dat mag nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:30 schreef Foo_niks het volgende:
Ik wil zeuren.........
Wat jij wilt hoor; ik ben zo soepel vandaagquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:48 schreef woutabest het volgende:
Mits bier!
Ik ook van jouquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:48 schreef Het_Biertje het volgende:
waar bemoei jij je mee?heet jij ook Het_Biertje?
![]()
Mooi, als je toch zo soepel bent, kan je dan direct hier een slot op zetten?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat jij wilt hoor; ik ben zo soepel vandaag
ja idd, dat is een echt baggertopicquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:53 schreef woutabest het volgende:
[..]
Mooi, als je toch zo soepel bent, kan je dan direct hier een slot op zetten?
Die TS ook echt hequote:Op donderdag 5 januari 2006 21:54 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ja idd, dat is een echt baggertopic
vrouwen horen te werkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:23 schreef ElisaB het volgende:
Volgend weekend neem ik gewoon wéér vrij
Stemrechtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:28 schreef woutabest het volgende:
het enige recht van de vrouw is...
zelf afmaken!
Het enige recht is je stemrecht?quote:
Ik heb de tijd hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:39 schreef woutabest het volgende:
En voordat de uitslag binnen kan moeten eerst alle inzendingen binnen zijn he![]()
Indien je de onkosten op mijn rekening stortquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik krijg bericht thuis neem ik aan?
adres?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik krijg bericht thuis neem ik aan?
Ik heb net kruidenthee gemaakt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus je hebt geen bier meer in huis? Ga je schamen.
En de uitslag is bekend maar omdat de winnaar geen adres heeft achtergelaten is het voor mij!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:32 schreef woutabest het volgende:
[..]
Indien je de onkosten op mijn rekening stort![]()
jah da izzzoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:15 schreef Adelante het volgende:
In bier zitten ook kruiden en specerijen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |