ik moet opeens echt niet denken aan badkamerstreams :xquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Viola Holt lekker ding ding he![]()
![]()
![]()
Kan net volgens de fok policy
Man ik schrik me de pleurisquote:
Er is een strijkbout over heen gegaanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze ziet er nu anders uit volgens mij. Heeft hele facelift gehad.
Hoezo zitten haar enkels hogerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze ziet er nu anders uit volgens mij. Heeft hele facelift gehad.
Chantal vind ik nog iets knapper dan Viola proest proestquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:05 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Man ik schrik me de pleuris![]()
![]()
Geef mij dan Lieske maar, deze is haast vergelijkbaar met Chantal![]()
quote:
Dat vind ik wel een belediging voor Chantal hoor... zo lelijk was ze ook weer nietquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:05 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad, Ingrid was leukerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een belediging voor Chantal hoor... zo lelijk was ze ook weer niet
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:05 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
Die heeft nog wel een gevoel voor humor (maar mogen ze wel met kaartjes werken/leven?)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:10 schreef Bartoli het volgende:
je kan beter Catherine Keyl opsluiten dan Viola
kellyquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:11 schreef odie22 het volgende:
Ik vind kelly altijd wel lachen hoor , vooral die stukjes bij Jensen![]()
Blauwtje gelopen jongen.quote:
Die heeft toch net een nieuwe real life soap op Talpa?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:12 schreef regenworm het volgende:
Klopt dat Kim Holland ook in Hotel BB komt.
[afbeelding]
want? hoezo? bron?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:12 schreef regenworm het volgende:
Klopt dat Kim Holland ook in Hotel BB komt.
[afbeelding]
quote:
Ja was dat niet vanavond ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die heeft toch net een nieuwe real life soap op Talpa?
Mooie aansluiting op Hotel BB.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die heeft toch net een nieuwe real life soap op Talpa?
Nog altijd beter dan voor altijd blauw te zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |