Jahoor. Afgezien van sheep komen ze aardig id buurt van een mage qua damage, verder erg geliefd vanwege Soulstone en hun meer dan prima Stamina buff (blood pact), die overigens stackt met powerword fortitude. Op level 60 betekent dat bijna 100 stamina(!) extra, en dan heb ik mark of the wild van druids nog niet meegerekend.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:49 schreef Richardfun het volgende:
Ok, dus solo is goed te doen als je je voidwalker als tank gebruikt. Maar zijn warlocks ook populair voor instance groups?
De Voidwalker is helaas niet zo goed meer in tanken omdat onze DoTs korter duren, en dus meer dmg per tick doen, en die arme blauwe blob dat niet aankan met zijn ''taunt''.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:49 schreef Richardfun het volgende:
Ok, dus solo is goed te doen als je je voidwalker als tank gebruikt. Maar zijn warlocks ook populair voor instance groups?
Ik vind zelf de voidwalker minder voor solo, hij tanked niet goed genoeg om flink voluit te gaan en zijn damage is ook nogal laag. Ik gebruik zelf met m'n warlock alt meestal de succubus voor meer damage en dan pull ik wel de aggro van de succubus af na een paar seconden. Mobs zijn het grootste deel van het gevecht aan het rennen, werkt goed. Haal op die manier ong. 25k exp/uur op lvl 25 (rested).quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:49 schreef Richardfun het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:06 schreef Richardfun het volgende:
Het feit dat de DoT's korter duren tegenwoordig bij locks, betekent dat dan ook meer aggro?
Ja die ogres in BS is een prima planquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:15 schreef Platina het volgende:
Bah, dropt er een blauwe trinket, is die bop, ik spuug op Uther's Strenght?
Psst waar grinden met 55? Ogres in Burning of? (geen WPL/EPL of WS iig)
Goede Warlocks zijn nog steeds zeldzaam, vergeet dat nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De Voidwalker is helaas niet zo goed meer in tanken omdat onze DoTs korter duren, en dus meer dmg per tick doen, en die arme blauwe blob dat niet aankan met zijn ''taunt''.
Warlocks waren altijd zeldzaam en populair voor instance groups, maar ik heb zelf het idee dat iedereen tegenwoordig een warlock levelled.
- Trollbane als server is erg goed. Geen lag, geen wachttijden.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:37 schreef Merkowitz het volgende:
Ik zag dat een aantal guilds van bloodscalp naar Trollbane zijn gegaan. Aangezien er binnenkort weer een migration aankomt vroeg ik mij af:
- Hoe is trollbane als server?
- Hoe is de verhouding horde/alliance
- Is de server in balans of is het zo'n typische migration server als Twisting Nether, waar alleen dikke 60er's zitten te MC'en en BWL'en en verder weinig gebeurd.
Ben zelf ook 60 maar pvp trekt mij meer dan high end raids.
Was benieuwd of het de overstap waard is want ik wordt aan de ene kant ook gek van die hongaren op bloodscalp.
Groeten
Gorilla's bij de ingang van BB, droppen ook nog wel eens epix. Ik heb er wel 1000 afgemaaktquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:10 schreef HomerJ het volgende:
Dus nog een beetje doorsparen en heb ik op 40 wel mijn mount. Wat is een leuke plek om te farmen?
Undead, omdat ze zo'n coole lach hebben.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:43 schreef Richardfun het volgende:
Raden jullie nog een bepaald race aan, aan Horde zijde, voor een warlock?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |