Tha_T zit even te huilen in dit topicquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:31 schreef the_legend_killer het volgende:
ik had hier net ene post staan
Heeft iemand hem weggehaald !
Ja ik ben nog aan het twijfelen of ik hem dicht gooiquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:31 schreef the_legend_killer het volgende:
ik had hier net ene post staan
Heeft iemand hem weggehaald !
En waarom die twijfel?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:35 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ja ik ben nog aan het twijfelen of ik hem dicht gooi
Maar ik heb het nog steeds koudquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:35 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ja ik ben nog aan het twijfelen of ik hem dicht gooi
Had ik maar iemand om van te houdennnn.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar ik heb het nog steeds koud
die zijn daar niet op gekleedquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:41 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat de negertjes in afrika maar wat blij zouden zijn met die verfrissing en regen.
whehe 'bijna voorbij'quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:42 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik heb het ook best wel koud.Maar ik ben blij dat de winter bijna voorbij is.
extra fris.quote:
zet alvast lekker de verwarming aan. in de kou leren is niet goed. daar ga je gouden kettingen van kopen en brummertjes.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:58 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga dalijk boven leren, daar ist volgens mij best koud !
Alles onder de 15 is koudquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:08 schreef nozem het volgende:
Enkeltje Verhojansk voor jou. Klagen over kou bij temperaturen boven 0.![]()
dat heeft je pedofiele oom, die zijn gevoelens wist in te houden, je op een fijne reunie ooit ingefluisterd?quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat heeft je pedofiele oom, die zijn gevoelens wist in te houden, je op een fijne reunie ooit ingefluisterd?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat heeft je pedofiele oom, die zijn gevoelens wist in te houden, je op een fijne reunie ooit ingefluisterd?
oh dan moet ik mijn pukkelige pubermasker weer uit de kast trekken, god behoede.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:26 schreef vbmot het volgende:
[..]
![]()
En hij zit ook op fok, dus kijk maar uit jij!![]()
Tsja, je zult toch iets moeten doen om buiten de pedo doelgroep te vallen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh dan moet ik mijn pukkelige pubermasker weer uit de kast trekken, god behoede.
Ik heb wat warms aan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:10 schreef LedZep het volgende:
Jee anders doe je even iets warms aan.
Maar dit topic gaat toch helemaal niet over jou ?quote:
Baseballbat swingen als er een kudde triangeljosti's voorbij willen knorrenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:16 schreef Maikuuul het volgende:
Ramen open zetten terwijl het koud is
o nee.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar dit topic gaat toch helemaal niet over jou ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |