Gewaagde leegte, dat wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:57 schreef electricity het volgende:
ik
omdat je een zielige aandacht trekkende kut nerd bent?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:59 schreef Phibbels het volgende:
Wrom vind niemand die van mij cool
Hij is wazig en niet-grappig.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:59 schreef Phibbels het volgende:
Wrom vind niemand die van mij cool
laten wij in elk van deze aanwezig zijn. ik vind trouwens de avatar van junkiesietze wel erg mooi.,quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:01 schreef ijsmeis het volgende:
Het eerste icoontje topic van dit jaar!
Hoeveel zullen er nog komen? Ik schat 500!
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:01 schreef outcast_within het volgende:
[..]
omdat je een zielige aandacht trekkende kut nerd bent?
hohhh, dat kontje van jou is ook niet misquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:43 schreef LOLBOY het volgende:
ijsmeis, braun
Truequote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:44 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
hohhh, dat kontje van jou is ook niet mis![]()
patrickquote:
Ik vind de makeover versie anders ook wel geil.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:49 schreef Sigg het volgende:
<<< De mijne, of anders die van BrauN
[afbeelding]
Niet zo slijmen.quote:
Eindelijk iemand die kunst begrijpt, of niet käper.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:53 schreef EL_REY het volgende:
ik vind die van cerror ook altijd sterk!!
braun heeft gewoon een avatar van likmevestje..
als er een prijs komt moet die naar cerror!
haha!!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die kunst begrijpt, of niet käper.
Ik vind de leeuw tofferquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:54 schreef Slarioux het volgende:
Wat is er nou cooler dan een neger?
Of een leeuw?
[afbeelding]
Jou icoon brengt herinneringen boven.quote:
Joah.quote:
Neen, die van mij is kut.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:57 schreef the_witch het volgende:
Allure_ heeft de coolste, dan ik
Nadine?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:02 schreef BrauN het volgende:
Ik vind dit ook best een aardig initiatief:
[afbeelding]
Maar dat is geen avatar hoor.
Ik ga komende zomer met de frituurwagen door Tilburg's straten rijden om de stad van voldoende frituurvoedsel te voorzien. Ik zoek echter nog een geschikt busje, of een stationwagen waar ik een frituur achterin kan bouwen. Dus... als iemand iets heeft staan, geef effe een gil.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nadine?
Braun heb jij al je eigen friettent in Tilburg?
Met radio bendeleider on tour !!!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:05 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik ga komende zomer met de frituurwagen door Tilburg's straten rijden om de stad van voldoende frituurvoedsel te voorzien. Ik zoek echter nog een geschikt busje, of een stationwagen waar ik een frituur achterin kan bouwen. Dus... als iemand iets heeft staan, geef effe een gil.
Maar we dwalen af.
Inderdaad, we koppelen er gelijk een drive-in show aan vast.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:07 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Met radio bendeleider on tour !!!
Filkker op met je carnaval en rap muziek manquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:51 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Gewoon Radio Bendeleider luisteren.
Word jij toevallig graag genomen door grote negers?quote:
Die heb ik gemaaktquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |