quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:12 schreef El_Rolando het volgende:
[afbeelding]
Vandaag ben ik te gast bij de 41-jarige Leo. Vanaf zijn 23ste is Leo alcoholist. Een sociaal leven heeft hij niet en drinkt gemiddeld een krat per dag. Leo heeft geen ambitie en streeft niet naar materiele waarde.
hahaha gadverdammequote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:19 schreef B__P het volgende:
Overdag gedraagt de 27-jarige Leon zich als een heel normale jongen
[afbeelding]
maar 's nachts verandert Leon in een meedogenloos disco-konijn, hij struint de plaatselijke bar-dancings af op zoek naar goedkope sex
Ik heb op de NSB knop gedrukt!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:19 plaatste B__P zijn homofantasie
diep was het welquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:22 schreef Bupatih het volgende:
Plaatje is al weggehaald door B_P.
Was weer dat anti-deeplink-plaatje van die vervelende Jan Moesen.
Dat is Joe Berry!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:06 schreef Maisnon het volgende:
Vandaag ontmoeten wij Gerard.
8 Jaar geleden, verloor Gerard zijn haren in een ongeluk met een frietpan. Heden ten dage, kan men hem vinden op het internet, waar hij onder zijn alias BrauN, zijn verhalen deelt met anderen.
[afbeelding]
Ik heb het al geprobeerd in dit topic...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:16 schreef MMaRsu het volgende:
Die shit is alleen grappig als ik het zeg, ik kan die beste man beter nadoen dan jullie het ooit zullen kunnen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:08 schreef Dirktator het volgende:
[afbeelding]
TS trapt af:
[afbeelding]
Het is 11 uur 's ochtends. Marietje zit al aan haar derde maaltijd. Ze heeft een gigantisch eetprobleem.
[afbeelding]
Het huwelijk is een verbindtenis tot in den eeuwigheid. Voor vele koppels is het er echter slechts een voor korte duur.
[afbeelding]
Overdag werkt Jean-Marie op een groot kantoor in Antwerpen. Maar 's nachts gaat hij het leven door als de travestiet Juulke, die de zakenlieden met een enorme plastic boesem kan bekoren.
Nee dit is Marcoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:02 schreef MMaRsu het volgende:
Is dat marco ;')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |