Mja wist je trouwens dat hij wel degelijk een gaven heeft? Nou ja in geesten moet je niet echt geloven eerder in je eigen geest. Wij mensen hebben pas 0,0000001% ontdenkt van wat wij allemaal kunnen. Zo is het algemeen bekend dat dieren heel snel iets aanvoelen. Kijk bijvoorbeeld aan de ramp in Azië. Er zijn amper dieren gedood, hoe kan dat? Ze hebben ontdenkt dat eerder die dagen velen dieren verder het land zijn in getrokken? Toeval of niet?
Om even terug te komen op deze Robbert, denk ik persoonlijk dat hij gewoon iemand zijn gedachten kan lezen. Heb je dat gezien bij Robbert Jensen met die Amerikaan? Die kon zo een tennisraket natekenen wat Jenzen in zijn hoofd tekende. Hij gaf ook toe dat hij zelf ook niet goed wist hoe het komt en dat zijn eigen kinderen het niet hebben, ookal had hij het al vaak geprobeerd.
Er zijn mensen die met hun eigen geest/hersenen/energie een pen kunnen laten bewegen op afstand. Deze mensen zijn er.
Die mensen die bij Robbert komen hebben veel verdriet en denken overal aan, momenten die je zijn bijgehouden, routine dingen blijven op je netvlies hangen. Dat hij moet zoeken naar Letters is niet zo gek, echter soms kan hij wel gelijk een woord/naam opnoemen die jij in gedachte hebt.
Je lichaam zelf kent veel energie, dit is ook algemeen bekend. Ook wel je aura genoemd. Er zijn gevallen bekend dat een donor patiënt nieuwe eigenschappen kreeg na een donor transplantatie die precies overeen kwamen met de overleden patiënt die een donor afstond.
Ik geloof zeker niet in geesten. Wel geloof ik dat jouw energie kan blijven hangen in je omgeving. En dat een "helderziende" dit kan oppikken en zegt dat het hier spookt. Hij zegt ik zie iemand zitten, ik denk dat het gewoon de energie is wat hij aanvoelt van iemand die er lang heeft gewoond. Of een zeer emotioneel moment.
Het zelfde met glaasje-draaien. Geesten roep je er zeker niet mee op, maar dit is precies het zelfde. Het is je eigen energie die dit doet.
Echter ik weet ook niet hoe het zit, ik denk wel dat er meer is tussen hemel en aarde. Echter geloof ik momenteel niet in geesten.
Trouwens zeg nooit, nooit, aangezien niemand het weet!
weet niet...weet niet...weet niet...