FPS speelt ook gewoon fijn met controller.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:19 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat dacht men ook ooit van FPS games, nu ist een erg populair genre op consoles
Je vergeet 'met de armen zwaaien'quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:21 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nintendo Revolution = Een mannetje met bril die te dicht op het scherm wilt zitten en ondertussen druk bezig is met hotkeys rammen en units verplaatsen, maar dan op de bank.
En RTS misschien ook wel met de revo controllerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
FPS speelt ook gewoon fijn met controller.
Ik ontken alles, het is niet mogelijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:22 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En RTS misschien ook wel met de revo controller
Als er nieuws is kun je beter naar http://games.fok.nl/ gaan, IMO. In Revolution topic gaan we gewoon wat uitgebreider op de nieuwe info in en discussiëren we enzo.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:28 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Bij het zien van de TT dacht ik dat er nieuws was.![]()
Je moet maar zo denken. Geen nieuws is goed nieuws.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:28 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Bij het zien van de TT dacht ik dat er nieuws was.![]()
Wow, dan moet die Phantom wel erg goed wordenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:38 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken. Geen nieuws is goed nieuws.
Maar als er echt revolutinair nieuws is zal ik het hier ook wel vinden.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:37 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Als er nieuws is kun je beter naar http://games.fok.nl/ gaan, IMO. In Revolution topic gaan we gewoon wat uitgebreider op de nieuwe info in en discussiëren we enzo.
Geen nieuws is gewoon geen nieuws.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:38 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken. Geen nieuws is goed nieuws.
iddquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:42 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Geen nieuws is gewoon geen nieuws.Irritante spreuken toch ook.
Jij kan ook alleen maar met irri smillies reageren he. Beetje gebrek aan enig nuttige taal.quote:
Komt die ook dit jaar uit? Dan wordt het pas echt een 'battle of the next gen'.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:40 schreef Retuobak het volgende:
Wow, dan moet die Phantom wel erg goed worden
Hij komt 2 jaar geleden uitquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:34 schreef chibibo het volgende:
[..]
Komt die ook dit jaar uit? Dan wordt het pas echt een 'battle of the next gen'.
Wat had ik daar anders op moeten zeggen dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:30 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Jij kan ook alleen maar met irri smillies reageren he. Beetje gebrek aan enig nuttige taal.
Helemaal niks, er werd namelijk al normaal en informatief gereageerd.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat had ik daar anders op moeten zeggen dan?
Het was denk ik ook beter als jij niets had gezegd en wat beter had nagedacht, dan hoefde je nu niet zo zielig te doenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:24 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Helemaal niks, er werd namelijk al normaal en informatief gereageerd.
Maar ja, je hebt die Luigi award niet voor niets gekregen natuurlijk.
Oeh oeh rustig aan Tomassotje, beetje op je pikkie getrapt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het was denk ik ook beter als jij niets had gezegd en wat beter had nagedacht, dan hoefde je nu niet zo zielig te doen
*uitdeeltquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:32 schreef Retuobak het volgende:
Kunnen we nu ophouden met kinderachtig doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |