zullen we de top2000 dan ook maar schrappen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:50 schreef de_puta_madre het volgende:
My Humps is zooooo 2005
Met die onzin nr 1 van nu lijkt me dat een goed planquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:53 schreef JohanV. het volgende:
[..]
zullen we de top2000 dan ook maar schrappen?![]()
ja deze nummer 1 was ook niet mijn keus. maar 5 jaar is denk ik te lang. dan springen anderen wel in he gat.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:54 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Met die onzin nr 1 van nu lijkt me dat een goed plan [afbeelding]
Zoiets moet je 1x in de 5 jaar doen. Niet jaarlijks en overdreven uitgemolken zoals de afgelopen editie wederom.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:59 schreef classpc het volgende:
Geef toe, de enige reden dat jullie naar die videoclip kijken is natuurlijk hier om:]
quote:
*pakt ff een teiltjuhquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:11 schreef speedfreakssj het volgende:
[afbeelding]
hier is ze best wel te doen.
OMGquote:
OMG!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:38 schreef KinkyGiraf het volgende:
En wat dachten we van deze:
[afbeelding]haar plastisch chirurg doet goede zaken..
WHAAHHAHAHHAHAHA!!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:40 schreef Rekkie het volgende:
Niks mis mee...
En met zoveel plastic dat dat de aankomende vijftig jaar nog wel zo blijft.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:40 schreef Rekkie het volgende:
Niks mis mee...
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
En met zoveel plastic dat dat de aankomende vijftig jaar nog wel zo blijft.
Met Patty Brard ook niet, maar je zou er 's ochtends maar naast wakker wordenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:40 schreef Rekkie het volgende:
Niks mis mee...
Het topic ging over het nummer mensen.....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
En met zoveel plastic dat dat de aankomende vijftig jaar nog wel zo blijft.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:41 schreef HeatWave het volgende:
Wat een debiel nummer, mijn schattige dames klonten, nee dat is fijn.
Daar had ik al commentaar over geleverd.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het topic ging over het nummer mensen.....![]()
Sir Mix-a-lot. Een klassieker.quote:
Wat interesseert mij dat nu?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar had ik al commentaar over geleverd.
U gaat door voor de koelkast!quote:
Als je zeker wil zijn dat mensen weten waar de reactie op slaat, doe een kort citaat erbij van het stukje waar je op reageert. Anders kan je in een lopende discussie maar zo verkeerd begrepen worden.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:11 schreef speedfreakssj het volgende:
[afbeelding]
hier is ze best wel te doen.
TT -> Black Eyed Peas - My Humpsquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je zeker wil zijn dat mensen weten waar de reactie op slaat, doe een kort citaat erbij van het stukje waar je op reageert. Anders kan je in een lopende discussie maar zo verkeerd begrepen worden.
Helder. Vaker dit soort duidelijke posts makenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
TT -> Black Eyed Peas - My Humps
OP: negatief over dit nummer
Reactie: niks mis mee
ergo
In 1998 ziet ze er nog wel leuk uit, maar 2001...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:50 schreef OldJeller het volgende:
[..]
[afbeelding]
Yummyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy..
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Helder. Vaker dit soort duidelijke posts maken.
Ja, dat maakt het topic er wel spannender op. Af en toe een leuke illustratie komt het topic wel ten goede hoor!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Helder. Vaker dit soort duidelijke posts maken.
Misschien kan Maikuuuul een tekening makenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:52 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het topic er wel spannender op. Af en toe een leuke illustratie komt het topic wel ten goede hoor!
Allebei een zak over het kop..... en dan wil ik me wel botvieren op hun lichamenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:54 schreef Het_hupt het volgende:
lol, en dan zijn er mensen die zeggen dat ze knapper is als Mariah Carey![]()
crackhoertje geweest tussendoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:52 schreef Joeriii het volgende:
[..]
In 1998 ziet ze er nog wel leuk uit, maar 2001...![]()
![]()
![]()
Even voor de goede orde, ook deze post laat niets aan duidelijkheid te wensen overquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Allebei een zak over het kop..... en dan wil ik me wel botvieren op hun lichamen
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Misschien kan Maikuuuul een tekening maken
Je hebt er echt moeite mee hè?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Even voor de goede orde, ook deze post laat niets aan duidelijkheid te wensen over.
Nah, ik leen wel zinloze topics in KLB om in te zeiken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:58 schreef Rekkie het volgende:
Open een topic in KLB en zeik daar verder![]()
Pas op eej, ook Mariah heeft een bad-body-lifequote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:54 schreef Het_hupt het volgende:
lol, en dan zijn er mensen die zeggen dat ze knapper is als Mariah Carey![]()
Anders jij wel!quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:00 schreef Chriz2k het volgende:
Damn, die Fergie is echt een lekker geil sletje zeg.
Tututu een plasje plegen in je eigen broek pwnt nietquote:
Jullie hebben tenminste nog de Band zonder Banaan en John de Managerquote:Op woensdag 4 januari 2006 07:43 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nee als je limburgse bagger gewend bent is dit een werelds nummer natuurlijk![]()
Tsja, je moet het ergens kwijt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:49 schreef crackhead het volgende:
[afbeelding]
Anders laat je het gewoon lekker lopen.
Wie wil?quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:49 schreef crackhead het volgende:
[afbeelding]
Anders laat je het gewoon lekker lopen.
Jij bent ook te vaak op je hoofd gevallen om nog ergens een fatsoenlijke mening over te hebben.quote:
hallo zeg. misschien mag iemand gewoon een mening ergens over hebben?quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:47 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Jij bent ook te vaak op je hoofd gevallen om nog ergens een fatsoenlijke mening over te hebben.
Dit liedje pijpt halfzachte negerlullen op amsterdam centraal en dat is alles wat ik erover kwijt wil.
Je komt net kijken, n00b... We spreken elkaar over een jaartje nog eens, kijken of je dan nog zo sociaal bent (plus, het is Maikuuuul die ik quote... kansen zijn aanmerkelijk dat hij idd verwekt is door een half-harde negerlul op een of andere station)quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:31 schreef JohanV. het volgende:
[..]
hallo zeg. misschien mag iemand gewoon een mening ergens over hebben?
hoef je toch niet zo op te reageren?
met je 2800 postsquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:37 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Je komt net kijken, n00b... We spreken elkaar over een jaartje nog eens, kijken of je dan nog zo sociaal bent (plus, het is Maikulll die ik quote... kansen zijn aanmerkelijk dat hij idd verwekt is door een half-harde negerlul op een of andere station)
*denkt terug aan de tijd dat RD zelf nog een sociaal poster was*
Oh, en natuurlijk: Je moeder!
Sommige mensen hebben het te druk met andere zaken om Danny's creaties te verwarren met het leven. Oh, en als je de datums van aanmelding even nakijkt zie je dat ik hier al 4 maanden eerder was dan jij, dus bek houden, doorlopen.quote:
daar gaat het me niet omquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:39 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben het te druk met andere zaken om Danny's creaties te verwarren met het leven.
Ik kan ook schelden en zeiken over veteranen (en mods/admins/kut-topics, etc), hoor... Geen probleem, alleen hebben die vaker de neiging in virtuele tranen uit te breken en naar de mods te rennen om op hun knietjes voor een ban jegens mijn persoon te pijpen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
daar gaat het me niet om
dat je in 2800 posts uit bent gegroeid van een n00b tot iemand die alleen maar kan schelden en zeiken over kutn00bs...
kastanova deed er veel korter over en gaat nog dieper ook...
stoer toch.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:43 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Ik kan ook schelden en zeiken over veteranen, hoor... Geen probleem, alleen hebben die vaker de neiging in virtuele tranen uit te breken en naar de mods te rennen om op hun knietjes voor een ban jegens mijn persoon te pijpen.
Meh,quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
stoer toch.
what you gonna do with all that junk inside your posts...
n00bquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:43 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Ik kan ook schelden en zeiken over veteranen (en mods/admins/kut-topics, etc), hoor... Geen probleem, alleen hebben die vaker de neiging in virtuele tranen uit te breken en naar de mods te rennen om op hun knietjes voor een ban jegens mijn persoon te pijpen.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:54 schreef Dirktator het volgende:
laat die Fergie met een geil, 18-jarig-achtig stemmetje een aantal lichaamsdelen opnoemen en alle mannen lopen weer met een fikse boner in hun broek.
Niet onkennnen, dat maakt het proces alleen maar moeilijker lnulquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:56 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
![]()
Anders spreek je alleen even voor jezelf
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:33 schreef Black-Death het volgende:
Mijn vriendin vindt het een lekker nummer... en daarom stiekem ik ook
als jouw vriendin anale seks leuk vind, vind jij dat dan ook....stiekem?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:33 schreef Black-Death het volgende:
Mijn vriendin vindt het een lekker nummer... en daarom stiekem ik ook
Als je het niet geprobeerd hebt weet je ook niet of het leuk is.....quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als jouw vriendin anale seks leuk vind, vind jij dat dan ook....stiekem?
Nooit geprobeerdquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als jouw vriendin anale seks leuk vind, vind jij dat dan ook....stiekem?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |