Tja eigenlijk was ik dat hok ook wel zat en idd niet zo lang meer en dan is het new york ... komt nu snel dichterbij .. Ik kan nu eindelijk mn visa afspraak maken omdat mn credit card binnen is en ik dan het telefoontje (15¤ per gesprekquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:38 schreef Nouk het volgende:
Oh nu al BB, vind je het niet jammer?
Eerst maar eens werk zoeken dan ... ergens een leuke AIO plaats .. en dan idd kamer zoeken ... met iig een 2 persoons bedquote:Op zondag 15 januari 2006 18:26 schreef Nouk het volgende:
Ah oke. En wat ga je na New York doen? Kamer zoeken? Samenwonen?
Tja, langs Ommen komen we nu toch vaak genoeg.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:24 schreef Nouk het volgende:
Ik wil ook wel wat voor je ophalen hoor BB.
Ik had m;n foto's gevonden van m'n tripje Drenthe paar jaar geleden. Een foto in Emmen, en een foto van het stationsbordje Nieuw-Amsterdam. Omdat ik het toen vet tof vond dat er nog een plaats bestaat die Amsterdam heetquote:Op maandag 16 januari 2006 19:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tja, langs Ommen komen we nu toch vaak genoeg.
We hebben ook nog Nieuw Dordrecht trouwens.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:14 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik had m;n foto's gevonden van m'n tripje Drenthe paar jaar geleden. Een foto in Emmen, en een foto van het stationsbordje Nieuw-Amsterdam. Omdat ik het toen vet tof vond dat er nog een plaats bestaat die Amsterdam heet.
Ja, maar das dan toch geen Amsterdam. Herkende niet echt veel van Emmen. Winkelcentrum was aan t verbouwen toen geloof ik.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
We hebben ook nog Nieuw Dordrecht trouwens.
Amsterdamscheveld dan, hebben ze daar ook nog, vlakbij Weber!quote:Op maandag 16 januari 2006 20:33 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja, maar das dan toch geen Amsterdam. Herkende niet echt veel van Emmen. Winkelcentrum was aan t verbouwen toen geloof ik.
Oh ja? Tof zeg. Wil ik ook nog een keer heen dan.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Amsterdamscheveld dan, hebben ze daar ook nog, vlakbij Weber!
erm bedankt maar ik denk dat ik mn visum toch echt zelf moet halen.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:24 schreef Nouk het volgende:
Ik wil ook wel wat voor je ophalen hoor BB.
Dat kan geregeld wordenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:40 schreef Nouk het volgende:
[..]
Oh ja? Tof zeg. Wil ik ook nog een keer heen dan.
idd een hele eervollequote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:31 schreef Bosbeetle het volgende:
zouden er dorpen/steden bestaan zonder inwoners ?
haha boven in grungn zijn best leuke dorpjes : doodstil, katlijk, kleine huisjes , enzquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:47 schreef Zwansen het volgende:
Ohja, het dorpje Dood.
het leuke van kleine huisjes is dat er ook echt kleine huisjes staanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:36 schreef Nouk het volgende:
Scheetige namen inderdaad. Lijkt me wat minder om er te wonen, maargoed.
Het lijkt wel een sprookje!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het leuke van kleine huisjes is dat er ook echt kleine huisjes staan
ja vind ik ook en dat terwijl ik toch in juli al aan het plannen was lijkt het nu toch snel !quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:18 schreef Zwansen het volgende:
Wij komen wel misschien! Ben iig in Emmen dan, dus opzich komt het goed uit!
Jeetje wat ga je snel weg al zeg
Ja waarschijnlijk wel ... aan de ene kant wel zin aan de andere kant gaat het wel fucking snel allemaal .. zit nog druk in verslag typingenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:21 schreef Zwansen het volgende:
Natuurlijk heb je dr zin in!
Oh dat wordt huilen op Schiphol!
Ohoh, wel allemaal op tijd afkrijgen he. Ik wil wel met Zwans dan ff langs de BreakAway lopen, gewoon als nostalgie-momentquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel ... aan de ene kant wel zin aan de andere kant gaat het wel fucking snel allemaal .. zit nog druk in verslag typingen
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ohoh, wel allemaal op tijd afkrijgen he. Ik wil wel met Zwans dan ff langs de BreakAway lopen, gewoon als nostalgie-moment.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Listenup Listenup :
Ik geef 3 feb een kleinschalig feestje...
[knip]
Het is vrijdag vanaf een uur of 8 in Ommen ..
Dus Sziget zal er voor jou niet inzitten, mag ik aannemen?quote:p.s. Ik ga 7 feb weg en kom 2 aug terug .. tickets zijn besteld
wanneer is sziget ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
.
[..]
Dus Sziget zal er voor jou niet inzitten, mag ik aannemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |