quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:09 schreef heaven7 het volgende:
There is NO shipping fee for everyone from Dutch Forum. And when I send the beads to you, you don't have to pay tax at all. The post man will deliver the package in your mail box just like you receive mails everyday in your mail box at home. It usually takes about 4-5 days for you to get the package. It's pretty quick.
Er zitten heel veel streepjes opquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:46 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Het egeltje heb ik ook in overweging, hoe ziet het er van achter uit ? Is het heel erg streperig om stekeltjes na te maken of valt dat mee ?
Ik heb vorige week zelf een trollbead in een juwelierdoosje en noppenenveloppe over de post gestuurd. Dat is een onopvallend helemaal niet dik poststuk hoor.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tot de douane steekproefs gewijs het pakketje controleert en 19% btw plus boete over je pakket berekend
De douna controleert zoals gezegd steekproefsgewijs. En die zijn ook niet achterlijk, die snappen ook dat in een bubbeltjes enveloppe heel veel waarde verstuurd kan worden.quote:Op zondag 18 juni 2006 09:16 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik heb vorige week zelf een trollbead in een juwelierdoosje en noppenenveloppe over de post gestuurd. Dat is een onopvallend helemaal niet dik poststuk hoor.
Het lijkt mij dat de douane eerder op een écht pakketje aanvalt als zo'n enveloppe......![]()
Die is gaafquote:Op zondag 18 juni 2006 19:23 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb zojuist deze besteld in Amerika
[afbeelding]
Hoe komen ze te weten wat zo'n ding kost dan?quote:Op zondag 18 juni 2006 19:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De douna controleert zoals gezegd steekproefsgewijs. En die zijn ook niet achterlijk, die snappen ook dat in een bubbeltjes enveloppe heel veel waarde verstuurd kan worden.
Zelf bestel ik regelmatig computergames in Canada en Amerika. Maar dan kan je ook fiks bij moeten betalen en duurder uit zijn. Het blijft altijd een risico.
Er zal wel een bon bij zittenquote:Op zondag 18 juni 2006 20:00 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Hoe komen ze te weten wat zo'n ding kost dan?
Redelijk formaat en gewicht en hij ziet er erg leuk uit. Sommige kralen zoals mijn hydrangea zijn best klein maar die haas en schildpad is dus een stuk groter.quote:Op zondag 18 juni 2006 19:31 schreef heaven7 het volgende:
Oeh, hoe is ie in het echt??
Hij kost nu maar $21! Hier kost ie ¤29,- scheelt ¤10!
Facturen, pakbonnen. En anders schatten ze gewoonquote:Op zondag 18 juni 2006 20:00 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Hoe komen ze te weten wat zo'n ding kost dan?
Eind van deze week of begin volgende week weten we meerquote:Op maandag 19 juni 2006 20:15 schreef heaven7 het volgende:
Nu is ie omgerekend gewoon ¤17,- terwijl ie hier ¤29 kost, ¤12,- besparing dus
Het is verslavendquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:04 schreef deedeetee het volgende:
O , laat het ons dan ook ff zien ! ?
Nieuw aangeschafte troll beads![]()
Ik ben de eend gaan halen,kon het niet laten toen de juwelier belde dat hij binnen was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |