sleuteltje # 13quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:44 schreef amornl87 het volgende:
verkeersborden stelen is ook een leuke![]()
Pisteborden!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:44 schreef amornl87 het volgende:
verkeersborden stelen is ook een leuke![]()
hahahahahaquote:Op zondag 22 januari 2006 20:39 schreef Kaneelstok het volgende:
Een compleet dier anaal inbrengen bij een ander dier![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:40 schreef amornl87 het volgende:
een geslachtsoperatie ondergaan en je schoonmoeder in je vagina stoppen en dr in houden totdat ze doodgaat
ik vond em eigenlijk niet zo grappigquote:
ik ook niet, en je was (te) geinspireerd door mijquote:Op zondag 22 januari 2006 20:41 schreef amornl87 het volgende:
[..]
ik vond em eigenlijk niet zo grappig
nou je hebt me niet geinspireerd hoor, maar ik kreeg wel zin om mee te doenquote:Op zondag 22 januari 2006 20:42 schreef Kaneelstok het volgende:
[..]
ik ook niet, en je was (te) geinspireerd door mij
ik inspireer je wel, dit is vrije associatie... ofzoquote:Op zondag 22 januari 2006 20:43 schreef amornl87 het volgende:
mein kampf boeken in belgie kopen en laten kopieren en verspreiden in nederlandse boekhandels
wat lul jequote:Op zondag 22 januari 2006 20:47 schreef Kaneelstok het volgende:
[..]
ik inspireer je wel, dit is vrije associatie... ofzo
jij zag mijn baby's op rug van josti band post, waarna je de volgende link legde (al dan niet bewust):
Dokter Mengele -> Derde rijk -> Hitler -> Mein Kampf
o oke is goedquote:Op zondag 22 januari 2006 20:49 schreef Kaneelstok het volgende:
ik probeer je ervan bewust te maken dat je je laat inspireren door mij , kaneelstok
niet andersom
we staan hoog in de Active Topicsquote:Op zondag 22 januari 2006 20:49 schreef Kaneelstok het volgende:
ik probeer je ervan bewust te maken dat je je laat inspireren door mij , kaneelstok
niet andersom
naast belgen lopen met een zakje belgische friet in je handen en vervolgens klagen dat die friet zo verschrikkelijk is, echt niet te etenquote:Op zondag 22 januari 2006 20:50 schreef Snqqpy het volgende:
Vieze belgen spotten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |