In een dictatuur kan ik die mooi winnen. Ik ben een groot fan van Jean-Paul Montoya en volgens mij weet het mod-team dat wel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Daar gaat de Montoya-award voor WEST.
kan ik ook mee levenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:17 schreef pfaf het volgende:
Anders delen Mitt en ik gewoon de awards uit, zoals het een goede dictatuur betaamt.
Kan mij niet schelen, als er een Mart Smeets award is wil ik hem, das allesquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:17 schreef pfaf het volgende:
Anders delen Mitt en ik gewoon de awards uit, zoals het een goede dictatuur betaamt.
Als er een vonnis is van de rechtbank na de klachten wegens procedurefouten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:36 schreef Spooky4u het volgende:
OK, daar zijn we ook weer uit... Wanneer is de uitreiking?
We? Je bent nog niet helemaal bekend met het woord dictatuur?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:55 schreef Remzz het volgende:
We moeten het eerst nog over de catergorien hebben
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
We? Je bent nog niet helemaal bekend met het woord dictatuur? [afbeelding]
Hoogmoed komt voor de val. Daat gaat een tuimelpartij wordenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
We? Je bent nog niet helemaal bekend met het woord dictatuur? [afbeelding]
Ik ga samen met Castro.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor de val. Dat gaat een tuimelpartij worden.
Fideel van je.quote:
Ok, volgt in de vooravond.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:07 schreef pfaf het volgende:
Is goed, ik moet nu toch even andere dingen doen....
Guus Hoogmoed award?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor de val. Daat gaat een tuimelpartij worden.
prima.quote:
Tis de dictatuur hè de dictatuur.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:35 schreef Bruce117 het volgende:
Nou ja zeg.
Begin je net aan het idee te wennen wordt het al weer afgenomen
*meldt*quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:31 schreef Spooky4u het volgende:
GEZOCHT: Iemand die mooie SPT award icons kan maken!
Wat had je dan verwacht van die 2 jodokussen hier aan het roer.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:49 schreef Yeahinho het volgende:
Ik dacht toen ik de oproep in het icon-topic zag dat jullie al een heel eind waren, maar niks blijkt minder waar.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:49 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
*meldt*
Ik dacht toen ik de oproep in het icon-topic zag dat jullie al een heel eind waren, maar niks blijkt minder waar.
Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:49 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
*meldt*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |