Ligt ook een beetje aan de site en de resolutie die je gebruikt. Voor plaatjes op bijv. Fok vind ik 400*300 ideaal.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:28 schreef GF het volgende:
Die thumbnails 100 x 100 ok.. Maar 400 x 300 is wel erg 1990
Truequote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:39 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan de site en de resolutie die je gebruikt. Voor plaatjes op bijv. Fok vind ik 400*300 ideaal.
Gebruik is voor mijn eigen site. Ik heb grote thumbnails (via een of ander prog gemaakt). Maar als iemadn de normale foto wil zienquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:39 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan de site en de resolutie die je gebruikt. Voor plaatjes op bijv. Fok vind ik 400*300 ideaal.
Van die volledige 8megapixel plaatjes waar je zes 21" monitoren voor nodig hebt?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
Gebruik is voor mijn eigen site. Ik heb grote thumbnails (via een of ander prog gemaakt). Maar als iemadn de normale foto wil zienDie dingen passen niet op een scherm.
Dat is zeker niet de Copycat in de zak!quote:
Doe eens een linkje? (of is het te erg?)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:42 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Nou zeg, het is geen R&P topic maar ik heb zo een klote topic gelezen. Echt te gek voor woorden zoals sommige mensen met dieren omgaan. En dat moest ik toch even kwijt.
Dit is wel een R&P topic hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:42 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Nou zeg, het is geen R&P topic maar ik heb zo een klote topic gelezen. Echt te gek voor woorden zoals sommige mensen met dieren omgaan. En dat moest ik toch even kwijt.
Die ja, al lukt het hier netquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:43 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Van die volledige 8megapixel plaatjes waar je zes 21" monitoren voor nodig hebt?
Je weet niet wat je mist. Ccquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:46 schreef Breetai het volgende:
Ik hoef geen copycat in de zak.
Dat klopt, ze staat er naastquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is zeker niet de Copycat in de zak!
Er zitten een paar mensen op Fok! die het specifiek op bepaalde dieren gemunt hebben (honden, katten, alpaca's) en dit soort topics trekken ze aan als motten naar het licht. Gewoon de topics vermijden is het beste.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:48 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Katten weren uit je tuin
Ik vind het zo kloterig hoe sommige mensen kunnen reageren.
Dacht al wel dat het een topic over katten zou zijn (gezien het grote aantal topics de laatste dagen). Sommigen hebben inderdaad erg zieke ideeën.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:48 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Katten weren uit je tuin
Ik vind het zo kloterig hoe sommige mensen kunnen reageren.
Misschien heb je wel gelijk maar ik kan me gewoon nauwelijks voorstellen dat mensen zo zijn. Ik ken gelukkig niemand in mijn omgeving die zo in elkaar steekt. Niet leuk om te lezen allemaal.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er zitten een paar mensen op Fok! die het specifiek op bepaalde dieren gemunt hebben (honden, katten, alpaca's) en dit soort topics trekken ze aan als motten naar het licht. Gewoon de topics vermijden is het beste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |