nee, de uitzending van afgelopen zondag was al een herhaling van 27-12quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:46 schreef Sloper het volgende:
Vanavond om 21u toch weer de herhaling?
Nee is nog niet geweest. Komt in de volgende serie denk ik, ergens in eind mei.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:14 schreef EdPowers het volgende:
Ik las op Italiaspeed dat Top Gear mensen in de AR Brera hebben gereden. Is die al in het tv-programma geweest? En de AR 159? Benieuwd wat Clarkson ervan vind tov de 156/166
Ja, maar in die bewuste aflevering is men (in tegenstelling tot de volgende races) héél precies met de tijden die men je meegeeft. Je ziet dus bv dat May en Hamster om 22h en nog iets in Nice staan. (net uit de TGV te wachten op de trein naar Monaco)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:12 schreef Pietverdriet het volgende:
@ Joost mag het weten,
Ik ben eens op de website van de Deutsche Bahn gaan kijken, en de reis van london naar Monaco, die kan in duur nog wel eens een uur of 2 (!) verschillen afhankelijk van hoe laat je de trein neemt en op welke dag.
bij top gear zijn ze meestal wel weg van AR... en ik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:30 schreef M5 het volgende:
[..]
Nee is nog niet geweest. Komt in de volgende serie denk ik, ergens in eind mei.AR 159 is ook nog niet getest. Wel hebben beide Alfa's een keer in de studio gestaan en stonden ze lekker te kwijlen.
Ze zijn meestal weg van het design van een AR ja ...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:30 schreef CittaR het volgende:
[..]
bij top gear zijn ze meestal wel weg van AR... en ik ook![]()
true, maar gelukkig is dat tegenwoordig niet meer zoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze zijn meestal weg van het design van een AR ja ...
Maar zoals Jeremy eens zei over zo'n nieuwe AR : "pitty it's gonna break even before you have bought it ..."
Ik deel je mening dat het geen zuivere race lijkt. Ben ook met je eens dat het sowieso leuke televisie is. Het enige dat ik met zekerheid weet is dat ze in die race met de SLR de aflsuitdijk-opnames op de terugweg hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegt dat het altijd een draaiboek is, waarbij het stramien altijd het zelfde is, Eerst ligt Jeremy voor, dan halen ze hem steeds meer in en op het laatst wint tegen alle verwachtingen in Jeremy toch en red de auto.
Vindt dat verder niet erg hoor, het is gewoon leuke televisie.
Hoop dat dit geen teleurstelling is maar wedden dat was ook doorgestoken kaart.
toen ik mijn moeder dat eens vertelde was ze wekenlang pissig hierover dat ik dat durfde te zeggen over Jos Brink
Zoals ik al zei, die treinen rijden niet iedere dag op dezelfde tijdstippen. Het is belangrijk te weten op welke datum de race plaats had, het kan zomaar zijn dat je op een zaterdag door een ander treinschema een betere aansluiting hebt van de TGV London Parijs op de TGV Parijs Nice, wat overginds 2 verschillende stations in parijs zijn, dus je moet ook nog van de ene kant van Parijs naar de anderequote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ja, maar in die bewuste aflevering is men (in tegenstelling tot de volgende races) héél precies met de tijden die men je meegeeft. Je ziet dus bv dat May en Hamster om 22h en nog iets in Nice staan. (net uit de TGV te wachten op de trein naar Monaco)
Je hoor Jeremy zeggen dat hij de ferry van 10h neemt. En May zegt op een bepaald moment dat het "nu 11h15 is, en ze aangekomen zijn in London Waterloo"
Als je dan even kijkt en de eerstvolgende Eurostar neemt van 12h en nog iets, dan kom je rond 22h30 aan in Nice.
Lijkt mij dat die aflevering toch aardig klopte met de werkelijkheid hoor.
Was sowieso waanzin via de afsluitdijk te rijden, ze hadden in belgie al richting Duitsland kunnen rijden (In Brussel riching Duesseldorf, en dan naar het noorden.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:41 schreef Rio het volgende:
[..]
Ik deel je mening dat het geen zuivere race lijkt. Ben ook met je eens dat het sowieso leuke televisie is. Het enige dat ik met zekerheid weet is dat ze in die race met de SLR de aflsuitdijk-opnames op de terugweg hebben gemaakt.
enne, hoe durf je dat te zeggen over Jos Brink!?
Toch jammer dat ik Jezza en z'n SLR destijds niet ben tegengekomen op het Julianaplein...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Was sowieso waanzin via de afsluitdijk te rijden, ze hadden in belgie al richting Duitsland kunnen rijden (In Brussel riching Duesseldorf, en dan naar het noorden.
Mwoh, er komen anders genoeg BMW's, Porsches en Mercedes'sen langs in TG. Dus helemaal koud laat de Deutsche Gründlichkeit hen ook weer niet. Jeremy bezit/bezat een SL en een SLK, en had Hammond niet een Porsche besteld?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:41 schreef EdPowers het volgende:
Ach, ze houden nou eenmaal van auto's waar passie en emotie vanaf straalt, niet van die Duitse vervoersmiddelen die zijn dood-ge-engineerd.
---en Jeremy heeft een Ford GT en Hammond had/ heeft een Dodge Charger en May is verliefd op de F430...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:50 schreef Pietverdriet het volgende:
één ding is zeker, ik zou nooit naar het advies van deze drie luisteren wat zij geven over welke auto geweldig is, dan eindig je namelijk met een Landrover die een paar ton te zwaar is en de stukken afvallen maar wel BRITISH is.
:-)
Hammond rijdt ook een Morgan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:59 schreef Brahimov het volgende:
[..]
---en Jeremy heeft een Ford GT en Hammond had/ heeft een Dodge Charger en May is verliefd op de F430...
Maar verder zijn ze wel erg Brits![]()
Hoewel men TG er nog van beschuldigde bijgedragen te hebben aan het bankroet van Rover.
Yep. Ik vind James trouwens verreweg het meest Brits.quote:
Simpel: de afsluitdijk geeft mooiere plaatjes.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Was sowieso waanzin via de afsluitdijk te rijden, ze hadden in belgie al richting Duitsland kunnen rijden (In Brussel riching Duesseldorf, en dan naar het noorden.
De Afsluitdijk bij de Zuiderzee!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:14 schreef Rio het volgende:
[..]
Simpel: de afsluitdijk geeft mooiere plaatjes.
Ja, maar alleen de extreme varianten worden goedgekeurd (M-versies, AMG etc). De gewone 3, alles van VW en Opel (vauxhall) etc wordt meestal wel als dodelijk saai gezien.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:36 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Mwoh, er komen anders genoeg BMW's, Porsches en Mercedes'sen langs in TG. Dus helemaal koud laat de Deutsche Gründlichkeit hen ook weer niet. Jeremy bezit/bezat een SL en een SLK, en had Hammond niet een Porsche besteld?
Van welk merk vinden ze de niet-extreme varianten, zo ze die al testen, dan niet dodelijk saai? Als een auto geen 400 PK heeft, vinden ze hem al sluggish. Maar ja, het programma heet niet voor niets Top Gear. Zoals al eerder gezegd, voor de beoordeling van normale auto's hebben ze de Consumer Survey. Zelf bowlen, voetballen of crashen ze er voornamelijk mee.quote:Op woensdag 4 januari 2006 08:38 schreef EdPowers het volgende:
[..]
Ja, maar alleen de extreme varianten worden goedgekeurd (M-versies, AMG etc). De gewone 3, alles van VW en Opel (vauxhall) etc wordt meestal wel als dodelijk saai gezien.
Nee hoor, laatst weer een review van JC over de 166 gezien. Was hij lyrisch over, en dat is geen 400PK monster. En het gebeurt wel vaker dat ze 'gewone' auto's ok vinden.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:19 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Van welk merk vinden ze de niet-extreme varianten, zo ze die al testen, dan niet dodelijk saai? Als een auto geen 400 PK heeft, vinden ze hem al sluggish. Maar ja, het programma heet niet voor niets Top Gear. Zoals al eerder gezegd, voor de beoordeling van normale auto's hebben ze de Consumer Survey. Zelf bowlen, voetballen of crashen ze er voornamelijk mee.
Was een herhaling ja, hij vond het een goede auto alleen jammer dat is zo snel in waarde zakte daar kwam het verhaaltje op neerquote:Op donderdag 5 januari 2006 08:32 schreef EdPowers het volgende:
[..]
Nee hoor, laatst weer een review van JC over de 166 gezien. Was hij lyrisch over, en dat is geen 400PK monster. En het gebeurt wel vaker dat ze 'gewone' auto's ok vinden.
Ach kom, toen ze n tijd terug de concurrenten van de BMW 3 bespraken vond JC de Mazda 6 (én terecht trouwens, gruwelijk onderschatte wagen is dat) hét beste alternatief ervoor.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:19 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Van welk merk vinden ze de niet-extreme varianten, zo ze die al testen, dan niet dodelijk saai? Als een auto geen 400 PK heeft, vinden ze hem al sluggish. Maar ja, het programma heet niet voor niets Top Gear. Zoals al eerder gezegd, voor de beoordeling van normale auto's hebben ze de Consumer Survey. Zelf bowlen, voetballen of crashen ze er voornamelijk mee.
Het is de trend bij Top Gear de afgelopen jaren: van min of meer gewoon autoprogramma tot superieur amusementsprogramma met -vooral- superauto's (en dito beelden!). Geen tweedehandsjes meer, nog maar sporadisch een boodschappenwagen of middenklasser. De kijkers willen spektakel, dus krijgen de kijkers spektakel. Deze trouwe kijker klaagt niet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Overigens, het blijft vooral een amusement programma natuurlijk van 3 macho's in hun midlife-crisis die zich amuseren met autootjes en er hun mening over geven hé ...
Mensen kijken vooral naar topgear om te "dromen" over de auto's die ze zelf nooit zullen kunnen betalen hé ...
Wow, thx!quote:Op zondag 8 januari 2006 03:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ook wel leuk voor de Top Gear fans, op video.google.com staan er nu een hele reeks videos van "Jeremy Clarcksons MotorWorld" te bekijken.
Van een kleine tien jaar terug weliswaar al ... Schrik vooral niet van Jeremy's kapsel :
http://video.google.com/videosearch?q=Jeremy+Clarkson
Maar er zitten schitterende dingen in die reportages
Zoals in Japan "If we had traffic jams like this in Engeland, I swear, i join Greenpeace"![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Nog eens de SLR Race ...
zometeen gok ikquote:Op zondag 8 januari 2006 21:35 schreef Drumpie het volgende:
wanneer gaat de SLR rade verder
http://www.dumpalink.com/(...)ear_Spyker_C8_Reviewquote:Op woensdag 11 januari 2006 09:23 schreef alsem het volgende:
waar kan ik die test van de spyker bekijken?
Dat haar inderdaad!quote:Op zondag 8 januari 2006 03:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Van een kleine tien jaar terug weliswaar al ... Schrik vooral niet van Jeremy's kapsel :
http://video.google.com/videosearch?q=Jeremy+Clarkson
Sinds wanneer maakt BMW bestelbusjes?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:51 schreef BertV het volgende:
Een BMW bestelbus tegen een BMW F1 auto.![]()
Check het filmpje. Zo'n trage ballenbak-kolos op te dunne banden tegen een F1...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sinds wanneer maakt BMW bestelbusjes?
bruut! check al die reactiesquote:Op woensdag 11 januari 2006 09:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
http://www.dumpalink.com/(...)ear_Spyker_C8_Review
Gewoon allevierquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:02 schreef alsem het volgende:
wow tering man, als ik milionair zou zijn zou ik geen bugatti, ferrari of jaguar kopen, maar een f1 auto![]()
BBC 2 om 22.00 uur.quote:The Best of Top Gear with Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May. The boys take their favourite supercars on a road trip through France - the Ford GT, Ferrari F430 and Pagani Zonda, BMW's new M5. Richard and James play around with life sized radio controlled cars and Damon Hill and Timothy Spall are 'Stars in a Reasonably Priced Car'.
Was de laatste aflevering op BBC meen ik ja...quote:Op maandag 30 januari 2006 17:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Kennen jullie dit al, Jeremy gaat de rondetijden van Gran Turismo 4 met het echte werk vergelijken.
http://video.google.com/videoplay?docid=-5587010895482106872&q=top+gear+gran+turismo
http://www.flabber.nl/archief/014903.phpquote:Op maandag 30 januari 2006 17:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Kennen jullie dit al, Jeremy gaat de rondetijden van Gran Turismo 4 met het echte werk vergelijken.
http://video.google.com/videoplay?docid=-5587010895482106872&q=top+gear+gran+turismo
En daar sluit ik me bij aanquote:Op maandag 6 februari 2006 23:25 schreef -Mzraki- het volgende:
tvp.
Hello Dutchies!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:19 schreef rubbereend het volgende:
vannacht een herhaling op de BBC gezien, met de race naar Oslo![]()
Jeremy in Nederland in de spits
Wie zouden ze daarvoor gestrikt hebben? Kijken dus!quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Top Gear
Sun 12 Feb, 9:10 pm - 10:10 pm 60mins
http://www.bbc.co.uk/topgear
Winter Olympics Special
The Top Gear team hit Norway and have a go at Olympic events, but with cars. In a world first, they fire a rocket powered Mini off a ski jump. Then Jeremy and James tackle the Biathlon with the latest 4x4s, Richard stages a game of car ice hockey, and the new Jaguar XK races a speed skater.
Faites vos jeux!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Alles is schijnbaar in Noorwegen opgenomen , dus een van de noren allicht ...
Ergens in mei pas, denk ikquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:46 schreef skiczukie. het volgende:
Wanneer kan ik een nieuw seizoen verwachten ?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:21 schreef rockstah het volgende:
Gaat die Evo echt in 3.5 seconde naar de honderd of was dat een fout? Ik kan het me niet voorstelen n.l.
Maar probeer niet in een hoge versnelling rijdend te accelereren want dan trekt een Punto Diesel je er nog uitquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja dit klopt wel maar het is alleen de FQ-400 versie met 400Nm trekkracht die dat red.![]()
Het is de snelste fabrieksauto(betaalbaar) die optrekt naar de 100
Dat is ook weer niet helemaal waar, de Belgische Gillet Vertigo is officieel de snelste met 0 tot 100 in 3.2 seconden ... Maar je kunt erover discussierne of dit nu een "fabrieksauto" en "betaalbaar" is ...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja dit klopt wel maar het is alleen de FQ-400 versie met 400Nm trekkracht die dat red.![]()
Het is de snelste fabrieksauto(betaalbaar) die optrekt naar de 100
Stuur een mailtje!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Een Gillet Vertigo zou je trouwens volgens diverse sites rond de 100.000 ¤ gaan kosten ...
(op zich wel vreemd dat ze die eigenlijk nog nooit bij Top Gear getest hebben)
Sorry 'bout thatquote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:57 schreef Vitalogy het volgende:
Op autoblog vermoedde ze dat binnenkort de Amerikaanse versie van Top Gear van start gaat.
Lijkt me wel interessant om te zien, maar ik verwacht er weinig van (de Amerikanen zelf ook niet zo te lezen).
Overigens kunnen niet Top Gear gerelateerde discussies ff ergens anders.
Dit topic bovenaan zien staan is niet zo leuk als er geen nieuws blijkt te zijn.
Ja precies en die Evo VIII FQ-400 kost nieuw 44000 euro.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Een Gillet Vertigo zou je trouwens volgens diverse sites rond de 100.000 ¤ gaan kosten ...
(op zich wel vreemd dat ze die eigenlijk nog nooit bij Top Gear getest hebben)
De "gewone" Evo VIII kost al 55k. Lijkt me dus stug wat je zegtquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:07 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja precies en die Evo VIII FQ-400 kost nieuw 44000 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |