Dat laatste heb ik bij deze "quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:23 schreef girllover het volgende:
Ik vind deze het liefst:![]()
Deze vind ik ook schattig:en deze ook
![]()
Deze vind ik het grappigst:en deze het op een na grappigst:
![]()
Deze gebruik ik het vaakst:![]()
Deze snap ik allemaal niet:![]()
![]()
![]()
![]()
Deze vind ik het stomst:(omdat ik op de een of andere manier het idee heb dat mensen zich heel slim voelen als ze deze emoticon gebruiken)
Misschien, maar 'emoticons' dekt de lading toch veel beter dan 'smileys', want het is veel breder.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:25 schreef jaguar het volgende:
het is hier fok! geen msn
Hier heten die dingen "Smileys" en geen "Emoticons"
tevens slotje
Het hangt er natuurlijk maar net van af in wat voor zin het wordt neergezet.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:27 schreef girllover het volgende:
[..]
Daar heb ik het idee bij dat mensen willen laten zien hoe lekker ze in hun vel zitten.
Juist, die laatste is het zwakzinnige broertje van de evenens tot in zijn ziel doortraptequote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:29 schreef Zebbie het volgende:
Het hangt er natuurlijk maar net van af in wat voor zin het wordt neergezet.
"Tot ziens"
"Sterf nu maar"
Welke lading? smileys zijn gewoon smileys, ze hebben een gezicht met een uitdrukking, emoticons zijn zitten er ook van die kutklokken onweerswolken en cadeautjes bijquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:28 schreef girllover het volgende:
[..]
Misschien, maar 'emoticons' dekt de lading toch veel beter dan 'smileys', want het is veel breder.
W'rom slotje?
omdat het een kuttopic is van [PUB] kwaliteitquote:
Presies, zo denk ik er dus ook over.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Juist, die laatste is het zwakzinnige broertje van de evenens tot in zijn ziel doortrapte [afbeelding].
[..]Volgens mij houdt een smiley in iets wat lacht en is een emoticon iets wat een emotie (zowel positief als negatief verbeeldt.)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:31 schreef jaguar het volgende:
[..]
[quote]Welke lading? smileys zijn gewoon smileys, ze hebben een gezicht met een uitdrukking, emoticons zijn zitten er ook van die kutklokken onweerswolken en cadeautjes bij
Het is toch onzinnig; daarom past het hier volgens mij wel.quote:omdat het een kuttopic is van [PUB] kwaliteit
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:28 schreef gohan16 het volgende:
kan iemand me eens uitleggen wat 14.gif is?
Die isquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:28 schreef RX_Shorty het volgende:
![]()
Deze bovenstaande zijn gewoonweg geweldig
stoute newbiesquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |