waarom per se infineon?quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:46 schreef Bosbeetle het volgende:
PP verkopen jullie ook SO DIMM 512 geheugenreepjes van infineon.. zo ja wat is de levertijd en hoe duur zijn die dingen...
of kan ik ze beter 2de hands kopen via tweakers 2 voor 80¤
geen idee omdat zo'n kreng er nu ook inzit .. ze schijnen nogal goed met hun stroom om te gaanquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
waarom per se infineon?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:12 schreef sXe het volgende:
Superted!
De tankquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wanneer komen de volvo, de golden retreiver en de 2,6 kinderen?
Haha met 4 verschillende wielen en een tril in het stuurquote:
Niet 4 verschillende wielen, maar 4 verschillende banden... De tril in het stuur werd waarschijnlijk daar ook door veroorzaakt...quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Haha met 4 verschillende wielen en een tril in het stuur![]()
idd 4 verschillende rubbersquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:22 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Niet 4 verschillende wielen, maar 4 verschillende banden... De tril in het stuur werd waarschijnlijk daar ook door veroorzaakt...
Maar vergeet de "Daf"-automaat niet
Ja, vierkante zijn ook niet echt comfortabel hè...quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
idd 4 verschillende rubbers
moet ineens denken aan de rally coureur kankünnen die op de vraag wat voor banden hij ging gebruiken antwoorde : round black ones
Idd dat merk je aan treinenquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:26 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ja, vierkante zijn ook niet echt comfortabel hè...
Precies... Ik heb btw in Tsjechië in een trein met vering gezetenquote:
Erm hebben alle treinen dat nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:30 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Precies... Ik heb btw in Tsjechië in een trein met vering gezeten
quote:
Mja... Een Nederlandse trein zal wel enige vorm hebben van Vering... Maar een Tsjechische is veel cooler... Dan krijg je echt zo'n veringeffect zeg maarquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Erm hebben alle treinen dat niet
Nope lost you after mjaquote:
Ik heb nog nooit naar het merk van mijn geheugen dimm gekeken...quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:35 schreef Bosbeetle het volgende:
PP enig idee of er veel verschil zit tussen bv kingston en infineon geheugens ?
geen zak, zolang je het in een packard bell laptop stouwt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:40 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit naar het merk van mijn geheugen dimm gekeken...
Wat is daar het nut van??
oy het enige nadeel is dat alles geintregreerd is .. dat is bij een desktop irritant maar bij een laptop kn het niet anders ...quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
geen zak, zolang je het in een packard bell laptop stouwt.
ze zijn behoorlijk goedkoper dan infineon maar dat hoeft niet alles te zeggenquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:55 schreef Nouk het volgende:
Kingston is toch een van de betere merken qua geheugen?
Gewoon de goedkoopste zooi kopen, en dat vervolgens goed testen met Memtest86, als dat geen fouten geenft is d'r weinig aan de hand.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:55 schreef Nouk het volgende:
Kingston is toch een van de betere merken qua geheugen?
Dat zegt men ja .... geen idee of dat voor geheugen ook geldtquote:
Ik heb het nog nooit iemand over geheugen horen zeggenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:38 schreef sXe het volgende:
Ja hallo, dat zeggen ze niet zomaar hoor!
mên !quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:16 schreef Bosbeetle het volgende:
heee sw
straks eerst borrel dan nog spullen inpakken en dan is het morgen goodbye rhenen !quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:26 schreef Zwansen het volgende:
4 uur Cup a Soup. Nou ja, dan die goedkope van de PLUS.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:38 schreef Nouk het volgende:
Nou ja, je krijgt New York Ommen ervoor terug natuurlijk,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |