ja, en elvis staat in de keuken dat speciale sausje voor je klaar te maken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:41 schreef Taproot het volgende:
Bleek dat ze hun kwakje in de looksaus roerden![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:41 schreef Taproot het volgende:
Je weet toch dat je op die manier onrechtstreeks Al Qaeda sponsort?![]()
Volgens mij is dat grote bullshit manquote:Bleek dat ze hun kwakje in de looksaus roerden![]()
Die urban legend heeft echt een enorme baard:quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:41 schreef Taproot het volgende:
Ik ben er sinds een half jaar mee gestopt! Dit vanwege o.a. krantenberichten over een zaak waar ik ook ooit nog eens pitta ben gaan halenBleek dat ze hun kwakje in de looksaus roerden
![]()
Voor nu mijn vriend, ben je grappig. Mits en ofschoon de anderen komen!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:41 schreef Taproot het volgende:
maar ondertussen maar zeiken op Turken e.d.![]()
Wie is er tegenwoordig nou nog zo dom om pitta's te gaan kopen? Je weet toch dat Turken zelf bijna geen pitta kopen, neen dat is rotzooi voor de (in mijn geval) Belgen die het kopen![]()
Ik ben er sinds een half jaar mee gestopt! Dit vanwege o.a. krantenberichten over een zaak waar ik ook ooit nog eens pitta ben gaan halenBleek dat ze hun kwakje in de looksaus roerden
![]()
Dacht ik nog, die dragen tenminste nog iets goed bij aan onze maatschappij met hun pitta's, blijkt het rotzooi te zijn.
Je hoort het overal, maar het is inderdaad dikke bullshitquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Volgens mij is dat grote bullshit man.
nederlands eten daar moet je ook niet over beginnenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:00 schreef Del_Toro het volgende:
ja gelukkig dat de hollanders iets van quisine kennen ^^
eten uit de muur ?? wie verzint er nu zoiets? kots kots kots
check dat plaatje pikquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:03 schreef l3laster het volgende:
wtf is pita...
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:49 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Die urban legend heeft echt een enorme baard:
[afbeelding]
Zijn dat niet gewoon van die broodjes die je bij je shoarma krijgt?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:27 schreef cheukert het volgende:
[..]
Zijn dat niet gewoon van die broodjes die je bij je shoarma krijgt?
buitenlanders brengen buitenlands eten mee. duhquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:41 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf heeft eten met buitenlanders te maken ?
Ja oke, maar wtf boeit het dat je hun niet erg vind ? dat turks eten kan je ook gewoon in de C1000 ofzo kopen dus wtf roflquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
buitenlanders brengen buitenlands eten mee. duh![]()
waarom denk je dat er in nederland zoveel surinaamse eethuisjes zijn?
Roti![]()
roflquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja oke, maar wtf boeit het dat je hun niet erg vind ? dat turks eten kan je ook gewoon in de C1000 ofzo kopen dus wtf rofl
gekookte aardappeltjes, gehaktballetje en groente dat 3 kwartier heeft staan kokenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:48 schreef DrDentz het volgende:
smerig turkenvreten... ik eet puur hollandse pot!
Pitta:quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:41 schreef Taproot het volgende:
Wie is er tegenwoordig nou nog zo dom om pitta's te gaan kopen? Je weet toch dat Turken zelf bijna geen pitta kopen, neen dat is rotzooi voor de (in mijn geval) Belgen die het kopen![]()
![]()
Dacht ik nog, die dragen tenminste nog iets goed bij aan onze maatschappij met hun pitta's, blijkt het rotzooi te zijn.
ben je zenuwachtig ofzo?quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
kon het plaatje niet nóg groter?
Shoarma of kaas.. Pita kaas respectquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:46 schreef Developersrus het volgende:
Goed spul, die pitta's...indien gevuld met kebab of iets dergelijks.
hebben ze je vorige account ook al weer gebanned?quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:28 schreef H00psta het volgende:
[..]
ben je zenuwachtig ofzo?
trouwens, heb je de sushi van de aldi al geprobeerd?
Als een neger je spelling moet corrigerenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]! Het woord dat je zocht was 'indirect'
.
nouja, 4.70 ofzo voor 10 stuks, valt wel mee tochquote:
Je moeder heeft vast en zeker heel veel alcohol geconsumeerd toen ze zwanger was van jou, is het niet? Vroeger at ik dit pitta's (gezoute zonnebloempitten) met de kilo's maar vandaag de dag heb ik meer smakelijke alternatieven gevonden.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:41 schreef Taproot het volgende:
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 04:03 schreef Ratt het volgende:ik heb net een "Pitta Hawaii" gekocht
schijt-frituur-niet-westers-figuur ik kreeg een aangebrand pittabroodje met gesmolten kaas en een stukkie annanas er in
Ik eet dus geen pitta-broodjes meer
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:58 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Mits en ofschoon de anderen komen!
pita met kaas en jam lijkt me ook wel lekker jaquote:Op zondag 8 januari 2006 12:35 schreef haagse_elfje het volgende:
Pita met kaas mjam mjam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |