Daar heeft u gelijk in maar ik weet echt helemaal niks van deze periode, ik heb geen flauw idee wat ik moet vragen dus lees in dan maar mee, en dat is wat makkelijker met een tvp.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:21 schreef Alecks het volgende:
Z: U had natuurlijk ook een wilde gok, intelligente vraag of desnoods een irrelevante opmerking kunne plaatsen. Dan had ik mensen wellicht weer een stapje verder kunnen helpen.
Overigens past meneer wel in deze tijd van het jaar. Of het vorige jaar, eigenlijk. Of beter gezegt, de overgang van oud naar nieuw.
Oops! Mijn nederigste excuses hiervoor. Maar de verwijzingen naar Maximiliaan I en Karel V zouden hem toch ook al in de juiste tijd geplaatst hebben. Maar inderdaad erg slordig van mij.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:19 schreef zakjapannertje het volgende:
moet 1444 niet 1544 zijn eigenlijk? dan kan ik Suleyman de Grote beter plaatsen
Op beide vragen zou ik ''ja'' moeten zeggen. Excuses, heer Jap.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:54 schreef Alecks het volgende:
Eh, zou Zakjappannertje geen plaatje mogen posten?
Maar goed, voor zolang het duurt: Is deze meneer hier speciaal voor Gellius komen verdwalen?
Hij is van buiten onze landsgrenzen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:29 schreef Gellius het volgende:
Goed, ik hap wel. Is het een Tachtiger?
Dat betekent slechts dat hij geen Tachtiger is, mijn waarde.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:12 schreef Gellius het volgende:
En dat betreur je, zo te zien.
Dat ik rijm, wil niet zeggen dat gij uit Seth Gaaikema-en dient te gaan. Inderdaad, uit Gent.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:20 schreef Gellius het volgende:
Een Brugge-bouwer uit Gent?
Kom, wees niet stupide. Welke beroepsgroep stond in de tijd dat deze foto genomen werd, ook wel te boek als zangers?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:47 schreef Gellius het volgende:
Grmpf. Toneelacteur? Operette?
Dichters natuurlijk, Munchiaan.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:52 schreef Gellius het volgende:
Geen idee JéDeWé, anders had ik het denkelijk onmiddellijk gezegd.
Jaja, destijds deden ze er nog moeite voor om wat te neuken te hebben.quote:WAT DEERT ME NIEUWE LIEFDES-TIJD
Wat deert me nieuwe liefdes-tijd;
wat deren waan'ge dagen?
'k Heb mij in bedden neęr-geleid
waar vreemde doden lagen...
Wat schade aan hergenoten waan?
Misschien zal ik vergeten
hoe doornen langs een liefde-laan
mijn lede' aan stukken reten...
- Ik ben zo blij, ik ben vreemd-blij,
te kunnen stil gelóven
in nieuw-aanblazend min-getij
door oud-gekende hoven.
Na zo'n antwoord zou een prozaische bevestiging van mijn hand wat sullig aandoen. Maar het is inderdaad de door u bewonderde Karel van de Woestijne, heer G.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:53 schreef Gellius het volgende:
Sports?
En dan zo'n plaatje eronder...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:53 schreef Gellius het volgende:
Juist, en een air van sulligheid willen we vooral vermijden in dit flitsende topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |