nee joh ook niet... Marescha heeft pas een Janksmoel (vind ik dan)quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Raffaela heeft zeker een janksmoel
Nee die is leuk,ik hou van haze-smoeltjesquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee joh ook niet... Marescha heeft pas een Janksmoel (vind ik dan)
Tuurlijk, ze loopt alleen maar blij rond te stuiteren, toch knap dat jij dr een janksmoel in ziet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Raffaela heeft zeker een janksmoel
En die vlechtjes zijn ook een dramaquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze loopt alleen maar blij rond te stuiteren, toch knap dat jij dr een janksmoel in ziet..
Al kijkt ze soms wel alsof ze heel hard moet poepen..
haze-smoeltjes? PAARDENbek zal je bedoelenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee die is leuk,ik hou van haze-smoeltjes![]()
Nou en, Ankie is er rijk mee gewordenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
haze-smoeltjes? PAARDENbek zal je bedoelen![]()
Jamaar dat komt door de speed dus daar kan ze niks aan doen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:34 schreef PeRi het volgende:
Marescha is degene met de janksmoel, allejesus wat heeft die een dode kop zeg.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:34 schreef PeRi het volgende:
Ik heb volle wenkbrauwen en geen vlechtjes en val niet op HJquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ach jah niet iedereen is perfectIk niet, jij niet, Marescha niet.... en ook Raffaela niet
![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jamaar dat komt door de speed dus daar kan ze niks aan doen.
Raffaela valt toch ook niet meer op HJquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb volle wenkbrauwen en geen vlechtjes en val niet op HJ![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:34 schreef PeRi het volgende:
Er komt alleen maar ieeeeeeeeeh oeeeeeeeh aahhhhhhhhhhh uit.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar zingen kan ze wel redelijk (alleen ballds dan)
![]()
precies mijn woordenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
Er komt alleen maar ieeeeeeeeeh oeeeeeeeh aahhhhhhhhhhh uit.![]()
Het zet Raffaëlla een stuk beter neer, als je haar kunt vergelijken met een piepend lijk.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:39 schreef Svensational het volgende:
Marescha gebruikt geen speed en ze is! En dit is niet het Marescha-afzeik-topic maar het Raffaëla-topic
!
En toch komt Marescha verderquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het zet Raffaëlla een stuk beter neer, als je haar kunt vergelijken met een piepend lijk.
Terwijl Raffa het eigenlijk niet nodig heeft.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het zet Raffaëlla een stuk beter neer, als je haar kunt vergelijken met een piepend lijk.
Raffaela wordt tweede.... Floortje eerstequote:Op woensdag 4 januari 2006 23:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En toch komt Marescha verder
Mark my words Peer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |