Thnx!quote:Op zondag 8 januari 2006 19:15 schreef bonke het volgende:
Robbert van den Broeke is a wide-spectrum nut-case. He’s very enthusiastic about “orbs” and “crop circles,” too, and has been publishing “alien” pictures for a long time. Be warned, this might cause uncontrollable laughter: 100megsfree4.com/farshores/ufo04ne3.htm. Here’s one of the “aliens,” which he designates as a “Grey.” But we needn’t fear them, says Robbert. They come "with love, to teach us to take care of the Earth and to be better for each other." That’s a relief!
nice mirror
Ah men, dat geloofde ik nog wel!quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:53 schreef MiRRoRMaN het volgende:![]()
![]()
GOED NIEUWS VOOR ROBBERT VAN DEN BROEKE:
![]()
![]()
Hij is WEER door de mand gevallen:
http://home.planet.nl/~buij0038/rvdb/
dode nonnen foto's![]()
Die gast is laatst vanavond in boulevard ook alweer door de mand gevallen met een truuk met een tientje wahahahahahquote:
Vertel, vertel!quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:39 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Die gast is laatst vanavond in boulevard ook alweer door de mand gevallen met een truuk met een tientje wahahahahah
Hij had een gezicht op een fautaux staan, maar dat bleek dus gewoon een gefotosjopt ouderwetsch tientje te zijn!!!!quote:
Ik heb er gisteren speciaal voor naar de herhaling RTL Boulevard gekekenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:59 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Hij had een gezicht op een fautaux staan, maar dat bleek dus gewoon een gefotosjopt ouderwetsch tientje te zijn!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Mja het was niet veel, en ik had het hier al gelezen, maar toch strak. Er schijnt ook nog iets met wolkjes aan de hand te zijn momenteel met onze Robbert.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik heb er gisteren speciaal voor naar de herhaling RTL Boulevard gekeken.
En heb jij ervaring met dat soort dingen dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:29 schreef bonke het volgende:
omdat ze daar gaan zeggen dat wat hij doet wel kan
Omdat wetenschappers alles willen kunnen meten en herhalen. Wat niet meetbaar is of een onvoorspelbaar resultaat geeft is volgens de wetenschappers dus niet wetenschappelijk.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:41 schreef WAT het volgende:
Als die mediums dat zo goed kunnen he, waarom werken ze dan nooit samen met onafhankelijke wetenschappers?
gezond verstand misschienquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En heb jij ervaring met dat soort dingen dan?
Het is wel leuk om te gaan bashen over zaken waar je niks vanaf weet, maar wie weet sla je de plank wel heel erg mis? Hoe weet je of het wel of niet kan?
Dat is iig 1 ding wat zowel Moors als vd Broeke klaarblijkelijk missen.quote:
Maar als je als mens iets kunt waarnemen kun je het meten, simple as that.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Omdat wetenschappers alles willen kunnen meten en herhalen. Wat niet meetbaar is of een onvoorspelbaar resultaat geeft is volgens de wetenschappers dus niet wetenschappelijk.
Kom jij eens een donderdagavond met mij meequote:
Niet helemaal. Hoe wil jij emoties en iets aanvoelen meten. Als je bijvoorbeeld van iemand houdt, hoe kan je dat dan meten?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:53 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Maar als je als mens iets kunt waarnemen kun je het meten, simple as that.
Toch registreert een fototoestel nog niet half zulke mooie beelden als wij met onze ogen kunnen zien.quote:Wat denk je dat een fototoestel is ? Een fototoestel registreert ook maar gewoon golven hoor.
Daar heb je een punt (hoewel ik van spookonderzoek geen ak afweet). Het probleem is alleen dat iedere paranormale onderzoeker zijn eigen methode heeft die dus per definitie andere resultaten oplevert. Bovendien is het medium "spook" iets wat niet altijd (in tijd of ruimte) aanwezig is en wat dus ook weer andere resultaten oplevert.quote:Afgezien daarvan kun je ook gewoon vergelijkend waren-onderzoek doen;
laat 1000 mediums maar op dezelfde spookplek checken, registreer de ervaringen, en vergelijk.
Als je ervan uitgaat dat de aanwezigheid van een dergelijk entiteit altijd onder dezelfde omstandigheden aanwezig is. Helaas is dat nooit het geval.quote:Zeker dingen als 'praten met overleden' moet makkelijk te testen zijn.
Het punt is dat we van de paranormale wereld slechts flarden waarnemen die soms ook nog eens verkeerd geinterpreteerd worden. Het is inderdaad geen wetenschap. Maar de wetenschap heeft nogal eens de neiging om het onverklaarbare als niet bestaand te classificeren, en ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat dat niet juist isquote:Tuurlijk kan zo iemand wel eens een foutje maken, maar als je gewoon statistieken gaat bijhouden (en vergelijken bv. met 'gewone' cold-readers) kun je snel genoeg aantonen of er iets aan de hand is.
ik geloof eigenlijk niet dat Moors het gelooftquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:50 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Dat is iig 1 ding wat zowel Moors als vd Broeke klaarblijkelijk missen.
raak ik dan van me chronische hoofdpijn af ?quote:Kom jij eens een donderdagavond met mij mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |