En ik de sepo.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:15 schreef the900 het volgende:
Toch jammer dat ik dan de fipo heb.
06:00 uurquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:17 schreef Alice89 het volgende:
Tot hoe laat moet je door blijven reageren om hier een nachtbraker te zijn?
Ong 6 uur ofzoquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:17 schreef Alice89 het volgende:
Tot hoe laat moet je door blijven reageren om hier een nachtbraker te zijn?
hmmz niet elke nacht maar wel vaak, en soms ook niks posten maar alleen beetje lurkenquote:
Ok ok...in het weekend moet je present zijnquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:18 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
hmmz niet elke nacht maar wel vaak, en soms ook niks posten maar alleen beetje lurken![]()
na het uitgaan kijk ik altijd nog wel ffquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:19 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ok ok...in het weekend moet je present zijn
Mooiquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
na het uitgaan kijk ik altijd nog wel ff
Dan ga je FOK!ken op je werkquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:21 schreef survivor het volgende:
[..]
Kan niet want ik moet om 05.00 al beginnen werken![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:21 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Whoa, da's wel bizar met die avatar van jou!
geen idee ze is neit onlinequote:Op woensdag 4 januari 2006 01:27 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Waar is moemoe?
Luuwdow !!1 jeweet vriendquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:25 schreef LudoSanders het volgende:
Maikuuul!!!!
Nog hendig sjiek geslipt ofnie dang!quote:
Gister he gekquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nog hendig sjiek geslipt ofnie dang!
ik ben weer werkloos hoor...quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:14 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik verwacht dus nu : ikwilookwatzeggen, maikuuuul, yvonne, stijgende_ster, remlof, zapsel,Dribbel_, Avani, livEliveD, MMaRsu, dWc_RuffRyder en DjDev
Ik heb onderzocht dat dit de grootste nachtposters zijn op fok , dus is ff checken of dit ook waar is!
afwacht![]()
Mark in the Darkquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:31 schreef iDex het volgende:
Midden in de nacht bagger/rick
Optieven ik wil niet in een van jouw kneuzentopics.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Je bent toch altijd snachts hier
quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Optieven ik wil niet in een van jouw kneuzentopics.
ok ik haal je al wegquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb ik het topic geopend?quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb ik het topic geopend?
Nee hè?
Mooi.
Heb je een rood kleurtje?quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb ik het topic geopend?
Nee hè?
Mooi.
Ben ik de dienstmeid van die kneus?quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:46 schreef Thieske het volgende:
[..]
Heb je een rood kleurtje?
Ja he?
Mooi.
Mooiquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben ik de dienstmeid van die kneus?
Nee hè?
Wil je jezelf een dienst bewijzen meid?quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben ik de dienstmeid van die kneus?
Nee hè?
Wil je mijn naam daar dan neerzetten ipv jouwe?quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
is het aan elkaar met met een streepje na zalm. ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:50 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Wil je mijn naam daar dan neerzetten ipv jouwe?![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
is het aan elkaar met met een streepje na zalm. ?
surequote:Op woensdag 4 januari 2006 01:55 schreef Alice89 het volgende:
Als ik tot 3 uur blijf reageren, kom ik er dan ook tussen te staan?
Oké momentje, had hem al in mijn fotoboek gezet!quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
je moet mijn getekende usericon instellen als je usericon niet deze neppe![]()
Neen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:55 schreef Alice89 het volgende:
Ben je daar niet een beetje te jong voor?quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:55 schreef Alice89 het volgende:
link!!!quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hoi zalmsalade![]()
verraden in ee topic dat in yvonne haar AT staat
![]()
ik vind alice stiekum een beetje leukquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Alice wordt naast beertenderrr mijn knuffelnewbie![]()
ja mooiquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Oké momentje, had hem al in mijn fotoboek gezet!![]()
Wat houdt dat precies inquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Jij bent nota bene een kloon en je herkent er één niet?quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Jij bent ook wel leuk hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:59 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
ik vind alice stiekum een beetje leuk
Dat ik jou onder mijn hoede neem op fok, anders wordt je door iedereen uitgescholden voor breezerquote:
Ik mocht van zalm niks zeggen anders zou hij problemen krijgenquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Jij bent nota bene een kloon en je herkent er één niet?
Ik kreeg na m'n derde reactie al een vraag over breezerquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat ik jou onder mijn hoede neem op fok, anders wordt je door iedereen uitgescholden voor breezeren knuffelen
![]()
![]()
dat bedoel ikquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:02 schreef Alice89 het volgende:
[..]
Ik kreeg na m'n derde reactie al een vraag over breezer!
ik ben niet zalmquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik mocht van zalm niks zeggen anders zou hij problemen krijgen![]()
Aangezien ze nog in de winkels liggen neem ik aan van wel jaquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:03 schreef -Wolf- het volgende:
zijn er uberhaupt nog mensen die breezers drinken?
je wilde wel zeggen: ja ikke!quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:04 schreef Alice89 het volgende:
[..]
Aangezien ze nog in de winkels liggen neem ik aan van wel ja.
shhhhhhhhtquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Dribbel is een kloon van Klonk toch??
Eeeeeeecht??!!!quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Dribbel is een kloon van Klonk toch??
nee, van zalmsaladequote:
wordt volgens mij alleen nog maar gedronken door de zogenoemde "breezer sletjes"quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:04 schreef Alice89 het volgende:
[..]
Aangezien ze nog in de winkels liggen neem ik aan van wel ja.
BREEZER SLETJEquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:08 schreef Alice89 het volgende:
[..]
Niet.
Ik heb ze ooit wel eens gedronken, maar toen was ik nog 13.
hoe oud ben je nu danquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:08 schreef Alice89 het volgende:
[..]
Niet.
schandalig! vroeger dronk ik pas op m'n 16e m'n eerste biertje en heeeel vroeger mijn pa pas op z'n 19e! (dan hebben we het over 1949...)quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:08 schreef Alice89 het volgende:
[..]
Niet.
nie-hiet!quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:07 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Nee daar ben jij een kloon van!
Nouja, tijden veranderen blijkbaarquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:09 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
schandalig! vroeger dronk ik pas op m'n 16e m'n eerste biertje en heeeel vroeger mijn pa pas op z'n 19e! (dan hebben we het over 1949...)
heey maar moet jij nog niet op bed liggen ??quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:11 schreef Alice89 het volgende:
[..]
Nouja, tijden veranderen blijkbaar.
En breezer is eerder frisdrank (qua smaak dan).
Dat heb ik ook met 1/3 Cointreau en 2/3 Cola. Maar de klap van die 40% komt later.quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:11 schreef Alice89 het volgende:
[..]
Nouja, tijden veranderen blijkbaar.
En breezer is eerder frisdrank (qua smaak dan).
Zij is een hij.quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
heey maar moet jij nog niet op bed liggen ??
oew ik blijf in je buurtquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:13 schreef beertenderrr het volgende:
Dit wordt een goede avond!!
* beertenderrr zet het bier klaar![]()
Ik heb vakantie, dus het maakt niet uitquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
heey maar moet jij nog niet op bed liggen ??
Niet echt veel nut....quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
een hij ?? maarja alsnog wel 16of dat ook niet ?
niet iedereen heeft op haar 16e al cup D hoorquote:
onafscheidelijk hequote:
woehoequote:Op woensdag 4 januari 2006 02:16 schreef Furious het volgende:
Ha, mij verwachtte je niet maar ik kwam toch.
Wat een verassing he.
* beertenderrr is verrastquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:16 schreef Furious het volgende:
Wat een verassing he.
je hebt mijn tekening nog als usericonquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:16 schreef Furious het volgende:
Wat een verassing he.
Uiteraard. Stukken beter dan diequote:Op woensdag 4 januari 2006 02:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
je hebt mijn tekening nog als usericon
beertender moet mijn tekening ook als usericon nemen![]()
biertje?quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:18 schreef Furious het volgende:
[..]
Uiteraard. Stukken beter dan diefoto
.
Dribbel_, die was laatst ook al bezig klonen te verkopen. Waarschijnlijk levert dit account na een aantal posts veel geld opquote:
Maar hij zegt dat ik een kloontje ben, is er dan nog een andere user die veel op me lijkt?quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
random breezermeisje, maar wel cute![]()
zijn zat breezersletjes op fok!quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:20 schreef Alice89 het volgende:
[..]
Maar hij zegt dat ik een kloontje ben, is er dan nog een andere user die veel op me lijkt?
Zijn fotoboek is leeg, dus hoe weet je dan dat ik op hem lijk?quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dribbel_, die was laatst ook al bezig klonen te verkopen. Waarschijnlijk levert dit account na een aantal posts veel geld op![]()
maar die zijn niet zooo lievquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:21 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
zijn zat breezersletjes op fok!
Ik drink al lang geen breezer meer!quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:21 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
zijn zat breezersletjes op fok!
weet je hoe ubergeil Plientjuh wasquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dribbel_, die was laatst ook al bezig klonen te verkopen. Waarschijnlijk levert dit account na een aantal posts veel geld op![]()
Fotos zijn van elke willekeurige site (sugababes) te halenquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:21 schreef Alice89 het volgende:
[..]
Zijn fotoboek is leeg, dus hoe weet je dan dat ik op hem lijk?
goed zoquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:22 schreef Alice89 het volgende:
[..]
Ik drink al lang geen breezer meer!
Niet verkeerd inderdaadquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
weet je hoe ubergeil Plientjuh was![]()
Ik snap het niet helemaal. Jij zegt dat ik op hem lijk, maar hij haalt zijn foto's van sugababes ofzoquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Fotos zijn van elke willekeurige site (sugababes) te halen![]()
wat drink je wel danquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:25 schreef Alice89 het volgende:
[..]
Peperduur en staat ook een beetje onvolwassen he.
drink je nu zeker pasoã ??quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:25 schreef Alice89 het volgende:
[..]
Peperduur en staat ook een beetje onvolwassen he.
<-- natuurlijkquote:
Nee, die van jou komen daar vandaanquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:24 schreef Alice89 het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal. Jij zegt dat ik op hem lijk, maar hij haalt zijn foto's van sugababes ofzo.
Ik ben nog nooit geregistreerd geweest op sugababesquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee, die van jou komen daar vandaanMaar zie PI, ik meen het allemaal niet
![]()
je gaat zeker alleen maar naar de discow hequote:
Ohja, nu zie ik hetquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hey dat is mijn getekende beertender jah![]()
wat een belediging voor mijn tekenkwaliteiten![]()
![]()
Het lijkt ook nog wel een beetje op een WC-rolquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:29 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
je gaat zeker alleen maar naar de discow he
Welkomquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:30 schreef DjMoonlight het volgende:
hoi ik verveel me de tering en ik heb gene id waar dit over gaat maar ik ga gezellig mee doen![]()
![]()
bier!quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:30 schreef DjMoonlight het volgende:
hoi ik verveel me de tering en ik heb gene id waar dit over gaat maar ik ga gezellig mee doen![]()
![]()
Moi, vertel mij eens.. waar hebben we het overquote:
Over een blondje dat denkt dat de usericon van beertender een computer isquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:30 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Moi, vertel mij eens.. waar hebben we het over![]()
jaja nu is het wel weer genoegquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:30 schreef Alice89 het volgende:
[..]
Het lijkt ook nog wel een beetje op een WC-rol.
Muhahahaquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Over een blondje dat denkt dat de usericon van beertender een computer is![]()
ik ben er iig blij meequote:Op woensdag 4 januari 2006 02:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
jaja nu is het wel weer genoeghet is een mooie tekening
![]()
Ik snap nu wel wat het voor moet stellen hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
neej man, die getekende is veel cuwler!!quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:33 schreef DjMoonlight het volgende:
[afbeelding]
gebruik dan gewoon dit
Het zijn ook makkelijk een beeldscherm en toetsenbord, dus waar hebben we het nou over?quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
mag niet van mijn tutorquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:33 schreef DjMoonlight het volgende:
[afbeelding]
gebruik dan gewoon dit
Nee joh, die andere waar Grolsch in kanquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:33 schreef DjMoonlight het volgende:
[afbeelding]
gebruik dan gewoon dit
quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:33 schreef DjMoonlight het volgende:
[afbeelding]
gebruik dan gewoon dit
Tsssssssquote:
Nouja, met zo'n naam erbij had ik natuurlijk beter moeten wetenquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:34 schreef classpc het volgende:
[..]
Het zijn ook makkelijk een beeldscherm en toetsenbord, dus waar hebben we het nou over?
Dat toetsenbord dan in ieder geval... wat moet het anders voorstellen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
als twee druppels water![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee joh, die andere waar Grolsch in kan![]()
Daar heb je dan weer gelijk in.quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:35 schreef Alice89 het volgende:
[..]
Nouja, met zo'n naam erbij had ik natuurlijk beter moeten weten.
Deze kan Brand in !quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee joh, die andere waar Grolsch in kan![]()
Hoe lang geleden is vroegerquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:38 schreef -Wolf- het volgende:
Alice... was daar geen liedje van vroeger?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:38 schreef classpc het volgende:
Het wordt hiet wat stil...
ik ga er ook maar weer vandoor.
Voordat je ovuleerde ergo: bestond.quote:
Ja, dat zou best kunnen kloppen, want zo reageerde iemand in mijn fotoboekquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:40 schreef guitarist.nl het volgende:
alice who the fuck is alice?? die is zo 1990
komt eraanquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:40 schreef nvido het volgende:
Ik blijf nog wel eventjes, het is tenslotte toch vakantie hé
bier hier.
Bij het strand neem ik aan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:43 schreef nvido het volgende:
Alice89 , waar moet ik Staalduinen zoeken ?
eens luisterenquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:44 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ow weer ff tijd om reclame te maken http://www.the-girls.nl
moet je maar ff luisteren
volgens een kammeraad van me highschool rock 'n rollquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
eens luisteren
maar wat voor soort muziek![]()
Ik voel me al best oud hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:45 schreef NanKing het volgende:
Ben ik nou de enige die het idee heeft dat iemand uit 1989 nog steeds in de luiers ofzo zit. Je kan dan nog helemaal niet internetten je zit nog aan je bijtring oid
.
No offi hoor Alice![]()
Spammert!quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:44 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ow weer ff tijd om reclame te maken http://www.the-girls.nl
moet je maar ff luisteren
Beetje meer naar onderenquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:46 schreef nvido het volgende:
[..]
Ja oke , maar waar bij het strand , richting N-Holland ?![]()
geen probleem hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:47 schreef nvido het volgende:
[..]
Trusten , en bedankt voor 't goudgele wonder genaamd bier
doeiiiquote:
Het klinkt goed, heb je dit zelf gemaakt?quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:46 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
volgens een kammeraad van me highschool rock 'n roll
omfgquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:45 schreef guitarist.nl het volgende:
heey dribbel check deze: http://www.lincreations.nl/Animatie/Dribbel.mov
heeft een ex van me gemaakt, doet multimedia vormgeving![]()
Nah ik zorg alleen maar voor een beetje naamsbekendheid, bas zegt tegen iedereen: niet onze demo beluisteren!quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Spammert!
Ik ga Bas slaan vrijdag omdat jij staat te spammen!
Zeeland perhaps , of ben ik iets té enthousiast naar onderen gegaanquote:
Weltrusten beertenderrrquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:49 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
geen probleem hoor
[..]
doeiii
Juh, ik speel leadgitaarquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:49 schreef Alice89 het volgende:
[..]
Het klinkt goed, heb je dit zelf gemaakt?
Dat was een beetje teveel van het goede jaquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:49 schreef nvido het volgende:
[..]
Zeeland perhaps , of ben ik iets té enthousiast naar onderen gegaan
Smurfen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:49 schreef -Wolf- het volgende:
god allemachtig, wat lopen er hier een hoop blauwe ballen rond.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:50 schreef beertenderrr het volgende:
* beertenderrr geeft iedereen nog een biertje en gaat er echt vandoor![]()
dribbel en alice krijgen er 2
ze moest voor school een kinderboek animeren, heeft ze zelf helemaal getekend en in flash bewegend gemaakt, en toen nog ingesprokenquote:
Probeer je me dronken te krijgenquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:50 schreef beertenderrr het volgende:
* beertenderrr geeft iedereen nog een biertje en gaat er echt vandoor
dribbel en alice krijgen er 2
Laten we het maar d'r op houden dat ik niks bak van aardrijkskundequote:Op woensdag 4 januari 2006 02:50 schreef Alice89 het volgende:
[..]
Dat was een beetje teveel van het goede ja![]()
.
Muzieksmurfquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:52 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
het heeft hier wel iets weg van 100 smurfen en 1 smurfin.![]()
Het is echt ergquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:51 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ze moest voor school een kinderboek animeren, heeft ze zelf helemaal getekend en in flash bewegend gemaakt, en toen nog ingesproken![]()
Delftquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:51 schreef nvido het volgende:
[..]
Laten we het maar d'r op houden dat ik niks bak van aardrijkskunde
Maar je woont iig Tussen N-Holland en Zeeland.
Dat ziet er niet echt schoon uitquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:55 schreef De_Ananas het volgende:
Je verwacht mij niet?![]()
De liefde is dus blijkbaar niet wederzijds.
Dan zal ik je maar in m'n mênnus sjieke frituurpan moeten gooien.
[afbeelding]
Ow ja die dichtsmurf (homo smurf) had een harpdingetjequote:Op woensdag 4 januari 2006 02:55 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
euh volgens mij speelt muzieksmurf trompet en geen harp
[afbeelding]
moet dat vet niet eens vervangen wordenquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:55 schreef De_Ananas het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij moet alles daar vervangen wordenquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
moet dat vet niet eens vervangen worden![]()
is dat je keuken?quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:55 schreef De_Ananas het volgende:
[afbeelding]
Dat is buitenquote:
je moet minstens tot kwart over blijvenquote:Op woensdag 4 januari 2006 03:01 schreef Alice89 het volgende:
Nou, ik ga slapen.
Het is 3 uur geweest, dus ik mag me nu wel een nachtbraker noemen denk ik.
Weltrusten allemaal!
Toedeledokie en veel plezier met je dellekequote:Op woensdag 4 januari 2006 03:01 schreef Alice89 het volgende:
Nou, ik ga slapen.
Het is 3 uur geweest, dus ik mag me nu wel een nachtbraker noemen denk ik.
Weltrusten allemaal!
M'n 7de dellekequote:Op woensdag 4 januari 2006 03:03 schreef nvido het volgende:
Trusten , ik peer hem ook zo , na mijn heerlijke 8e Desperado
Ik moet nu echt gaan, anders kom ik in de problemen met m'n ouders denk ikquote:Op woensdag 4 januari 2006 03:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
je moet minstens tot kwart over blijven![]()
problem solvedquote:Op woensdag 4 januari 2006 03:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
hij probeert tof te praten als Braun maar het lukt em niet![]()
Vol?quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Nouja hij is bijna vol geloof ik he ?![]()
Wat grappig ben je weerquote:Op woensdag 4 januari 2006 03:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
hij probeert tof te praten als Braun maar het lukt em niet![]()
die slapen al johquote:Op woensdag 4 januari 2006 03:05 schreef Alice89 het volgende:
[..]
Ik moet nu echt gaan, anders kom ik in de problemen met m'n ouders denk ik.
geen idee, maar braun begon ermee het te gebruikenquote:Op woensdag 4 januari 2006 03:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat grappig ben je weer![]()
Waar denk je dat mênnus vandaan komt?![]()
Het wil nog wel eens gebeuren dat ik er perongeluk doorheen postquote:Op woensdag 4 januari 2006 03:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
?? neej wattan (sorry nog beetje nieuw hier)
ik wacht met je meequote:Op woensdag 4 januari 2006 03:08 schreef Alice89 het volgende:
[..]
Ah, oke, nouja daar wacht ik nog wel even op.
heey hier niks meer postenquote:Op woensdag 4 januari 2006 03:08 schreef Alice89 het volgende:
[..]
als je allebei die laatste tegelijk doet heb je er 301quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
?? neej wattan (sorry nog beetje nieuw hier)
het is de moeite niet waard.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:08 schreef Alice89 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |