ik moet opeens echt niet denken aan badkamerstreams :xquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Viola Holt lekker ding ding heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan net volgens de fok policy
Man ik schrik me de pleurisquote:
Er is een strijkbout over heen gegaanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze ziet er nu anders uit volgens mij. Heeft hele facelift gehad.
Hoezo zitten haar enkels hogerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze ziet er nu anders uit volgens mij. Heeft hele facelift gehad.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:07 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoezo zitten haar enkels hogerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Chantal vind ik nog iets knapper dan Viola proest proestquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:05 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Man ik schrik me de pleurisom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geef mij dan Lieske maar, deze is haast vergelijkbaar met Chantalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Hoezo zitten haar enkels hogerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
ik accepteer de cookies.
Dat vind ik wel een belediging voor Chantal hoor... zo lelijk was ze ook weer nietquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:05 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Man ik schrik me de pleurisom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geef mij dan Lieske maar, deze is haast vergelijkbaar met Chantalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh ze had ook haar op haar tenenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:08 schreef teamlead het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja, en ze heeft nu ook borsthaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Inderdaad, Ingrid was leukerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een belediging voor Chantal hoor... zo lelijk was ze ook weer nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:05 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Die heeft nog wel een gevoel voor humor (maar mogen ze wel met kaartjes werken/leven?)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:10 schreef Bartoli het volgende:
je kan beter Catherine Keyl opsluiten dan Violaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kellyquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:11 schreef odie22 het volgende:
Ik vind kelly altijd wel lachen hoor , vooral die stukjes bij Jensenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Blauwtje gelopen jongen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die heeft toch net een nieuwe real life soap op Talpa?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:12 schreef regenworm het volgende:
Klopt dat Kim Holland ook in Hotel BB komt.
[afbeelding]
want? hoezo? bron?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:12 schreef regenworm het volgende:
Klopt dat Kim Holland ook in Hotel BB komt.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Blauwtje gelopen jongen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja was dat niet vanavond ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die heeft toch net een nieuwe real life soap op Talpa?
Mooie aansluiting op Hotel BB.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die heeft toch net een nieuwe real life soap op Talpa?
Nog altijd beter dan voor altijd blauw te zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jah.. diep donker blauwom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop