abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32299523
De Foo Fighters komen naar Amsterdam!

Hier het bericht van Mojo:

quote:
De Foo Fighters bestaan tien jaar en dat moet gevierd worden. Al een decennium lang staat de band garant voor solide rocksongs geschoeid op Amerikaanse leest. Het nieuwe dubbelalbum In Your Honor kan worden beschouwd als de ultieme bekroning op het jubileum. De single Best of You is momenteel een grote hit: een betere comeback hadden de vier leden zich niet kunnen wensen.

Door de jaren heen is de samenstelling van de Foo Fighters gewijzigd. Echter ex-Nirvana gitarist Dave Grohl was er vanaf het begin bij en is nog steeds de spil van de band. Naast Grohl bestaat de groep uit Taylor Hawkins (drums), Nate Mendel (bas) en Chris Shiflett (gitaar). Als het aan de Foo Fighters ligt, staan ze over tien jaar nog steeds op het podium. Aan hun tijdloze rocksongs zal het niet liggen.

Artiesten
Voorprogramma: Special guest nog niet bekend
Zie ook
http://www.foofighters.com/
31 jan 2006 Foo Fighters - Heineken Music Hall, Amsterdam ZO
Artiest(en): Foo Fighters
Voorprogramma: Special guest nog niet bekend
Aanvang: 20:00 uur
Start Voorverkoop: vr, 18 nov 2005
Entree: ¤33.00
Opmerkingen: Kaartverkoop ook bij AUB Ticketshop

Links:

http://www.heinekenmusichall.nl/evenement.php?id=231
http://www.mojo.nl/agenda/evenement.asp?pid=792
http://www.foofighters.com
http://www.mojo.nl
http://www.heinekenmusichall.nl
http://www.podiuminfo.nl/news_detail.php?news_id=2095

Ik heb er zin in! Ga vrijdag gelijk bestellen !
pi_32330021
Kijk, dat is nou best wel heel erg tof!
pi_32332441
Zeker , hier moet ik bijzijn... Maarja, wil ook heel graag naar Bloc party en had mezelf voorgenomen om wat rustiger aan te doen(daarom oasis laten schieten )

dit vind ik een mooi kerstcadeau
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_32334469
De laatste keer dat ik de Foo Fighters zag was ergens in 97, in Paradiso. Dat was een geweldig concert. Wat me toen opviel was dat de Foo Fighters in feite Dave Grohl is. Of andersom. Hun drummer heeft nog wat in de melk te brokkelen, maar voor de rest is het Grohl dat de klok slaat. Maakt verder niet uit hoor, want de muziek was erg goed en ik was na afloop kei kapot.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_32335598
Heb ze in 2002 ook in de HMH gezien en dat was erg goed; heb afgesproken met m'n broer om maar weer te gaan
pi_32336180
Heb ze in 1995 en 1996 in Paradiso gezien. Dat was de laatste keer. Goed optreden.

Leuk dat Placebo toendertijd voorprogramma was
pi_32337215
quote:
Op donderdag 17 november 2005 04:53 schreef Lyrebird het volgende:
De laatste keer dat ik de Foo Fighters zag was ergens in 97, in Paradiso. Dat was een geweldig concert. Wat me toen opviel was dat de Foo Fighters in feite Dave Grohl is. Of andersom. Hun drummer heeft nog wat in de melk te brokkelen, maar voor de rest is het Grohl dat de klok slaat. Maakt verder niet uit hoor, want de muziek was erg goed en ik was na afloop kei kapot.
Ze hebben wel weer nieuwe drummer toch? En die kan best drummen, heb paar optredens van ze gedownload en zag er prima uit(MTV awards was ook goed).. Maar het is idd wel Grohl die het leid..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
  donderdag 17 november 2005 @ 12:58:15 #8
7810 FooFighters
 Dave rocks on !!
pi_32340674
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:49 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Ze hebben wel weer nieuwe drummer toch? En die kan best drummen, heb paar optredens van ze gedownload en zag er prima uit(MTV awards was ook goed).. Maar het is idd wel Grohl die het leid..
Tayler Hawkins is al weer een tijdje.. Hij verving William Goldsmith in maart 1997.
Het optreden in paradiso was 20 november 1997. ( Foo's beste optreden in Nederland. Openen met Dave en Tayler beide op hun eigen drumstel ! )

Eigenlijk hebben beide drummers ook niet zo heel erg veel te zeggen gehad binnen de band.
De enige naast Dave is de bassist Nade Mendell. Hij heeft vooral achter de schermen veel invloed op de muziek.
You heard of those dirty jalopies,
you heard of the noise they make,
let me reintroduce my new Rocket 88,
pi_32341144
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:58 schreef FooFighters het volgende:

[..]

Tayler Hawkins is al weer een tijdje.. Hij verving William Goldsmith in maart 1997.
Het optreden in paradiso was 20 november 1997. ( Foo's beste optreden in Nederland. Openen met Dave en Tayler beide op hun eigen drumstel ! )

Eigenlijk hebben beide drummers ook niet zo heel erg veel te zeggen gehad binnen de band.
De enige naast Dave is de bassist Nade Mendell. Hij heeft vooral achter de schermen veel invloed op de muziek.
Foo's beste optreden was in 1996 in Paradiso. In de originele bezetting.
pi_32343463
Ik heb al kaartjes voor 29 januari, Vorst Nationaal Brussel!!!
pi_32343471
Ik ga ook mijn best doen voor kaarten morgen .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_32343757
Vorst Nationaal is echt een fantastische zaal. Van waar ik woon is het even ver als Amsterdam, je hebt overal goed zicht en geluid (de zaal is als het ware in een cirkel), en ze komen gewoon met bier rond (en niet van dat gore Heineken!).
pi_32343798
quote:
Echter ex-Nirvana gitarist Dave Grohl was er vanaf het begin bij en is nog steeds de spil van de band.
Gitarist

Wel vet dat ze weer komen
......Signature-loos......
  donderdag 17 november 2005 @ 16:41:39 #14
47781 Jorikjet
Brother from another mother
pi_32347261
beetje duur... moet er nog over nadenken of ik er heen ga
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
pi_32353641
Ik wil er heeeeel graag heen!
Maar 't is wel behoorlijk prijzig eigenlijk..
Zou dat snel uitverkocht zijn?
pi_32357334
weet het niet, denk dat het toch wel na 3/4 weken uitverkocht is gok ik
pi_32357761
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:41 schreef Jorikjet het volgende:
beetje duur... moet er nog over nadenken of ik er heen ga
zelfde geld voor mij, vind de band wel leuk enzo, en een paar vrienden gaan, maar toch ik kan vele betere dingen doen met 33 euro.. Misschien wel een leuk sinterklaas kado voor dit jaar..
pi_32358107
quote:
Op donderdag 17 november 2005 22:17 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
weet het niet, denk dat het toch wel na 3/4 weken uitverkocht is gok ik
Denk je? Ik verwacht eigenlijk dat dat wel mee zal vallen.
Ze zijn natuurlijk afgelopen zomer nog in Nederland geweest..
pi_32358379
Niets gewonnen op 3fm , ze gaven kaarten weg..
pi_32363729
5500 x 33 = 181500 euro.

Dat is geen mussenpoepje.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  vrijdag 18 november 2005 @ 08:38:35 #21
47781 Jorikjet
Brother from another mother
pi_32364506
een band als foo fighters is ook niet gratis he
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
pi_32366825
yeah kaartjes besteld, maandag binnen

maar kaartjes zijn inderdaad aan prijzige kant.
HMH heeft volgens mij minimum prijs voor kaartje rond de 30 ¤ zitten.
Laatst naar Kaiser Chiefs in Paradiso geweest voor 15¤, nu komen ze in maart naar HMH en is kaartje 30¤...
Guttegut
  vrijdag 18 november 2005 @ 10:58:22 #23
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32366978
Kaarten zijn besteld .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_32368598
Kaartjes ook besteld Vriend van mij zei trouwens dat ergens stond dat het optreden voor 18 jaar en ouder was, maar kan het niet vinden. Zal het nog eens navragen.

Bij Mojo moeten ze trouwens een leren persberichten schrijven. Ex-Nirvana gitarist Kurt Cobain en de single Best Of You een grote hit? Dat was de eerste single ja, daarna kwam DOA en nu Resolve. Ze lopen een beetje achter dus.
pi_32370961
Vind die persberichten ook behoorlijk slecht. Staan vaak fouten in .Heb mijn kaartjes zelf maar gehaald bij de vvv. Vorig jaar ook op rock werchter gezien, nu zeker weer. (ook leuk kadootje voor mijn vriendin die 16 jan jarig is en ook een ff fan is )
Assumption is the mother of all fuckups
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')