valt toch wel mee? Wie zou je dan graag door zien?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:45 schreef BVO het volgende:
Er blijven weinig auditiekandidaten over zo.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:17 schreef Woelli het volgende:
Wanneer is ronde 2 dan?
quote:
Jessica wil ik door, die was zó humor. Maar ze staat al kansloos achter tegen die .. Cheyennequote:Op woensdag 4 januari 2006 15:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
valt toch wel mee? Wie zou je dan graag door zien?
Normaal gesproken inderdaad dinsdag. Heeft iedereen ruim de tijd om te stemmen, en dan loopt het tournament mooi door tot halverwege de finaleshows. Lijkt me sowieso leuke'r én je kan een beter oordeel vellen enzoquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:17 schreef Woelli het volgende:
Wanneer is ronde 2 dan?
veel te weinig toch?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:03 schreef sbientje het volgende:
24 als ik goed tel
Wees eens duidelijk. Sluit ie dinsdag 10 januari om 15:02 uur?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:02 schreef BVO het volgende:
[..]
[afbeelding]Deze ronde blijft een week open![afbeelding]
[..]
Wou je zeggen dat Ztar een kloon is van mij?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:09 schreef Sneeze het volgende:
Kleine observatie:
Ztar is Dennis - Maike - Adam vergeten, en Dizer heeft niets in Jochanan - Irene en
Dennis - Maike - Adam aangebold.
![]()
het is ook niet verplicht om te kiezenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:09 schreef Sneeze het volgende:
Kleine observatie:
Ztar is Dennis - Maike - Adam vergeten, en Dizer heeft niets in Jochanan - Irene en
Dennis - Maike - Adam aangebold.
![]()
Ohquote:Op zondag 8 januari 2006 22:12 schreef Sneeze het volgende:
Het zou wel een heel knappe kloon zijn. Maar ik bedoelde er meer mee te zeggen dat jullie allebei nog iets vergeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |