Warmte. Schroef hem open en maak de coolers eens schoon. Daar zit bij laptops vrijwel altijd het probleem, ze slikken allemaal stof in wat je er niet meer uitkrijgt en dat zorgt voor een beduidend mindere cooling.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:09 schreef Morthill het volgende:
Wel, ik kan definitief niet meer spelen. Mijn pc heeft het duidelijk opgegeven. Na 10 minuten valt ie gewoon uit. Geheugen kapot denk ik zo, al kan het puur de warmte zijn, ik weet het niet, het zuigt alleen enorm. Geen WoW voor mij
Ik heb mijn leven lang op desktops gespeeld, vind laptop absolute voordelen hebben. En tsja, het gamen is mss licht minder, maar de voordelen van een laptop zorgen er voor dat ik er gewoon een wil hebben.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:13 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Warmte. Schroef hem open en maak de coolers eens schoon. Daar zit bij laptops vrijwel altijd het probleem, ze slikken allemaal stof in wat je er niet meer uitkrijgt en dat zorgt voor een beduidend mindere cooling.
PS: Neem een desktop, speelt echt stukken plezieriger, ik kan het weten, ook lang op lap gespeeld
jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:10 schreef Richardfun het volgende:
Staat BRD soms bekend als kut instance of zo?
sowieso is het altijd lastig om een priest of druid te vinden. Zeker priests.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:10 schreef Richardfun het volgende:
Damnit. Wilde BRD nog een keer proberen, had binnen 5 minuten een lvl60 warrior, en een shammy en mage gevonden. Daarna met zn alleen een healer gezocht, maar nergens een priest of druid te bekennen die mee wilde. Staat BRD soms bekend als kut instance of zo?
[Mental Note]Creëer geen priest[/mental note]quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:37 schreef Fratz het volgende:
Mijn main is een level 60 priest. Zodra ik in Orgrimmar ben word ik bestookt met whispers. Soms word ik daar zo gek van dat ik dan maar weer uitlog en met een alt ga spelen. Soms is het zelfs zo erg dat als ik in Scholomance zit mensen zitten te slijmen om maar uit de party te gaan om met hun naar Strat ofzo te gaan. Gelukkig bestaat de <DNS> tag. Evenals de ignorelist.
Dat zeg ik ook, maar ja, hij is niet de enige he.quote:Op woensdag 11 januari 2006 08:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Als iemand lang zit te beggen. (En door mijn <dnd> tag heen blijft zeuren), zeg ik gewoon dat ie zelf moet gaan farmen. Hij had het allang kunnen farmen dan.
En waarom dan?quote:
Lang, moeilijk en hard met noobs.quote:
Hihi, we zijn tegenwoordig de beste 1v1 class hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:03 schreef Appellenflappen het volgende:
Warlock. Die hebben middels affliction een lage downtime. Dit ook mede doordat ze een tank hebben (voidwalker) die de klappen opvangt en je kunt hp omzetten in mana. Dat wil ook wel helpen. Op hoge level zijn ze ook erg goed maar in pvp hebben ze last van wat bugs, das het nadeel eraan (blizz doet er nu al meer dan een jaar over om ze te fixen als ze er al uberhaupt mee bezig zijn).
Oooh zonder twijfelquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hihi, we zijn tegenwoordig de beste 1v1 class hoor.
Ik herinner me nog een warlock die ik tegen kwam met m'n priest toen ik nog disc/holy gespecced was. Hij zit op 60% mana en geen pet, ik val aan en hij begint rustig een felhunter te summonen. Ik fear hem om te interrupten en ga maar een beetje dps'en (jeej, 400 damage mind blastsquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hihi, we zijn tegenwoordig de beste 1v1 class hoor.
Gewoon ff je gewenste pet summonen voor het hek opengaat in een BG, dan res je altijd met die pet.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:09 schreef Appellenflappen het volgende:
[..]
Oooh zonder twijfel. Ik stoor me gewoon aan de bugs. Gisteren in ab weer. De game begint dus ik op mijn dreadsteed snel naar GM (ik had felhunter bij me, ben demo). Ik kom eraan en zie een priest+pala. Aangezien ik alleen ben draai ik maar weer om maar de palla stunned me. Na 5/7sec ben ik vrij (pet reageerde niet, das geen bug
) en ik ren weg. Ben ik na de brug mijn pet kwijt omdat ie in combat zat. Ik was toen wel ff vet pissig. Respawn ik, met imp natuurlijk en toen had ik het wel weer gehad. Een hele oude bug maar nog steeds rete-irritant. Er zijn nog wel meer bugs maar gelukkig maakt de dreadsteed nu zijn geluidje wanneer je stilstaand op spatie drukt, heeeel belangrijk! Oja en de felhunter heeft ook zijn plaatje. Kijk dat zijn nog eens de fixes
.
Ow en ik legde het gisteren wel af tegen een shadowpriest vol met epics. Ik heb helaas maar 1 epic en die geeft alleen stats.
Mja, ik vind Soul Link locks idd lastig, maar dat komt niet door hun skills iigquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:17 schreef Appellenflappen het volgende:
Klopt, doe ik ook vaak. Ik vind de class wel ontzettend vet, ondanks de bugs. Heb er nog dagelijks plezier van in wsg/ab. Vooral tegen destro-locks wahaha die zijn zo makkelijk
![]()
. Al helemaal met de imp.
Laatst nog een vriendschappelijk duel gedaan met mijn succubus tegen een mede undead lock. Nog winnen he, ongeloofelijk. Hij had toen zijn felhunter maar dan semi-cast ik altijd eerst immo om dan vervolgens met shadow verder te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |