02:17 schreef Muerte het volgende:
![]()
![]()
![]()
Funzquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:17 schreef doka het volgende:
[..]
Niet als jij je rokje en hakken weer aantrekt![]()
wahahahaquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dezelfde matties als van Cuall?
Welterusten Muertequote:Op woensdag 4 januari 2006 02:17 schreef Muerte het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hahaha Cuall toen ook... alles was wreed en heftig en ze ging hangen met haar mattiesquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:18 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
wahahaha( deed Roel effe na) familie en vrienden die ik diep in mijn
koester
![]()
Is het zo interessant nu?quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:20 schreef Stereotomy het volgende:
tvp
quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha Cuall toen ook... alles was wreed en heftig en ze ging hangen met haar matties
Fijn toch... dat moet je hebben... mensen die je vertrouwd en in je hart gesloten hebt![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:20 schreef Stereotomy het volgende:
tvp
Precies, mensen waarvan ik hou, en waarvan ik weet wat ik aan ze heb, Thats whatquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha Cuall toen ook... alles was wreed en heftig en ze ging hangen met haar matties
Fijn toch... dat moet je hebben... mensen die je vertrouwd en in je hart gesloten hebt![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:17 schreef Muerte het volgende:
![]()
![]()
![]()
* Foreverblue zet het zachtjes in... en langzaam komen alle Fokkers schouder aan schouder meezingenquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:23 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Precies, mensen waarvan ik hou, en waarvan ik weet wat ik aan ze heb, Thats what
friends are for![]()
![]()
[me= aansteker in lucht houdtquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
* Foreverblue] zet het zachtjes in... en langzaam komen alle Fokkers schouder aan schouder meezingen[/me]
Gezellig, for bad time's and good time's lalalalaquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
* Foreverblue zet het zachtjes in... en langzaam komen alle Fokkers schouder aan schouder meezingen
knowing you can always count on me, for surequote:Op woensdag 4 januari 2006 02:25 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Gezellig, for bad time's and good time's lalalala
Keep smilin'quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:25 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
* Foreverblue zet het zachtjes in... en langzaam komen alle Fokkers schouder aan schouder meezingen
Dat liedje is altijd zo dubbel bij mij..quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:25 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |