31 jan 2006 Foo Fighters - Heineken Music Hall, Amsterdam ZOquote:De Foo Fighters bestaan tien jaar en dat moet gevierd worden. Al een decennium lang staat de band garant voor solide rocksongs geschoeid op Amerikaanse leest. Het nieuwe dubbelalbum In Your Honor kan worden beschouwd als de ultieme bekroning op het jubileum. De single Best of You is momenteel een grote hit: een betere comeback hadden de vier leden zich niet kunnen wensen.
Door de jaren heen is de samenstelling van de Foo Fighters gewijzigd. Echter ex-Nirvana gitarist Dave Grohl was er vanaf het begin bij en is nog steeds de spil van de band. Naast Grohl bestaat de groep uit Taylor Hawkins (drums), Nate Mendel (bas) en Chris Shiflett (gitaar). Als het aan de Foo Fighters ligt, staan ze over tien jaar nog steeds op het podium. Aan hun tijdloze rocksongs zal het niet liggen.
Artiesten
Voorprogramma: Special guest nog niet bekend
Zie ook
http://www.foofighters.com/
Ze hebben wel weer nieuwe drummer toch? En die kan best drummen, heb paar optredens van ze gedownload en zag er prima uit(MTV awards was ook goed).. Maar het is idd wel Grohl die het leid..quote:Op donderdag 17 november 2005 04:53 schreef Lyrebird het volgende:
De laatste keer dat ik de Foo Fighters zag was ergens in 97, in Paradiso. Dat was een geweldig concert. Wat me toen opviel was dat de Foo Fighters in feite Dave Grohl is. Of andersom. Hun drummer heeft nog wat in de melk te brokkelen, maar voor de rest is het Grohl dat de klok slaat. Maakt verder niet uit hoor, want de muziek was erg goed en ik was na afloop kei kapot.
Tayler Hawkins is al weer een tijdje.. Hij verving William Goldsmith in maart 1997.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:49 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ze hebben wel weer nieuwe drummer toch? En die kan best drummen, heb paar optredens van ze gedownload en zag er prima uit(MTV awards was ook goed).. Maar het is idd wel Grohl die het leid..
Foo's beste optreden was in 1996 in Paradiso. In de originele bezetting.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:58 schreef FooFighters het volgende:
[..]
Tayler Hawkins is al weer een tijdje.. Hij verving William Goldsmith in maart 1997.
Het optreden in paradiso was 20 november 1997. ( Foo's beste optreden in Nederland. Openen met Dave en Tayler beide op hun eigen drumstel ! )
Eigenlijk hebben beide drummers ook niet zo heel erg veel te zeggen gehad binnen de band.
De enige naast Dave is de bassist Nade Mendell. Hij heeft vooral achter de schermen veel invloed op de muziek.
quote:Echter ex-Nirvana gitarist Dave Grohl was er vanaf het begin bij en is nog steeds de spil van de band.
zelfde geld voor mij, vind de band wel leuk enzo, en een paar vrienden gaan, maar toch ik kan vele betere dingen doen met 33 euro.. Misschien wel een leuk sinterklaas kado voor dit jaar..quote:Op donderdag 17 november 2005 16:41 schreef Jorikjet het volgende:
beetje duur... moet er nog over nadenken of ik er heen ga
Denk je? Ik verwacht eigenlijk dat dat wel mee zal vallen.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:17 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
weet het niet, denk dat het toch wel na 3/4 weken uitverkocht is gok ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |