kan volgens mij ook bij de hardware configuratie!quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarschijnlijk moet je toch in je Bios je onboard video uitzetten, als het goed is schakelt de AGP dan vanzelf aan.
hmmm, das wel erg vaag dat die danniet aan gaat, misschien anders die in de hardware config. even aan/uit schakelen zeg maar. misschien dat hij hem dan wel pakt!quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:33 schreef Sosa het volgende:
Ze stonden allebei ingeschakeld. Zojuist in de hardware config heb ik de onboard uitgeschakeld.
Maar de AGP staat nogsteeds uit........![]()
Ik weet dus nogsteeds niet hoe ik deze moet inschakelen buiten de BIOS om.
heb ik nog wel beeld als ik ze beide uitgeschakeld heb, ook al is het voor ff?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:48 schreef Promoth het volgende:
[..]
hmmm, das wel erg vaag dat die danniet aan gaat, misschien anders die in de hardware config. even aan/uit schakelen zeg maar. misschien dat hij hem dan wel pakt!
weet ik eigenlijks zo niet, zou ik niet op durven te gokken! wie niet waagt, wie niet wint. zou ik zeggen, maarja hoe je het dan weer terug krijgt?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:49 schreef Sosa het volgende:
[..]
heb ik nog wel beeld als ik ze beide uitgeschakeld heb, ook al is het voor ff?
slim planquote:Op woensdag 4 januari 2006 07:01 schreef Sosa het volgende:
mmmmm.. daar kan ik het niet op wagen... ik probeer de bios nog wel effe
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:11 schreef TommyGun het volgende:
Onboard idd uitschakelen in de _BIOS_.
Dat moet welquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:33 schreef Sosa het volgende:
[..]
kan de onboard niet uitschakelen in de BIOS... simpelweg geen optie daar!
Ik heb nog nooit een bios gezien waar je dat niet kan uitschakelen. Zit je niet gewoon met je neus te kijken? Wat voor bios heb je dan?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:05 schreef Sosa het volgende:
Waarom kan ik het eigenlijk niet wijzigen in de BIOS? wtf? Ik ben bezig met bios-updates maar die veranderen daar niks aan?!
kijk eerst of je mobo het wel aan kanquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:41 schreef Sosa het volgende:
Oke, dan maar nieuwe kopen:
Wie kan mij een goede grafische kaart aanraden uit onderstaande lijst. Liefst onder de 100,-
http://www.asrock.com/support/AGI8X_LIST/p4i65gv.htm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |