abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33675014
ik heb sinds kort een mirena spiraaltje laten plaatsen. Ervoor kon ik na dat ik oraal bevredigd werd, zeer hevig klaarkomen waar ik lang van kon nagenieten.
Sinds het spiraaltje is het veel moeilijker om klaar te komen, en als ik klaargekomen ben is dat gevoel heel snel weg.
Heeft hier nog iemand ervaringen mee?
pi_33675082
Haal dat ding weg. Next.
pi_33675199
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 22:29 schreef RedCrew het volgende:
...
Heeft hier nog iemand ervaringen mee?
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 22:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Haal dat ding weg. Next.

zo snel al een ervaringsdeskundige opgedoken, wat ik FOK toch mooi
Powered by Gentoo
  dinsdag 3 januari 2006 @ 22:33:37 #4
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33675200
Dat is wel een extreem vervelende bijwerking zeg! Heb je dan ook pijn, of voel je het ding zitten? Wellicht beinvloedt het de samentrekkingen van je baarmoeder waardoor het gevoel minder heftig wordt. Ik hem 'm zelf nooit gehad (maar overweeg het wel), dus verdere ervaringen met de Mirena (op sexueel gebied) zijn welkom!
pi_33675435
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 22:33 schreef Aventura het volgende:
Dat is wel een extreem vervelende bijwerking zeg! Heb je dan ook pijn, of voel je het ding zitten? Wellicht beinvloedt het de samentrekkingen van je baarmoeder waardoor het gevoel minder heftig wordt. Ik hem 'm zelf nooit gehad (maar overweeg het wel), dus verdere ervaringen met de Mirena (op sexueel gebied) zijn welkom!
ik vind dat het de samentrekkingen van de baarmoeder enorm beïnvloed, ik vind wel dat je hem voelt zitten misschien dat dat bij andere mensen niet of minder is
  dinsdag 3 januari 2006 @ 22:41:02 #6
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33675574
Vreemd dat je daar nou eigenlijk nooit wat over leest. Maar goed, heeft ook decennia geduurd voordat min of meer bekend en bewezen werd dat de anticonceptiepil het libido negatief beinvloedt.. Ironisch eigenlijk..
pi_33677481
ik heb al 4 jaar een mirena. En ik heb totaal geen last van wat jij beschrijft. Ik ben erg tevreden met de mirena. Trouwens geeft dat ding veel minder hormonen af dan de pil dus daar kan het niet aan liggen lijkt me......
En zo klein als dat ding is (paar cm) kan hij toch niet echt in de weg zitten in je baarmoeder lijkt me. Of hij moet verkeerd zitten.
Ik denk dat je dit het beste kunt bespreken met je huisarts.

Ik weet nog wel dat toen ik hem kreeg er gezegd werd dat ze toen bijna gaan spiraaltjes inbrachten bij vrouwen die nog geen klinderen hebben. Nu doen ze dat wel.....heb jij al kinderen? Zou dat misschien het verschil zijn?
pi_33677594
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 23:28 schreef syzo het volgende:

En zo klein als dat ding is (paar cm) kan hij toch niet echt in de weg zitten in je baarmoeder lijkt me. Of hij moet verkeerd zitten.
Natuurlijk moet dat ding in je baarmoeder in de weg zitten. Ter voorkoming van het innestelen van een bevrucht eitje.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_33677907
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 23:28 schreef syzo het volgende:
Ik denk dat je dit het beste kunt bespreken met je huisarts.
Ik weet nog wel dat toen ik hem kreeg er gezegd werd dat ze toen bijna gaan spiraaltjes inbrachten bij vrouwen die nog geen klinderen hebben. Nu doen ze dat wel.....heb jij al kinderen? Zou dat misschien het verschil zijn?
ik heb al 2 kinderen, maar ik ben nog vrij jong ( 23 jaar) weet je toevallig ook waarom ze dat niet zetten als je nog geen kinderen hebt?

Het spiraaltje is door de gynaecoloog gezet en gecontroleerd d.m.v. een echografie. ik denk wel dat die in de weg kan zitten omdat die tegen de zijkanten van de baarmoeder drukt
pi_33677967
ja ik bedoel het andes dan jij het nu opvat.

tuurlijk moet het het innestelen tegen houden.
Maar bij een orgasme zou je het niet moeten voelen.

De eerste die bij mij geplaatst was zat niet goed en dat deed verrekte zeer. Maar dat deed continue pijn.

dus naar de dokter ermee zou ik zeggen. Het hoort niet pijnlijk te zijn
pi_33678062
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 23:38 schreef RedCrew het volgende:

[..]

ik heb al 2 kinderen, maar ik ben nog vrij jong ( 23 jaar) weet je toevallig ook waarom ze dat niet zetten als je nog geen kinderen hebt?

Het spiraaltje is door de gynaecoloog gezet en gecontroleerd d.m.v. een echografie. ik denk wel dat die in de weg kan zitten omdat die tegen de zijkanten van de baarmoeder drukt
toen deden ze dat niet omdat het inbregen dan vrij pijnlijk kan zijn omdat de baarmoeder mond dan nog strak is. Tegenwoordig doen ze het trouwens wel. een aantal van mijn vriendinnen die nog geen kinderen hebben, hebben nu ook een mirena.

Mijn eerste was binnen 2 weken uitgezakt. Gewoon niet goed geplaatst. Ik liep krom van de pijn. De 2e zit er nu nog steeds en ik voel hem nooit.
pi_33678191
Ik had hetzelfde probleem! Omdat ik niet tegen hormonen kan, wilde ik eigenlijk niet aan de Mirena beginnen. Heb me door jubelervaringen van Mirena-houdsters en mijn arts (De dosis hormonen is zó gering, dat merk je écht niet) toch om laten praten en het was een helse ervaring. Niet alleen omdat het plaatsen ontzettend veel pijn deed, maar ook omdat ik 8 of 9 maanden met krampen en bloedingen heb rondgelopen. Ik denk dat mijn baarmoeder de Mirena gewoon afstootte ofzo. . Daarnaast had ik tóch last van het hormoongehalte en heb ik de Mirena uiteindelijk laten verwijderen. (Was doodsbang dat mn baarmoeder was geperforeerd en mn eierstokken verdraaid ) De dag na het verwijderen had ik nergens meer last van.

Omdat ik dus al steeds last had van krampen, werden ze bij mijn orgasmes sterker door het samentrekken van de baarmoeder en vagina. De laatste twee maanden voor het verwijderen en de eerste maand na het plaatsen heb ik ook -bewust- bijna geen orgasmes gehad, het deed te veel pijn.

Toch blijf ik erbij dat de Mirena de ideale manier is van anti-conceptie, alleen is het helaas niet voor alle vrouwen weggelegd.

Heb jij verder nog klachten of alleen deze?
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_33678535
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 23:46 schreef Insomaniac het volgende:

Omdat ik dus al steeds last had van krampen, werden ze bij mijn orgasmes sterker door het samentrekken van de baarmoeder en vagina. De laatste twee maanden voor het verwijderen en de eerste maand na het plaatsen heb ik ook -bewust- bijna geen orgasmes gehad, het deed te veel pijn.

Toch blijf ik erbij dat de Mirena de ideale manier is van anti-conceptie, alleen is het helaas niet voor alle vrouwen weggelegd.

Heb jij verder nog klachten of alleen deze?
ik heb soms ook krampen, maar mijn probleem situeert zich anders. Ik heb niet echt krampen bij (of na ) het klaarkomen, maar het zalig nagenieten is volledig weg

ik heb ook een zeldzame bijwerking gehad van zwarte vlekken voor de ogen en bijna flauwvallen maar dat is na een goed uur zo goed als weggegaan
pi_33678629
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 23:55 schreef RedCrew het volgende:

[..]

ik heb soms ook krampen, maar mijn probleem situeert zich anders. Ik heb niet echt krampen bij (of na ) het klaarkomen, maar het zalig nagenieten is volledig weg

ik heb ook een zeldzame bijwerking gehad van zwarte vlekken voor de ogen en bijna flauwvallen maar dat is na een goed uur zo goed als weggegaan
Is er misschien een mogelijkheid dat het psychisch is ipv fysiek? Dat je je bewust bent van dat "ding" in je ofzo?
En tsja, mss komt het inderdaad wel gewoon door een vreemd object in je baarmoeder, dat de golven eerder verdwijnen ofzo. Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, maar kan me heel goed voorstellen dat je er niet blij mee bent.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  woensdag 4 januari 2006 @ 08:31:16 #15
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33684902
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 22:41 schreef Aventura het volgende:
Vreemd dat je daar nou eigenlijk nooit wat over leest. Maar goed, heeft ook decennia geduurd voordat min of meer bekend en bewezen werd dat de anticonceptiepil het libido negatief beinvloedt.. Ironisch eigenlijk..
Inderdaad best vreemd. Op basis van de stoffen die er in zitten valt het te verwachten, maar nog vreemder is dat er kennelijk geen aandacht is geschonken aan klachten van gebruikers van de pil..
  woensdag 4 januari 2006 @ 13:31:17 #16
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_33692264
Hier ook vrouwen met zo'n ding die last krijgen van buikpijn na de sex?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_33698190
Mirena

De eertste twee drie dagen heb ik wel last gehad van krampende pijnen na het klaarkomen. Dat mijn vriend echt wit wegtrok zeg maar van mijn bleek, zielig gezichtje. maar sindsdien gaat het prima. Geen pijn, geen last niets van dat alles.

Ik ben nog maar 1 dagje iets wat ongesteld zou mnoeten lijken (eigenlijk te verwaarlozen) en ik kom nu veel vaker en heftiger dan voorheen. Zelf denk ik dat DAT weer is omdat ik me nooit meer hoef af te vragen of ik niets vergeten ben die maand. De enige spijt die ik heb is dat ik dit nooit eerder geprobeerd heb.
I feel like I've been in a coma for the past twenty years. And I'm just now waking up.
[Lester Burnham in American Beauty]
pi_33698247
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 23:55 schreef RedCrew het volgende:

[..]

Die zeldzame bijwerking heet "bloed-naald-fobie', sommige mensen hebben die bijwerking al bij het lezen van dit topic.
I feel like I've been in a coma for the past twenty years. And I'm just now waking up.
[Lester Burnham in American Beauty]
pi_33731945
Nu we het toch over het Mirena spiraaltje hebben...ik heb 'm in augustus laten plaatsen en na wat onregelmatig bloedverlies lijkt het erop dat nu alles (hormonaal) goed geregeld is. Ik had voorheen nogal last van hevige menstruaties en nu helemaal niet meer...jubel, jubel . Alleen, en nu komt 't....
IK HOUD ZOVEEL VOCHT VAST IN M'N BENEN. Dat is echt niet meer leuk. Ik was in totaal 4 kilo bijgekomen. Nadat ik plaspillen had gekregen van de huisarts, waren die er ook binnen één week weer af, maar het vocht blijft terugkomen. De huisarts is van mening dat mijn lichaam zich vanzelf zal herstellen, maar is dit ook zo? Hebben hier meer vrouwen ervaring mee?
'n dag niet gelachen, is 'n dag niet geleefd!
pi_46804906
Hallo allemaal,

Mijn ervaring:
Ik heb ongeveer 6 weken geleden een Mirena spiraal laten zetten in het ziekenhuis. Ik had het eerst geprobeerd bij de huisarts maar dat ging fout. Ze was niet ervaren genoeg en later bleek zelfs dat daardoor mijn baarmoedermond iets beschadigd was. Ga dus gewoon lekker naar het ziekenhuis!

Verder ben ik tot nu toe steeds ongesteld geweest en steeds buikkrampen gehad, nu iets minder.. Maar nu het ergste: Ik ben normaal gesproken erg sexueel maar sinds ik de Mirena heb voel ik geen opwinding meer! Ik vind het echt erg en de orgasmes zijn ook moeilijker. Ik heb gewoon niet meer dat heerlijke gevoel waar ik me aan kan overgeven en in kon verdwijnen. Ik heb het gevoel een deel van mijzelf kwijt te zijn. Het is allemaal heel realistisch ofzo, ik voel niks. Ik baal want ik denk dat het een goede oplossing is, zo'n spiraal, ook omdat ik niet de pil wil slikken door nare ervaringen. Heeft er nog iemand zoiets? Of is het psychisch..
Groetjes!
  donderdag 1 maart 2007 @ 14:34:20 #21
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_46807343
grappig is trouwens dat je als kerel die draadjes kan voelen zitten als ie net gezet is...
pi_46807482
Het is niet de bedoeling dat je 'm voelt zitten, in de bijsluiter staat ook dat als je er last van hebt tijdens sex dat je dan even naar de huisarts moet. Ik heb zelf nergens last van, ook geen verandering tijdens het klaarkomen. M'n vriend heeft 'm een keer gevoeld maar als het goed is worden die draadjes zachter en nestelen ze zich in de vaginawand, waardoor je ze niet meer voelt. Als ze te kort zijn afgeknipt kunnen ze blijven prikken

Oh en Mirena: Voor, tijdens en na het plaatsen - Deel 3 misschien ook een handig topic
  donderdag 1 maart 2007 @ 14:39:54 #23
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_46807516
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 14:38 schreef ZwarteMagika het volgende:
Het is niet de bedoeling dat je 'm voelt zitten, in de bijsluiter staat ook dat als je er last van hebt tijdens sex dat je dan even naar de huisarts moet. Ik heb zelf nergens last van, m'n vriend heeft 'm een keer gevoeld maar als het goed is worden die draadjes zachter en nestelen ze zich in de vaginawand, waardoor je ze niet meer voelt. Als ze te kort zijn afgeknipt kunnen ze blijven prikken

Oh en Mirena: Voor, tijdens en na het plaatsen - Deel 3 misschien ook een handig topic
Bij 'ons' verdween het na een paar dagen. Maar da's bijna anderhalf jaar geleden, hele andere dame ook. Dit is volgens mij ook al een heel oud topic.
pi_46807609
Hmz ik zie 't.. beetje nutteloze topickick dan aangezien er gewoon een centraal topic is..
pi_46808407
...iemand...ook zn libido kwijt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')