Nou...quote:
Da's misschien d'r oma.quote:
Als je wilt kan er ook een ranzig hotel vol hoeren worden geregeld inderdaad.quote:
Ik moet nog oppasssen dat ik dat niet ga boeken in Seoul.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als je wilt kan er ook een ranzig hotel vol hoeren worden geregeld inderdaad.
Deal!quote:Op maandag 9 januari 2006 18:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als je wilt kan er ook een ranzig hotel vol hoeren worden geregeld inderdaad.
Is dat niet zo met elk 2-sterrenhotel in elke arme stad?quote:Op maandag 9 januari 2006 18:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Eigenlijk zit elk 2-sterrenhotel in Lima wel vol met hoeren.
Dat weet ik niet. In Rotterdam zijn d'r toch niet zoveel?quote:Op maandag 9 januari 2006 18:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is dat niet zo met elk 2-sterrenhotel in elke arme stad?
Rotterdam is dan ook wel wat meer ontwikkeld dan Lima.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. In Rotterdam zijn d'r toch niet zoveel?
Er wonen wel heel veel paupers.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Rotterdam is dan ook wel wat meer ontwikkeld dan Lima.Wellicht dat DT voor uitsluitsel kan zorgen.
quote:Op maandag 9 januari 2006 18:46 schreef Douwe het volgende:
Of hij laat zich vermaken in een twee-sterren hotel.
Dat ziet er best boeiend uit inderdaad.quote:
HTL #65: Wat moet je nou in Hamburg?quote:Op maandag 9 januari 2006 18:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Iemand al een originele titel voor deel 65?
Zal ongetwijfeld iets met 2 sterren hotels wordenquote:Op maandag 9 januari 2006 18:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Iemand al een originele titel voor deel 65?
Glazen bol?quote:Op maandag 9 januari 2006 18:52 schreef flipsen het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld iets met 2 sterren hotels worden![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 18:56 schreef Douwe het volgende:
HTL#65 - Ranzige hoeren in een louche 2 sterren hotel
...in Rotterdam toevoegen en we have a winnerquote:Op maandag 9 januari 2006 18:56 schreef Douwe het volgende:
HTL#65 - Ranzige hoeren in een louche 2 sterren hotel
Idd. Kom op flipsen, doe eens iets stoers.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:57 schreef flipsen het volgende:
[..]
...in Rotterdam toevoegen en we have a winner![]()
Thnxquote:Op maandag 9 januari 2006 19:27 schreef Jaguarized het volgende:
Product managerKlinkt als een leuke planning Vogue!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |