Welk water??quote:
Van dat plaatje erboven mutsquote:
Ow shit; dat duurde ff, maar ik zie het water!quote:
Zie de editquote:
De open deur!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:14 schreef nikky het volgende:
Zondag ga ik met dolfijnen zwemmen
http://www.dolphin-academy.com/ned/dolfijn-zwemmen.htm
MTE..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:22 schreef DjDev het volgende:
Je gaat toch niet zitten internetten curacaobaoap
http://acronyms.thefreedictionary.com/My+Thoughts+Exactlyquote:
Kutwijfquote:
Ah, onder zeeniveau. Past wel bij je.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:14 schreef nikky het volgende:
Mijn lover moest nog wat voor een klant repareren.. dus maak ik handig gebruik van de pc's hier.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:22 schreef DjDev het volgende:
Je gaat toch niet zitten internetten curacaobaoap
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:30 schreef Bietmixer het volgende:
[..]
Ah, onder zeeniveau. Past wel bij je.
Misschien kun je zelfs met ze communiceren. Mag je vast bij de jostiband voor dolfijnen.
Badpakquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:26 schreef skippy22 het volgende:
Heb je nog foto,s van je in je badpakje nikky zo ja mail ze dan eens![]()
Het geeft niet hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:30 schreef Bietmixer het volgende:
[..]
Misschien kun je zelfs met ze communiceren. Mag je vast bij de jostiband voor dolfijnen.
Dat heeft heus niks met jou te maken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:31 schreef nikky het volgende:
[..]
Het geeft niet hoor. Ik snap best dat je jaloers bent.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, Zou je denken?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:32 schreef cerror het volgende:
Zit je bij boe in curacao ofzo?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:30 schreef Bietmixer het volgende:
[..]
Die's liefquote:
Dit is de droom van mijn dochterquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:14 schreef nikky het volgende:
Zullen wij samen naar een tropisch eiland gaan? Ik houd je wel warm, mijn lieve meisjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:39 schreef paddy het volgende:
[..]
Dit is de droom van mijn dochter
Nu die reis nog bij elkaar sparen![]()
En ja, voor om je sadistische gevoelens te voeden..Ik heb het koud.![]()
Heel graagquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zullen wij samen naar een tropisch eiland gaan? Ik houd je wel warm, mijn lieve meisje![]()
![]()
![]()
En ik ook als ik jou bij me heb, liefquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:48 schreef paddy het volgende:
[..]
Heel graagKomen we alleen niog wel een paar euro's te kort
Maar hier in Nederland heb ik het ook wel warm wanneer je bij me bent hoor![]()
![]()
Ik heb er spijt van dat ik hier heb gepost.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En ik ook als ik jou bij me heb, lief![]()
Hou van je
![]()
Wat ik erger vind, is dat je naar Zuid Frankrijk gaat, en 3000 voor een vakantie neertelt, omdat je altijd pech met het weer in Nederland hebt, om dan vervolgens maar 2 dagen zon te hebben. Terwijl het in Nederland de volle tijd geweldig weer wasquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:49 schreef Dirkh het volgende:
Het ergste lijkt me dat wanneer je weer terug naar nederland moet. Wij zijn inmiddels wel aan het weer gewend, maar als je vanuit een warm land, na een lange vlucht weer terug komt in de kou... ik moet er niet aan denken.
Ik vind jou ook wel aardigquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:53 schreef Bietmixer het volgende:
[..]
Ik heb er spijt van dat ik hier heb gepost.
Tering, kan een van jullie misschien dood gaan.!
Welnee, dan heb je tenminste een heel jaar een goede reden om te kankeren op het kutweer, kutwerk, kutfransen, kut...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:56 schreef paddy het volgende:
[..]
Wat ik erger vind, is dat je naar Zuid Frankrijk gaat, en 3000 voor een vakantie neertelt, omdat je altijd pech met het weer in Nederland hebt, om dan vervolgens maar 2 dagen zon te hebben. Terwijl het in Nederland de volle tijd geweldig weer was
Heb dit wel 2 jaar gedaanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Welnee, dan heb je tenminste een heel jaar een goede reden om te kankeren op het kutweer, kutwerk, kutfransen, kut...
Heerlijk.
Dat treft slecht. Kan helaas even geen gaatje vinden in mijn agenda.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:53 schreef Bietmixer het volgende:
[..]
Ik heb er spijt van dat ik hier heb gepost.
Tering, kan een van jullie misschien dood gaan.!
Dan moet je iets warmers aantrekken ofzoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:02 schreef Otmed het volgende:
Die staat al aan.
Ik heb al 3 truien aanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:06 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Dan moet je iets warmers aantrekken ofzo
Ben jij dat?? Damn (quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:33 schreef nikky het volgende:
dag
Ik kom jullie even vervelen. Nou ja even, volgens sommigen doe ik niet anders.
Witte stranden, blauwe zee, strakblauwe lucht. Tja, helemaal geweldig natuurlijk..
Maar dit was echt een ervaring om nooit meer te vergeten
[afbeelding]
Zo zachtzo lief
zo, gewoon
!
Wat ook leuk is. Als het regent hier in Punda (gedeelte waar we zitten ) dan rijden we naar de andere kant van het eiland en schijnt alsnog de zon.
Zwem je nou naakt?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:33 schreef nikky het volgende:
dag
Ik kom jullie even vervelen. Nou ja even, volgens sommigen doe ik niet anders.
Witte stranden, blauwe zee, strakblauwe lucht. Tja, helemaal geweldig natuurlijk..
Maar dit was echt een ervaring om nooit meer te vergeten
[afbeelding]
Zo zachtzo lief
zo, gewoon
!
Wat ook leuk is. Als het regent hier in Punda (gedeelte waar we zitten ) dan rijden we naar de andere kant van het eiland en schijnt alsnog de zon.
Mag ik vragen wat voor drugs je hebt gebruikt?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 05:41 schreef Sebasser het volgende:
Momenteel is bedraagt het weer rondom mijn eigen ongeveer 22 graden lettende op het verkeer dat buitenvoorbij raast met mijn draaikiepraam open,
buiten het draaikiepraam betreft het ongeveer rond de -koelvries combinatie.
(jullie begrijpen dat ik dit puur educatief heb getypt)
Ps; ik heb het redelijk warm dus
Nee dat mag je nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 05:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat voor drugs je hebt gebruikt?![]()
ha! net als mij,quote:
Als je je hebt gedoucht gekquote:Op vrijdag 13 januari 2006 05:59 schreef Sebasser het volgende:
nee dat is zwaar irritant onder den douche met kleding aan,
als je dan wil vertekken richting waar u zich moet bevinden rond eender bepaalde tijd bent u kletsnat met droge sokken.
Dan niet.quote:
Rustig blijvenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 06:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan niet.Oh jij bent een nicht !!!one!!!!!1!112/1?1!!!!!!111
!!!one!!!!!1!112/1?1!!!!!!111quote:Op vrijdag 13 januari 2006 06:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan niet.Oh jij bent een nicht !!!one!!!!!1!112/1?1!!!!!!111
iddquote:
Dat is nieuw!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 06:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
!!!one!!!!!1!112/1?1!!!!!!111
sorry maar wat is uw bedoeling hiermee?
(jullie begrijpen dat ik deze vraag puur educatief heb gestelt)
[..]
idd
Okequote:
Bedoel maarquote:
ik zal u iets nieuws leren,quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 06:26 schreef Doderok het volgende:
Met dolfijnen zwemmen![]()
Die dieren worden door zoveel toeristen bepoteld dat ze allerhande schimmelinfecties Soa's oplopen en reeds op jonge leeftijd een langzame pijnlijke dood sterven.
"Gelukkig hebben we de foto's nog"
Pats-postquote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:37 schreef star_gazer het volgende:
De enige plaats waar ik het fris had was hier:
[afbeelding]
Op de bromo vulkaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |