doe ik ook af en toe, maar dat verveeld ook, ik wil namelijk wat resultaat boeken met iets dat ik leuk vind.quote:ga van films houden, kan je elke dag iig een uurtje of 2 mee zoet zijn
zeker, maar soms zit er teveel tijd in, dus helaas vind ik die hobby niet voldoende, er iets naast hebben is ook wel zo fijn.quote:heb je seks al uitgevonden?
aan zoiets heb ik gedacht, maar dan meer in de trant van photoshop/illustrator, dus iets op de computer.quote:tekenen of schilderen als je creatief bezig wilt zijn.
kost wel wat hoor, als je veel verschillende spullen daar voor gaat kopen.
spreekt me beide niet tot de verbeelding helaas.quote:neem gitaarlessen, of lees eens een boek.
of schijtenquote:ademen
je kunt het ook combineren, teken op papier, inscannen en verwerken in ps of illustratorquote:op dinsdag 3 januari 2006 20:44 schreef apekoek het volgende:
[..]
aan zoiets heb ik gedacht, maar dan meer in de trant van photoshop/illustrator, dus iets op de computer.
is dat met dode negers enzo?quote:op dinsdag 3 januari 2006 23:29 schreef wojworshebn het volgende:
negrofilie
quote:
houd je bek vieze kankerhoer,quote:op donderdag 5 januari 2006 01:05 schreef mute_me het volgende:
ga werken ofzo, luie homo.
niet spotten met kanker. dat is slecht.quote:op donderdag 5 januari 2006 01:55 schreef apekoek het volgende:
[..]
houd je bek vieze kankerhoer,
er bestaat trouwens ook nog zoiets als een hogere opleiding doen.
en een bijbaantje is (vaak) niet creatief, dus ga jij maar weer lekker vakken vullen.
ach wat lul je nou homoquote:op donderdag 5 januari 2006 02:01 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
niet spotten met kanker. dat is slecht.
onzin vroeger had ik enorm veel creativiteit, van zelf maken van muziek tot model bouw en voetbal. maar momenteel boeit me dat allemaal niet zo veel.quote:op donderdag 5 januari 2006 12:05 schreef generalwong het volgende:
mensen zonder hobby zijn mensen die mij weinig kunnen boeien. wat erger is? mensen die geen hobby hebben en dan aan anderen gaan vragen wat zij als hobby moeten nemen. hoe inspiratieloos kun je zijn?
http://www.craftster.org/quote:op donderdag 5 januari 2006 13:06 schreef apekoek het volgende:
[..]
onzin vroeger had ik enorm veel creativiteit, van zelf maken van muziek tot model bouw en voetbal. maar momenteel boeit me dat allemaal niet zo veel.
flikker gewoon op met je gejank als je niets toe te voegen hebt.
zoals sport life al zei, sportklimmenquote:op dinsdag 3 januari 2006 23:18 schreef sport_life het volgende:
neem een sport, sportklimmen is erg leuk!![]()
.
voetbal is erg creatief ja.quote:op donderdag 5 januari 2006 13:06 schreef apekoek het volgende:
[..]
onzin vroeger had ik enorm veel creativiteit, van zelf maken van muziek tot model bouw en voetbal. maar momenteel boeit me dat allemaal niet zo veel.
flikker gewoon op met je gejank als je niets toe te voegen hebt.
het is anders wel een hobby die je bezig kan houden.quote:
heb je ondertussen al een hobby?quote:op vrijdag 6 januari 2006 12:55 schreef apekoek het volgende:
het is anders wel een hobby die je bezig kan houden.
creatief kan het ook zijn als je er aanverwante dingen over ontwerpt.
gut, sinds wanneer ga jij naar de cockring dan ?quote:op vrijdag 6 januari 2006 19:05 schreef apekoek het volgende:
[..]
momenteel heb ik nog steeds dezelfde hobby als jij.
je hebt ook een vriendin?quote:op vrijdag 6 januari 2006 19:05 schreef apekoek het volgende:
momenteel heb ik nog steeds dezelfde hobby als jij.
uh jaquote:
quote:op donderdag 5 januari 2006 13:36 schreef blackmage het volgende:
[..]
zoals sport life al zei, sportklimmen![]()
het werkt beter als je gewoon in het pad van andere dingen gaat hobbelenquote:op donderdag 12 januari 2006 13:15 schreef benji82 het volgende:
jongen, ik heb precies hetzelfde probleem.....
ook ik lig soms de hele dag op bed, denkende dat het leven onzin is.![]()
ik heb gewoon te weinig afleiding, maar ik ga er toch wat aan doen. ten eerste heb ik mijn pc gereorganiseerd, en doe ik weer spellen. ten tweede ga vanavond naar een cursus reiki, gewoon even kijken of het wat is.
allemaal leuk en aardig dat luie studentenleven, maar ik moet verder, er komt huis wel wat op het pad.![]()
psst, waterzuiveringssysteem kopen? misschien een telefoontje d'r bij?quote:op maandag 16 januari 2006 10:15 schreef #ANONIEM het volgende:
je moet een shopaholic worden. help je onze economie ook nog mee 14.gif
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |