Ik had hem wel verwachtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:31 schreef pfaf het volgende:
Lekkerste SPT-hunk - Rafael Nadal Award[/i]
XL
* Bruce117 denkt erover om zijn username aan te laten passen in Bruce180quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:31 schreef pfaf het volgende:
Beste Darts-user - Andy Fordham Award
Bruce117
Ik heb Paint al opgestart, momentje.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:35 schreef Spooky4u het volgende:
waar blijven de icons!
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:36 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
* Bruce117 denkt erover om zijn username aan te laten passen in Bruce180
Avond??? Morgen weer nieuwe awards dan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:37 schreef XL het volgende:
Spooky4u en WEST de winnaars van de avond!!!!
Thanksquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:31 schreef pfaf het volgende:
[User die elk jaar beter wordt, steeds goede uitspraken heeft, en dat onder het genoot van een heerlijke muziek - Mart Smeets Award
Maril
Ik eis een foto in dit gevalquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:34 schreef XL het volgende:
[..]
Ik had hem wel verwacht
En ik kan nog beter tennissen ook
Precies, het geheel doet me wat Wit-Russisch aanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:44 schreef Brahimov het volgende:
I demand a recount!
Ik zal het Excel-bestandje snel online zetten, kan een ieder naar gelang een recount doen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:44 schreef Brahimov het volgende:
I demand a recount!
Foto's!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:32 schreef Spooky4u het volgende:
JaaaaDe lekkerste babe ook nog eens!
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:14 schreef Mirri het volgende:
Maar ehh...ik neem het niet te serieus geloof ik.
Jullie je er vanaf maken met 10 minuten 'overleggen', en ik uren in Photoshop gaan klooien zeker..?quote:
De datum van de topic dateert al van 3 jan.2006quote:
Ik had niet eens mee mogen doen dus, want ik was er zelfs na de Olympische Spelen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:25 schreef maril het volgende:
[..]
De datum van de topic dateert al van 3 jan.2006
maar ze hadden kennelijk geen haast.![]()
Jaloers?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:14 schreef Mirri het volgende:
Maar ehh...ik neem het niet te serieus geloof ik. Spooky bij de SPT babe?!![]()
heb jij nooit een studentenontgroening gehad of zo?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:27 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik had niet eens mee mogen doen dus, want ik was er zelfs na de Olympische Spelen.
Nahja, ik ben toch niet in de prijzen gevallen.![]()
Geeft niets hoor..Maar wat is een groentje nou eigenlijk?
Net 17 dus lijkt me niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:32 schreef maril het volgende:
[..]
heb jij nooit een studentenontgroening gehad of zo?
maar goed een groentje is een beginneling.
Komrad is toch geen beginneling?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:32 schreef maril het volgende:
[..]
je bedoelt de studentenontgroenig, ja , maar misschien gaat ze niet onder een studentenvereniging, Mirri ga je daar onder?quote:
Of, in SPT termen: een rookiequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:32 schreef maril het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel !quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:36 schreef maril het volgende:
[..]
je bedoelt de studentenontgroenig, ja , maar misschien gaat ze niet onder een studentenvereniging, Mirri ga je daar onder?
Pas je wel opquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:40 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel !
Als het maar niet te gek of te smerig wordt.
Whaaaahhaaaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:41 schreef maril het volgende:
[..]
Pas je wel opallemaal die vieze studentjes die iets van je willen
![]()
Jahoor, ik pas goed op mezelfquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:41 schreef maril het volgende:
[..]
Pas je wel opallemaal die vieze studentjes die iets van je willen
![]()
Ooh jij moet ook nog , waarom heeft Pfaf de uitslag erdan opgezet?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:54 schreef mitt het volgende:
Niet te snel juichen.
Er is nog maar 50% van de stemmen geteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |