abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33933643
Ok, dus solo is goed te doen als je je voidwalker als tank gebruikt. Maar zijn warlocks ook populair voor instance groups?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  woensdag 11 januari 2006 @ 11:58:08 #277
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_33933844
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 11:49 schreef Richardfun het volgende:
Ok, dus solo is goed te doen als je je voidwalker als tank gebruikt. Maar zijn warlocks ook populair voor instance groups?
Jahoor. Afgezien van sheep komen ze aardig id buurt van een mage qua damage, verder erg geliefd vanwege Soulstone en hun meer dan prima Stamina buff (blood pact), die overigens stackt met powerword fortitude. Op level 60 betekent dat bijna 100 stamina(!) extra, en dan heb ik mark of the wild van druids nog niet meegerekend.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_33933851
quote:
De Voidwalker is helaas niet zo goed meer in tanken omdat onze DoTs korter duren, en dus meer dmg per tick doen, en die arme blauwe blob dat niet aankan met zijn ''taunt''.

Warlocks waren altijd zeldzaam en populair voor instance groups, maar ik heb zelf het idee dat iedereen tegenwoordig een warlock levelled.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_33933905
quote:
Ik vind zelf de voidwalker minder voor solo, hij tanked niet goed genoeg om flink voluit te gaan en zijn damage is ook nogal laag. Ik gebruik zelf met m'n warlock alt meestal de succubus voor meer damage en dan pull ik wel de aggro van de succubus af na een paar seconden. Mobs zijn het grootste deel van het gevecht aan het rennen, werkt goed. Haal op die manier ong. 25k exp/uur op lvl 25 (rested).
  woensdag 11 januari 2006 @ 12:01:44 #280
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_33933942
Je kunt later met je succubus of imp lopen. Dan draintank je de mobs en darkpact je naderhand weer je mana bij. Ik heb alleen die taktiek zelf nooit toegepast. Ik was destro in die tijd. Voordeel van de succubus is de charm maar de imp geeft je een extra healthbuff en unlimited mana (je laat hem gewoon constant passive toekijken). Met vw werkt ook wel, gisteren nog shards wezen farmen en pas na 10 mobs een drankje genuttigd. Moet er wel bij vermeldel dat ik undead ben en de lijken kon oppeuzelen, das goed voor 35% health .

Ja, redelijk populair. Je hebt de macht over elke demon en elementals. Die zitten er in DireMaul en BRD. Verder heb je healthstones en soulstone, die zijn soms ook wel lekker in trek . Maar ja, een party werkt vaak ook wel zonder lock, geldt net zo hard voor de andere classes behalve de warrior en de priest. Die heb je áltijd nodig. Feral druid kan ook nog wel ipv de warrior of een resto-druid ipv de priest. Ik als resto druid geef de voorkeur aan een mage, die heeft gewoon een betere aoe maar met mijn lock kan ik zat vaak mee naar instances. Bij ons is er eigenljik alleen een tekort aan healers (maar ja, daar is altijd wel een tekort aan ).
De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
pi_33933991
Klinkt goed. Ik had al een warrior aangemaakt laatst, nog niks mee gedaan, maar ga maar eens nadenken over een warlock dan. Alleen hoe zat het nou met dat gelazer met shards of zo waar ik zo veel mensen over hoorde klagen?
pi_33934058
Het feit dat de DoT's korter duren tegenwoordig bij locks, betekent dat dan ook meer aggro?
pi_33934926
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 12:06 schreef Richardfun het volgende:
Het feit dat de DoT's korter duren tegenwoordig bij locks, betekent dat dan ook meer aggro?
Ja.

En soulshards worden pas vervelend als je lvl 60 bent, en veel PvPed.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 11 januari 2006 @ 12:45:56 #284
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_33935016
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 20:15 schreef Platina het volgende:
Bah, dropt er een blauwe trinket, is die bop, ik spuug op Uther's Strenght?

Psst waar grinden met 55? Ogres in Burning of? (geen WPL/EPL of WS iig )
Ja die ogres in BS is een prima plan
pi_33935282
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 11:58 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

De Voidwalker is helaas niet zo goed meer in tanken omdat onze DoTs korter duren, en dus meer dmg per tick doen, en die arme blauwe blob dat niet aankan met zijn ''taunt''.

Warlocks waren altijd zeldzaam en populair voor instance groups, maar ik heb zelf het idee dat iedereen tegenwoordig een warlock levelled.
Goede Warlocks zijn nog steeds zeldzaam, vergeet dat niet

Ik kom zat Warlocks tegen die geen Curse of Recklessness gekocht hebben 'because it's useless'. Right, een curse die zorgt dat mobs niet vluchten en nog meer mobs erbij pullen is useless? Daarnaast is het een soort van CoS/CoE voor melee (iets minder %, maar het verhoogt hun DPS wel). Zelfs een guildmember had het niet gekocht om die reden... (maar ik heb hem altijd al een noob gevonden, weet gewoon niet wat hij wilt)

Of natuurlijk 'locks die rondlopen meet een groene 'of frost wrath' wands...:D
  woensdag 11 januari 2006 @ 13:13:49 #286
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_33935770
Bonecreeper Stylus is toch wel goed? . Meer voor de +11dmg eigenlijk.

CoR gebruik ik ook, ik heb rank 1/4 op de hotbar voor het geval mensen janken om de powerbonus . Gaat er tenslotte om dat ze niet wegrennen.

Hm mijn blobje kan anders prima tanken. Ik ga zelden volluit maar dat doe je ook niet in een instance, dan wacht je ff zodat de tank wat aggro kan opbouwen (ik ben demo, ik kan in principe direct voluit ). Wat ik doe met blobje is de 3 dots, wacht 12 sec en her-cast immo, bolt en souldrain. Werkt prima alleen de drain drawt de aggro. Dan rennen ze vaak naar me toe .

Maar wat ik al zei; affliction draintanken met imp/succ werkt het allersnelst. Infi mana.
  woensdag 11 januari 2006 @ 13:37:09 #287
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_33936493
Ik zag dat een aantal guilds van bloodscalp naar Trollbane zijn gegaan. Aangezien er binnenkort weer een migration aankomt vroeg ik mij af:

- Hoe is trollbane als server?
- Hoe is de verhouding horde/alliance
- Is de server in balans of is het zo'n typische migration server als Twisting Nether, waar alleen dikke 60er's zitten te MC'en en BWL'en en verder weinig gebeurd.

Ben zelf ook 60 maar pvp trekt mij meer dan high end raids.

Was benieuwd of het de overstap waard is want ik wordt aan de ene kant ook gek van die hongaren op bloodscalp.

Groeten
Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
  woensdag 11 januari 2006 @ 13:54:03 #288
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_33936990
Ik zit zelf op thunderhorn. Horde en Alliance laten (zover ik het weet) elkaar met rust, tenzij je erom vraagt natuurlijk . De levels van de spelers zijn erg gemengt.

Hij's nou trouwens nogsteeds down. Maintenance loopt weer es uit

[EDIT] Ik heb sinds gisteren m'n mount binnen! (ik ben een level 40 troll hunter genaamd: Brutalion)

[ Bericht 20% gewijzigd door Drakul op 11-01-2006 14:00:07 ]
The night hides a world, but unveils a universe
pi_33938560
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 13:37 schreef Merkowitz het volgende:
Ik zag dat een aantal guilds van bloodscalp naar Trollbane zijn gegaan. Aangezien er binnenkort weer een migration aankomt vroeg ik mij af:

- Hoe is trollbane als server?
- Hoe is de verhouding horde/alliance
- Is de server in balans of is het zo'n typische migration server als Twisting Nether, waar alleen dikke 60er's zitten te MC'en en BWL'en en verder weinig gebeurd.

Ben zelf ook 60 maar pvp trekt mij meer dan high end raids.

Was benieuwd of het de overstap waard is want ik wordt aan de ene kant ook gek van die hongaren op bloodscalp.

Groeten
- Trollbane als server is erg goed. Geen lag, geen wachttijden.
- Verhouding alliance / horde is in het voordeel van de alliance. Ik heb geen idee met hoeveel precies.
- Mja meeste alliance guilds die op de server zitten doen voornamelijk aan PvE. Omdat er ook nog eens meer alliance dan horde op de server zit moet je als alliance zijnde toch vaker lang wachten op een potje ab/wsg. Av is maar zelden up en wanneer je er dan als alliance eindelijk inkomt staat de horde al voor de basis en /afk je er maar weer uit waardoor je zowiezo 15 min weer niet aan een bg kan deelnemen.

Ik weet niet of de ratio alliance / horde gaat verbeteren op trollbane, want wanneer ik de forums lees gaan er de komende keer weer meer alliance dan horde over, wat de boel dus eerder zou verslechteren.
......
  woensdag 11 januari 2006 @ 14:48:26 #290
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_33938598
NEE!! Kan vd vandaag niet spelen. Een aantal servers krijgen een andere datacentre.. GREAT! Heb ik eindelijk m'n mount.. ach jaaaaaaa
pi_33939997
ach, je krijgt er 2 of 4 dagen voor terug
  woensdag 11 januari 2006 @ 16:05:47 #292
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_33941077
En dat allemaal omdat er 8 servers worden gefixed.. Dan gooien ze maar ff 30 servers offline voor 24 uur.. Logica?
pi_33941212
Ik ben laatst een Tauren druid op Ahn'Qiraj gestart..

Op horde side is er al een gast lvl43 en de server is pas sinds vorige week woensdag open.. Echt ziek gewoon.. Geen vrienden, geen leven niks
こんにちは。 マンジ です。 おげんき です か。
  woensdag 11 januari 2006 @ 16:29:51 #294
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_33941794
Zijn vrienden moeten nog op de server komen .
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 januari 2006 @ 16:36:37 #295
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_33942010
ik ben ook gestart op ahn qiraj
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 11 januari 2006 @ 17:10:30 #296
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_33943149
Ik speelde na de release een tijd op Shatterd Hand maar na 2 maanden ben ik gestopt met WoW vooral door de Gankers en saaie gebieden. Ik was toen lvl 39 destijds

Ik ben nu een maandje weer begonnen op Moonglade. Een PvE RP server. En ik moet zeggen ik vind het echt heel fijn. De server is nieuw, dus niet allemaal level 60's met Epic mounts maar nog maar een paar. Het PvE aspect vind ik echt heel fijn, als ik gewoon wil questen dan kan ik dat gerust in Stranglethov Vale doen zonder constant vermoord te worden. Aan mijn voldoening om Horde te slachten kom ik wel doordat ik redelijk wat Battlegrounds speel. En bij Raids zijn beide teams vaak wel PvP enabled

Overdag, kan je helaas niet veel spelen maar gelukkig zijn er altijd s'avonds van half 9 tot 2 uur wel potjes beschikbaar. Daarom hou ik ook van deze server; Na 800 honor was ik al Sergeant . Deze week al 4500+ honor binnen gehaald dus ik ben benieuwd naar me nieuwe rank.

Roleplaying aspect vind ik ook leuk, de meeste mensen zijn gewoon "casual Roleplayers" . Oftewel een beetje normale namen en niet LFG DM TANK HL PLS NO LAG etc. schreeuwen. Roleplaying is wel een leuke afwissling i.p.v. hele tijd questen en grinden. Het geeft meer een gevoel dat je ook in Azertoh bent. Natuurlijk heb je ook extreme mensen die je ook wel is op forum zie maar die zijn er maar weining.

Ik ben nu level 37, heb 50 gold en ik heb 3x 10% discount. Dus nog een beetje doorsparen en heb ik op 40 wel mijn mount. Wat is een leuke plek om te farmen?
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  woensdag 11 januari 2006 @ 17:17:03 #297
111328 cryotek
zie signature
pi_33943327
3x 10% discount?
Honored,Sergeant, en verder?
zie ondertitel
pi_33944170
Raden jullie nog een bepaald race aan, aan Horde zijde, voor een warlock?
pi_33944185
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:10 schreef HomerJ het volgende:
Dus nog een beetje doorsparen en heb ik op 40 wel mijn mount. Wat is een leuke plek om te farmen?
Gorilla's bij de ingang van BB, droppen ook nog wel eens epix. Ik heb er wel 1000 afgemaakt
Xbox Live: Anormius
pi_33944195
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:43 schreef Richardfun het volgende:
Raden jullie nog een bepaald race aan, aan Horde zijde, voor een warlock?
Undead, omdat ze zo'n coole lach hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')