Ik teken de afbeeldingen wat groter dan ze hier gepost worden. Als ik ze bij Photobucket upload dan maakt Photobucket dat plaatje automatisch iets kleiner omdat het .bmp-bestand erg groot is. Wat ook wel fijn is, want dan lijkt het plaatje mooier.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:10 schreef Maisnon het volgende:
dat mensen dat van croupouque niet geloven, komt omdat het er wat zacht uitziet... die kerel heeft gewoon geresized, of het komt door het ver-jpg.en. Mocht het photoshop zijn: daar kan je echt niet ineens meer mee tekenen dan met paint, alleen dunnere lijntjes.
Nou, omdat je meestal van die verneukte tekeningen krijgt die je hier vooral ziet.. tenzij je er best wel een tijdje werk insteekt.quote:
quote:
Whehehehe, vet!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:32 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
Cerror!
Ik word al beter... teken zelf met potlood ook vaak gezichten van mensen na, en deze keer zat ik heel erg in de buurt, de lijnen komen zon 90% overeen met de echte tekening
Oh en sorry dat ik niet eerst die andere heb gedaan
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:31 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nou, omdat je meestal van die verneukte tekeningen krijgt die je hier vooral ziet.. tenzij je er best wel een tijdje werk insteekt.
Ik weet niet hoe je zoiets met paint kan maken.. wel met PS..
Nou, wie ist?quote:
Goedzo.quote:
Ik moest er even over nadenken want hij kwam me vaag bekend voor, ergensquote:
ja sjiek hequote:Op woensdag 4 januari 2006 00:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Wooo we hebben een nieuwe Keith Haring!!![]()
Cheers Dribs!
Die was té makkelijk huh?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |