Wil je ook nog een gevat antwoord voor me posten? Daar ben ik nl ook te lui voor.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:43 schreef Manu82 het volgende:
Moet ik alweer een topic openen aangezien iedereen hier er te lui voor is?
Jij opent zelfs topics als andere mensen daar al mee bezig zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:43 schreef Manu82 het volgende:
Ik zit op mijn werk lieverd...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:43 schreef Manu82 het volgende:
Moet je toch even iets sneller zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:49 schreef PH52 het volgende:
[..]
Jij opent zelfs topics als andere mensen daar al mee bezig zijn.![]()
dus jij laat ons ook al in de steekquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:54 schreef PH52 het volgende:
Als die teller van Fok klopt is dit de 1600e.
Ik ga een eigen leven zoeken, ver weg irl.![]()
Nou, tot straks dan maar.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:54 schreef PH52 het volgende:
Als die teller van Fok klopt is dit de 1600e.
Ik ga een eigen leven zoeken, ver weg irl.![]()
mooi bedanktquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:48 schreef Foreverblue het volgende:
Regenworm... ik heb een paar caps toegevoegd aan je cap-topic
Ik pleit voor een SC afdeling en een SCaps afdeling... Ik hoef geen naakte BN'ers te zien...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:02 schreef regenworm het volgende:
Nog 9 dagen dan gaat het caps feest weer beginnen
nee, de caps horen in de SC en naakte BN'ers zal je niet zien.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:04 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik pleit voor een SC afdeling en een SCaps afdeling... Ik hoef geen naakte BN'ers te zien...![]()
![]()
Niet van mij ik zorg voor de naakte Viola Holt capsquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:14 schreef soylent het volgende:
Ik hoop het niet zeg, dan krijgen we weer 4096 posts over het piemeltje van Ratelband![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:13 schreef regenworm het volgende:
nee, de caps horen in de SC en naakte BN'ers zal je niet zien.
Je spreekt jezelf tegen...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:18 schreef regenworm het volgende:
Niet van mij ik zorg voor de naakte Viola Holt caps![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zei gisteren dat ik uit principe GEEN naakte Viola caps zou plaatsen, maar enkele users waaronder Muerte zeiden dat als ik die kans zou krijgen ik het zeker moest doen. Alleen al om het gezicht wat Viola zou trekken als ze die caps zou zienquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Niet van mij ik zorg voor de naakte Viola Holt caps![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig was het lulletje van Roel erg klein, dus die hoeft niet achter een link geplaatst te worden. Verder verwacht ik geen bloot maar ik hoop wel op leuke streams. Anders ben ik er snel helemaal klaar mee.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zei gisteren dat ik uit principe GEEN naakte Viola caps zou plaatsen, maar enkele users waaronder Muerte zeiden dat als ik die kans zou krijgen ik het zeker moest doen. Alleen al om het gezicht wat Viola zou trekken als ze die caps zou zien
Flugel adviseerde om naakte caps met geslachtsdelen achter een link te plaatsen. Anders worden ze weggehaald.
ga gerust verder met cappen. Niet zoveel aantrekken van die zeikerds, zolang een mod er niks van zegt is het goedquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Gelukkig was het lulletje van Roel erg klein, dus die hoeft niet achter een link geplaatst te worden. Verder verwacht ik geen bloot maar ik hoop wel op leuke streams. Anders ben ik er snel helemaal klaar mee.
Dat ligt er een beetje aan wèlke BN´ers. Voor Bridget of Katja wil ik best een uizondering maken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:04 schreef ChantalC het volgende:
Ik pleit voor een SC afdeling en een SCaps afdeling... Ik hoef geen naakte BN'ers te zien...![]()
![]()
Ik wacht wel even af of er wel iets te cappen valt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:30 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ga gerust verder met cappen. Niet zoveel aantrekken van die zeikerds, zolang een mod er niks van zegt is het goed![]()
wie doen er dan tot nu toe allemaal mee? behalve Viola Holt en Kellyquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik wacht wel even af of er wel iets te cappen valt.
De lijst van deelnemers maakt het op dit monent nog niet echt boeiend.
Ratelband, Tatjana, Johan Vleminxk, Kelly, Kim Holland, Fajah Lourens...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
wie doen er dan tot nu toe allemaal mee? behalve Viola Holt en Kelly![]()
Flugel belde nog, of je je arm terug wilt?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:30 schreef Bartoli het volgende:
ga gerust verder met cappen. Niet zoveel aantrekken van die zeikerds, zolang een mod er niks van zegt is het goed![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Flugel belde nog, of je je arm terug wilt?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Flugel belde nog, of je je arm terug wilt?
quote:Beste Big Brother kijker,
Hartelijk dank voor je betrokkenheid bij de finale van Big Brother, jouw mening wordt zeer gewaardeerd.
De finale verliep dit jaar zeer verrassend voor zowel de kijkers als de deelnemers. Onderdeel van Big Brother is nu eenmaal dat de bewoners tot op het laatste moment op het verkeerde been wordt gezet. Zoals u in de finale heeft kunnen zien heeft Roel de kans gehad het huis eerder te verlaten tijdens het onderhandelingsspel. Hij heeft er toen voor gekozen het huis niet te verlaten. Door deel te nemen aan Big Brother heeft Roel, evenals de overige bewoners, zich overgegeven aan de onvoorspelbare regels van het spel.
Echter, we kunnen u het volgende goede nieuws over Roel melden: Roel heeft zelf aangegeven dat hij het niet erg vond hoe de finale is verlopen, hij accepteert de regels en streken van Big Brother. Hij is tevens niet met lege handen naar huis gegaan (E10.000.-) Na de uitzending heeft hij nog genoten van een geweldig ontvangst van het publiek en een emotionele hereniging met zijn ouders. Daarnaast heeft hij er nu een serieuze relatie aan over gehouden met Dido. Helaas was er wegens de ruime uitloop van de live uitzending voor dit moment geen uitzendtijd meer beschikbaar, en heeft u dit als kijker moeten missen. We begrijpen dat u dit als trouwe kijker graag had willen meemaken, en betreuren dat dit hier wegens praktische reden geen gelegenheid voor was.
Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Talpa B.V.
Publieksvoorlichting
Nieuwe correspondentie over dit onderwerp is niet mogelijk.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ratelband, Tatjana, Johan Vleminxk, Kelly, Kim Holland, Fajah Lourens...
"Nieuwe correspondentie over dit onderwerp is niet mogelijk."quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:57 schreef Manu82 het volgende:
Had na de finale een mail gestuurd naar talpa, dit is het antwoord![]()
![]()
:
[..]
Ik las dat je jarig was, gefeli nog!quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:20 schreef Peter6000 het volgende:
voorzichtig gefeliciteerd Cual...![]()
Lig hier min of meer dubbel van het lachen om een topic momenteel
hulp nodig bij het maken van een contact
en een mooie feest mutsquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:26 schreef cuall het volgende:
Pinbal, Snaptnix en Peter, bedankt hoor
![]()
![]()
Ik voel me ook echt jarig
![]()
Cuall heeft een autoo'tje gekregen
Ja, stil he.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:36 schreef regenworm het volgende:
Wel erg rustig hier
je moet die tattoo van hem eens lezen in zijn fotoboekquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Over kansloos gesproken. Minsten 4x sex per week en dan je moeder laten ondertekenen![]()
![]()
edit: maar wel een mooie stunt![]()
Nog een weekje geduld ajbquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
En wanneer begint die BBH?
Nog een week?quote:
Okayquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nog een weekje geduld ajb![]()
12 januari begint het op internet en de 14e op tv.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
en een mooie feest muts![]()
Bedankt, bedankt... jaja, waar blijft de taart![]()
![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:41 schreef cuall het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vond het wel een toepasselijke taart![]()
Het is nu wachten op Hotel BB.quote:
Ik ben erg benieuwdquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is nu wachten op Hotel BB.
Ik hoop dat er veel leuke dingen gaan gebeuren.
Lekker veel feestjes met een hoop drank
Lekkere taartquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:41 schreef cuall het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:41 schreef cuall het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Veel drank het huis in dat zorgt voor spektakel HOERENFEEST
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]Dronke lui
neukeeee sexeee etc
![]()
en blote wijfen
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
je moet die tattoo van hem eens lezen in zijn fotoboek
Alleen al de aanwezigheid van Kim Holland zorgt daar toch al voorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Veel drank het huis in dat zorgt voor spektakel HOERENFEEST
Denk t wel jaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Alleen al de aanwezigheid van Kim Holland zorgt daar toch al voor![]()
MMM jaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Alleen al de aanwezigheid van Kim Holland zorgt daar toch al voor![]()
En eerst zitten de meeste daar zo op te veheugen in BBquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:48 schreef regenworm het volgende:
[..]Dronke lui :
![]()
![]()
D neukeeee sexeee etc :![]()
![]()
D en blote wijfen![]()
![]()
![]()
Veel plezierquote:
BB5 was zo preuts als de nette dus verwacht ik er nu ook niks vanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En eerst zitten de meeste daar zo op te veheugen in BB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |