quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:34 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil ook naar de FooFighters.
Maar ja, ik GA dan ook.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik wil ook naar de foo fighters...
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:42 schreef de_puta_madre het volgende:
Een avondje achter de ramen misschien een uitkomst?
Ik moest lachen, dank je wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:42 schreef de_puta_madre het volgende:
Een avondje achter de ramen misschien een uitkomst?
quote:
dies juist kutquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:38 schreef PAA-053 het volgende:
Alleen Learn to Fly is wel tof, maar dat is opruiende terroristische taal
Baaaaah scheer je weg commerciele pauper! Tmf hoer! mtv slet!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:38 schreef PAA-053 het volgende:
Alleen Learn to Fly is wel tof, maar dat is opruiende terroristische taal
Juist ja. Gefundeerde opmerking enzo.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:25 schreef Kinz het volgende:
[..]
Baaaaah scheer je weg commerciele pauper! Tmf hoer! mtv slet!
Is er op 't moment een verschil tussen TMF en MTV?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:28 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Juist ja. Gefundeerde opmerking enzo.
Jij bent op de hoogte van mijn muziek'collectie'?
En wat is er mis met MTV![]()
![]()
TMF is van MTV...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:57 schreef Kinz het volgende:
[..]
Is er op 't moment een verschil tussen TMF en MTV?
't feit dat je je afvraagt wat er mis is met MTV zegt al genoeg over je muziek'collectie'
Ja hoor. TMF zend kutmuziek uit, MTV leuke programma's. Heeft niets met mijn muzieksmaak te maken, laat staan met mijn collectie.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:57 schreef Kinz het volgende:
[..]
Is er op 't moment een verschil tussen TMF en MTV?
't feit dat je je afvraagt wat er mis is met MTV zegt al genoeg over je muziek'collectie'
da's dus m'n puntquote:
Mail me!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hahahaa, ik hb nog kaartjes genoegWie wil tkan kopen
in de heineken music hall, 31 januari.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:24 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik zag ze op Lowlands! Echt kei gaaf!![]()
Waar gaan ze optreden dan? ik heb geld en tijd! Nog niet uitverkocht?
Thanx!quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:29 schreef crossover het volgende:
[..]
in de heineken music hall, 31 januari.
hier het topic:
Foo Fighters, 31 Januari, HMH
ach, ik had ook ooit een account op Fok! maar ik wou me niet tot zo'n niveau verlagen dus ik gebruik 'm niet meer.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:50 schreef Furious het volgende:
Ik heb en kaartjes. en geld. Maar ik wil niet.
Ik geef ze maar aan de eerste de beste zwerver.
als je ze daadwerkelijk hebt en ook kwijt wilt, mail maar dr.dunno [at] gmail [punt] comquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:50 schreef Furious het volgende:
Ik heb en kaartjes. en geld. Maar ik wil niet.
Ik geef ze maar aan de eerste de beste zwerver.
Fanta is van Coca-Cola. Het smaakt niet hetzelfde.quote:
Ja, of mail naar mij... Ik wil ze ook wel...quote:Op woensdag 4 januari 2006 04:22 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
als je ze daadwerkelijk hebt en ook kwijt wilt, mail maar dr.dunno [at] gmail [punt] com
geldt ook voor overige aanbieders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |