quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
moet ik mijn dankspeech al voorbereiden?
Ik had nog een tweede categorie bedacht die je kon winnen, maar die ben ik later weer vergeten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:05 schreef Ambrosius het volgende:
Eén nominatie slechts, maar wel voor de belangrijkste award natuurlijk.
Dat was in OWSquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:14 schreef Remzz het volgende:
Ik vond de 10.000 meter vrouwen tijdens de OWS trouwens ook wel een nominatie waard bij de happening award
WHAHAHA, jij bent grappigquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:20 schreef popolon het volgende:
Ik neem aan dat we minimaal een jaar krijgen om te stemmen?
hoe kom je bij het idee dat je uberhaubt mag stemmenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:20 schreef popolon het volgende:
Ik neem aan dat we minimaal een jaar krijgen om te stemmen?
het was ook meer cynisch bedoeldquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:32 schreef Spooky4u het volgende:
ik zou er niet bij stilstaan, ik kan zelfs de lekkerste babe worden.
Ik zou het niet weten, maar hij kan ook de hunk worden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het was ook meer cynisch bedoeld
Maar eh... ben jij een man of een vrouw?
Ik moet toch eens iets aan die lenzen gaan doenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:34 schreef XL het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar hij kan ook de hunk worden.
pfaf?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:39 schreef maril het volgende:
Als ik mag stemmen vinik Mirri de mooiste de liefste en de meest groentje![]()
![]()
Als vent zijnde is dat een hele eerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:32 schreef Spooky4u het volgende:
ik zou er niet bij stilstaan, ik kan zelfs de lekkerste babe worden.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:42 schreef maril het volgende:
Ik vind dat Vulture de OWS award verdiend, die nominatie is duidelijk door een man gemaakt met pers. voorkeuren, we doen nu wel grappig maar dat is het niet. de nominatie sucks
hoewel ik wel tevreden ben met mijn nominatie, hoe beledigend ook.![]()
De verbagger de meeste OWS topics award is zeker voor The_Vulturequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:42 schreef maril het volgende:
Ik vind dat Vulture de OWS award verdiend, die nominatie is duidelijk door een man gemaakt met pers. voorkeuren, we doen nu wel grappig maar dat is het niet. de nominatie sucks
hoewel ik wel tevreden ben met mijn nominatie, hoe beledigend ook.![]()
Tegen dictoriaal gedraag dient men altijd te ageren ect ectquote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:49 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
De verbagger de meeste OWS topics award is zeker voor The_Vulture
Alles kanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:50 schreef Spooky4u het volgende:
de OWS is een gebeurtenis mensen, die kan niet aan 1 persoon toegekend worden.
Het kan zelfs dat nominaties weer ingetrokken wordenquote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:50 schreef Spooky4u het volgende:
de OWS is een gebeurtenis mensen, die kan niet aan 1 persoon toegekend worden.
Een Ria Visser Award mis ik eigenlijk ook wel, de beste ana(a)list awardquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is er ook een Monique Velzeboer-Award of Moniek Kleinsman-Award![]()
Die wil je dan zeker ook hebben he maril..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:00 schreef maril het volgende:
[..]
Een Ria Visser Award mis ik eigenlijk ook wel, de beste ana(a)list award
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:01 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Die wil je dan zeker ook hebben he maril..
De 2 tortelduifjes samen.
jij zit awards te verzinnen die je zelf wil hebben..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:00 schreef maril het volgende:
[..]
Een Ria Visser Award mis ik eigenlijk ook wel, de beste ana(a)list award
Ooh dan zou ik maar gauw gaan neucken misschien helpt dat voor je testosterongehalte heb begrepen dat de mods een dopingtest willen alvoor ze de uitslag bekend maken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:04 schreef Ericr het volgende:
Ik heb net wel 4 whiskey's en 2 bier gedronken, moet mijn nominatie wel een beetje waarmaken natuurlijk. Mijn heup is ook wel aan vervanging toe eigenlijk.
U gaat voor de mosterd-na-de-maaltijd award?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:06 schreef Borkydude het volgende:
De Michael SchumacherAyrton Senna award voor de leukste gemotoriseerdesport user
De Babe RuthJoe DeMaggio award voor de leukste honbal user
Troy DouglasDennis van der Geest - Grappigste user
Doe even je IRC aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |