Je moet nu ffies door de sleur heen, level 50-60 zuigt gewoon kont omdat er steeds minder quests zijn die lekker solobaar zijn. Maar als je straks voor de eerste keer eens Onyxia aanstaart durf ik te wedden dat je het al weer een stuk leuker vindquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik had het toen gewoon helemaal gehad. De sleur begint er nu ook weer in te sluipen. Ik heb vanavond gewoon niet meer gespeeld en ben maar The Last Samurai gaan kijken.
Ik ga morgen questen in Searing Gorge, als iemand overigens weet hoe ik aan de sleutel kom, ik moet met iemand praten daar binnen las ik?
En na 2-3x is Onyxia ook wel weer leuk geweestquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:46 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Je moet nu ffies door de sleur heen, level 50-60 zuigt gewoon kont omdat er steeds minder quests zijn die lekker solobaar zijn. Maar als je straks voor de eerste keer eens Onyxia aanstaart durf ik te wedden dat je het al weer een stuk leuker vind
15 minuten maar?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:10 schreef GaRleC het volgende:
15 min w88 om Ragnaros in te komen![]()
![]()
En ik ga mn char en niet op andere serv doen bent te verslaafd aan de Netherhorde :p.
ff door de sleur heen noemt ie dat. Lvl 50-60 kost je, ff denken, zeker een uur of 75 spelen, dat noem ik niet ff. Maar goed, Searing Gorge is ook leuk, jammer dat alleen al die elite Q's er dan weer zijn waar geen party voor te vinden is. Ik zit ook veel in AB momenteel, ik moet tenslotte wel honor rank 4 zijn voor mijn abo af loopt =Dquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:46 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Je moet nu ffies door de sleur heen, level 50-60 zuigt gewoon kont omdat er steeds minder quests zijn die lekker solobaar zijn. Maar als je straks voor de eerste keer eens Onyxia aanstaart durf ik te wedden dat je het al weer een stuk leuker vind
Searing Gorge zit ik wel doorheen. Un'goro moet ik nog wat hoger voor worden evenals Aszara en Burning Steppes. Feralas kan inderdaad wel. Ik kijk wel uit naar de plaguelands, lijken we intressante plekken om te levelen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:38 schreef Appellenflappen het volgende:
Burning Steppes, Searing Gorge, Un'Goro Crater, Felwood, Aszara en Feralas zijn prima plekken om te levellen. Vervolgens door naar Silithius, Winterspring, Western- en Eastern Plaguelands. Ik zit nu op 59 en ik heb nú pas het idee dat het langzaam gaat (doe voornamelijk nog instances, daar ligt ook de oorzaak).
ja gek hequote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:38 schreef Richardfun het volgende:
Ben gisteravond 56 geworden, en in tegenstelling tot mn paladin die ik op bloodscalp speelde, vind ik het met mn UD rogue nog steeds erg snel gaan, lvlen. Pally stopte ik mee op 42, maar dit gaat nog steeds als een trein. Oh, en wat is Blackrock Depths trouwens tietenmoeilijk op lvl55 met een 5man party!
We hadden EN geen warlock, en een hunter die tank aspiraties had. Erg irritant, binnen 20 minuten al 2x gewhiped...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:43 schreef Appellenflappen het volgende:
Zeker geen Warlock meegenomen. Banish ftw!.
Inderdaad, die studie kan je vergetenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:53 schreef Fillipe het volgende:
Snap nog echt de helft niet van al jullie afkortingen etc., maar ik ben dan ook nog een ongelovelijke noob op het gebied van WoW. Heb inmiddels wel al 't hele spel gekocht en ben nu lvl 17 met m'n Dwarf Warrior.
Dit spel heeft echt 'n x-factorwat verslavend, niet echt studiebevordelijk.
Nou, vind ik wel meevallen hoor. Na 2 uurtje WoW per dag heb ik het wel weer gezien hoor. Alleen als ik instances doe, dan zit ik langer op WoW, maar die doe ik dan ook alleen in het weekend.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:53 schreef Fillipe het volgende:
Snap nog echt de helft niet van al jullie afkortingen etc., maar ik ben dan ook nog een ongelovelijke noob op het gebied van WoW. Heb inmiddels wel al 't hele spel gekocht en ben nu lvl 17 met m'n Dwarf Warrior.
Dit spel heeft echt 'n x-factorwat verslavend, niet echt studiebevordelijk.
Wacht maar tot je bij Domo en Ragnaros bent.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:34 schreef bar_rel het volgende:
Vrijdag mc gedaan, Luci, Mag, Gehenass down.
Gister mc gedaan, Garr, BaronGedonn, Shazzrah down.
En we doen allemaal MC pas voor 2 weken maximaal
Vanavond de overige bosses..
Wij zijn goed
Ik ga volgens mij prima mijn 2e periode halen, 24 punten halen deze tentamenweek, moet lukken.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:02 schreef Takje het volgende:
[..]
Inderdaad, die studie kan je vergeten![]()
Valt wel mee. Moet je niet elke keer met 40 gaan, maar ook eens met 20 of 15. Dan blijft de uitdaging er een beetje inquote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:41 schreef Migwi het volgende:
[..]
En na 2-3x is Onyxia ook wel weer leuk geweest
Wij hebben een hunter die bij gebrek aan aan een offtank zo nu en dan tankt in Zul Gurub. De Onyxia warders tankt ie ook wel eens, just for funquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:55 schreef Richardfun het volgende:
[..]
We hadden EN geen warlock, en een hunter die tank aspiraties had. Erg irritant, binnen 20 minuten al 2x gewhiped...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |