die van jou is echt fucking lelijk maarjaquote:
al 2 en een half jaar dezelfde avatar, dat kunnen weinig fokkers zeggenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:53 schreef 2609 het volgende:
[..]
die van jou is echt fucking lelijk maarja
pedoquote:
quote:
jawel wel aardigquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:35 schreef B_BOY het volgende:
de mijne vind je tog wel mooi he?
haha die vind ik wel grappigquote:
watn schijt dingquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:50 schreef tuut84 het volgende:
die van mij is de mooiste op heel fok
jahquote:
keanequote:
Ja ik heb zelden zo genoten van zo'n gruwelijke moord.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:57 schreef 2609 het volgende:
in house of wax speelde ze anders een top rol
dat is te merken gadverdamme wat een lelijkequote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:42 schreef haagse_elfje het volgende:
je moet echt iets te zeiken hebben, ik ben happy met de mijne boeit me niet wat anderen ervan denken....
Klopt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:53 schreef Mainport het volgende:
Ik heb de mooiste avatar van heel FOK!
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:47 schreef haagse_elfje het volgende:
nee met paris kan je naar huis schrijven, dat is een rioolput die een snelle opknapbeurt nodig heeft
Precies! Doe eens wat aan je avatarquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:41 schreef 2609 het volgende:
waarom hebben somige mensen zulke lelijke avatars dangdoe er es wat aan
een uitgewoonde rioolput, wel te verstaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:47 schreef haagse_elfje het volgende:
nee met paris kan je naar huis schrijven, dat is een rioolput die een snelle opknapbeurt nodig heeft
Ik zie het verband in deze context niet helemaal, maar goed.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:55 schreef SolidasRock het volgende:
Dat van uitgewoonde putjes is een smoesje voor ikhebeenkleinelul. Dat WEEEET je toch wel?
Zal ik even doenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:54 schreef HuHu het volgende:
[..]
Waarom post je eigenlijk nooit in het Emma Watson topic in B&H ?
Nee, die van jou heeft een zwarte streep er doorheen.quote:
en is lelijkquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:06 schreef classpc het volgende:
[..]
Nee, die van jou heeft een zwarte streep er doorheen.
Maar wel lelijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:07 schreef SolidasRock het volgende:
Kijk, die avatar van Biogarde is wel Kewl.... Zo hoort het!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |