zullen we de top2000 dan ook maar schrappen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:50 schreef de_puta_madre het volgende:
My Humps is zooooo 2005
Met die onzin nr 1 van nu lijkt me dat een goed planquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:53 schreef JohanV. het volgende:
[..]
zullen we de top2000 dan ook maar schrappen?![]()
ja deze nummer 1 was ook niet mijn keus. maar 5 jaar is denk ik te lang. dan springen anderen wel in he gat.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:54 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Met die onzin nr 1 van nu lijkt me dat een goed plan [afbeelding]
Zoiets moet je 1x in de 5 jaar doen. Niet jaarlijks en overdreven uitgemolken zoals de afgelopen editie wederom.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:59 schreef classpc het volgende:
Geef toe, de enige reden dat jullie naar die videoclip kijken is natuurlijk hier om:]
quote:
*pakt ff een teiltjuhquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:11 schreef speedfreakssj het volgende:
[afbeelding]
hier is ze best wel te doen.
OMGquote:
OMG!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:38 schreef KinkyGiraf het volgende:
En wat dachten we van deze:
[afbeelding]haar plastisch chirurg doet goede zaken..
WHAAHHAHAHHAHAHA!!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:40 schreef Rekkie het volgende:
Niks mis mee...
En met zoveel plastic dat dat de aankomende vijftig jaar nog wel zo blijft.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:40 schreef Rekkie het volgende:
Niks mis mee...
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
En met zoveel plastic dat dat de aankomende vijftig jaar nog wel zo blijft.
Met Patty Brard ook niet, maar je zou er 's ochtends maar naast wakker wordenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:40 schreef Rekkie het volgende:
Niks mis mee...
Het topic ging over het nummer mensen.....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
En met zoveel plastic dat dat de aankomende vijftig jaar nog wel zo blijft.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:41 schreef HeatWave het volgende:
Wat een debiel nummer, mijn schattige dames klonten, nee dat is fijn.
Daar had ik al commentaar over geleverd.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het topic ging over het nummer mensen.....![]()
Sir Mix-a-lot. Een klassieker.quote:
Wat interesseert mij dat nu?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar had ik al commentaar over geleverd.
U gaat door voor de koelkast!quote:
Als je zeker wil zijn dat mensen weten waar de reactie op slaat, doe een kort citaat erbij van het stukje waar je op reageert. Anders kan je in een lopende discussie maar zo verkeerd begrepen worden.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:11 schreef speedfreakssj het volgende:
[afbeelding]
hier is ze best wel te doen.
TT -> Black Eyed Peas - My Humpsquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je zeker wil zijn dat mensen weten waar de reactie op slaat, doe een kort citaat erbij van het stukje waar je op reageert. Anders kan je in een lopende discussie maar zo verkeerd begrepen worden.
Helder. Vaker dit soort duidelijke posts makenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
TT -> Black Eyed Peas - My Humps
OP: negatief over dit nummer
Reactie: niks mis mee
ergo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |