Dat denk jijquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:59 schreef Pool het volgende:
Jij krijgt je rechterhand nog niet versierd mên.![]()
enorme lul Die heb ikquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:05 schreef HassieBassie het volgende:
Misschien moet je es beginnen met een normale naam te nemen, en vervolgens je superdudes profiel te wissen. Je bent 23 remember.
Je bent 23. Te oud voor de gemiddelde breezah, maar daardoor natuurlijk wel interressant.
Chat met zo'n meisje, doe alsof je haar erg volwassen en interressant vind. Nooit over sex beginnen natuurlijk, dat doet ze op een gegeven moment zelf wel in de vorm van een vriendje of wat dan ook. Vanaf dan wordt het een soort schaakspel. Laat voorzichtig merken dat je haar best wel lekker vind, dan is zij helemaal zo van, wauw, hij vind me leuk, dat had ik niet verwacht. En van daar ga je verder.
Tis echt niet moeilijk, je moet gewoon een enorme lul zijn om op die manier misbruik te maken van iemand maar ach, zolang ik geen dochter heb heb jij mn zegen.
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:13 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
O nou, dan zit je gebakken mên
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:41 schreef mixed-up het volgende:
geef haar ghb werkt altijd bij mij ! met een beetje geluk gaat ze out dan is het helemaal fun !
hoe[ heet het? grib?quote:
ghb kom je vroeger in smartshops krijgen nu niet meer Tis vrij gevaarlijk spul hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:31 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
hoe[ heet het? grib?
wat is het ?een drankje?
waar kan je dat krijgen?ken je me matsen?
Nee, gij ben lekker fris.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:37 schreef Souvlaki het volgende:
Ergens vind ik dit nogal een kansloos topic (), weet verder niet waar 't aan licht... Als ik er ooit nog op kom, kom ik er nog wel even op terug
![]()
Amateur.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:56 schreef skippy22 het volgende:
Owh eerst ff voor de mods dit topic niet meteen dicht gooien he
Hoe versier ik nou een breezah ik zit al op sugababes.nl Zover was ik al Ik heb al een breezahtje van fok toegevoegd om te oefenen Maar dit is geen diehard breezah Kan iemand me vertellen hoe ik haar bvb zo ver krijg dat ze de webcam aan doet en haar je weet wel laat zien enzo
Heeft iemand hier tips voor ik chat verder nooit met breezahtjes
M,n andere topic werd in r&p dichtgegooid maar dit is onz he dus nu kan het wel![]()
Hoe gaat dat? Neucken via msn?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:56 schreef Beach het volgende:
Ik had pas met iemand afgesproken om te neuken via msn.
Uiteraard niks meer van gehoord![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |