sukkel!!quote:
inclusief paardenneukersmuts.gif-tvpquote:
omgquote:
Achja Liverpool werd vorig jaar ook 5de in de competitiequote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:30 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
[..]
omgyou've gotta be kiddin'
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:31 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Liverpool werd vorig jaar 5de in de Engelse competitie![]()
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:54 schreef pascalheister het volgende:
mag harry nou al weer weg?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:54 schreef pascalheister het volgende:
mag harry nou al weer weg?
Waar heeft ie dat gezegd?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:04 schreef F1Bas het volgende:
Ik las vandaag dat v Geel zou hebben gezegd dat, Harry, Lobont en Escude in principe weg mogen.
Radio1, nogmaals ik heb het gelezen op Ajax netwerk en heb het dus zelf niet gehoord.quote:
klopt maar zie post van dylan_dogquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:18 schreef Nickvw het volgende:
4,5 miljoen voor de jong? die heeft toch nog maar een contract van een half jaar ? :S
De komst van Huntelaar zal er ook wel debet aan zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:10 schreef Nickvw het volgende:
Ik vind het van Charisteas een btje raar, toch 7 goals uit 9 wedstrijden.. Maarja Ajax ziet blijkbaar geen toekomst in hem..
En al weer 6 posts in dit topic.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:26 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
[..]
klopt maar zie post van dylan_dog
zoals ik al zei, cutklup enzo
blijf dan weg alfred j kakkiequote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:26 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
[..]
klopt maar zie post van dylan_dog
zoals ik al zei, cutklup enzo
bestudeer de concurrentquote:
Waarom is hij geen Ajax-spits? Hij scoort teveel?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:44 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
ontopic:
Snap helemaal nooit dat Ajax harry heeft gehaald, want het is verre van een echte Ajax-spits.
Heb je voorbeelden? En dan niet weer komen met Heskey op het AT en Amoah.quote:Sqd zelfde verhaal, te weinig kwaliteit. Te slap als verdediger met weinig snelheid.
Benfica heeft al een nieuwe keeper, en Lobont gaat nergens heen, die zit á la Bogarde gewoon z'n contract uit.quote:Lobont, jammer. Maar de jongen verdient een leuke transfer (benfica?), maar hij staat wel hoog genoteerd op de loonlijst.
En dan niet meer in beeld komen voor het Roemeense nationale elftal zeker?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:49 schreef Radegast het volgende:
Benfica heeft al een nieuwe keeper, en Lobont gaat nergens heen, die zit á la Bogarde gewoon z'n contract uit.
Vind ie wel best zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |