kheb er 1 van pepsi met davids erop.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:50 schreef Backhander het volgende:
dus niet zo'n plastic ding
Als dat zo'n zachte is dan is ie bij deze aan mij verkochtquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:55 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
kheb er 1 van pepsi met davids erop.is al van jaren geleden.
ga ff je moeder beledigen brutaal stinkventje.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:38 schreef Backhander het volgende:
ja stuk stront!!!
hij moet van boven zacht zijn nie van onderen
Of je gaat even na een computer beurs heen en gapt er een paar gratis mee. Staat er wel reclame op...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:10 schreef punkjunk het volgende:
die dingen kosten miss 10 euro bij de plaatselijke pc boer? (of alternate natuurlijk)
te koop?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:44 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik heb zo'n muis mat. Heel fijn, juist voor een optische muis.
Dat bedoelt ie inderdaad ook, wat die ander zei, dat je tegenwoordig optische muizen hebt: dan is een muismat nog steeds fijn. En hij bedoelt dus zo een van stof, en niet eentje van kunststof..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:44 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik heb zo'n muis mat. Heel fijn, juist voor een optische muis.
Zo, fijne ventquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:38 schreef Backhander het volgende:
ja stuk stront!!!
Akelig figuur, ga even lekker buiten kleine kindertjes overrijden ofzo.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:38 schreef Backhander het volgende:
ja stuk stront!!!
dat klinkt wel handigquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:25 schreef JohanV. het volgende:
ik heb er wel 1 voor je. het is een zachte, met een massagegel unit voor je pols.
voor een klein bedrag kun je hem overnemen.
ik weet niet of hij door de brievenbus kan (ben ik nu ook een stuk stront?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:16 schreef Backhander het volgende:
[..]
dat klinkt wel handig![]()
en dat is dan wel zo'n muismat voor een optische muis ofzoiets??
want anders dan hoeft het niet.
maar als het zo'n goede is dan wil ik hem wel!
voor hoeveel doe je hem dan weg incl. verzendkosten?
nee je bent geen stuk strontquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:21 schreef JohanV. het volgende:
[..]
ik weet niet of hij door de brievenbus kan (ben ik nu ook een stuk stront?)
hij is dus wat dikker door de massagegel.
ja optische muis is geen enkel probleem.
ja dan wel. ik zal in ieder geval even kijken of het in een envelop door de brievenbus past. en zal kijken wat het weegt. weten we ook wat de verzenkosten zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:22 schreef Backhander het volgende:
[..]
nee je bent geen stuk stront
maar dat wordt dan toch een pakketje als het niet door de brievenbus past?
Ok maar wat wil je er dan voor hebben?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:25 schreef JohanV. het volgende:
[..]
ja dan wel. ik zal in ieder geval even kijken of het in een envelop door de brievenbus past. en zal kijken wat het weegt. weten we ook wat de verzenkosten zijn.
5,- exclusief verzenden is voldoende, het hangt dan dus echt van de verzendkosten af. zal dus hooguit 10,- zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:51 schreef Backhander het volgende:
[..]
Ok maar wat wil je er dan voor hebben?
Kan die dan niet opgevouwen in een envelop ofzo?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:53 schreef JohanV. het volgende:
[..]
5,- exclusief verzenden is voldoende, het hangt dan dus echt van de verzendkosten af. zal dus hooguit 10,- zijn.
ja dat zal ik dus ook voor je proberen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:55 schreef Backhander het volgende:
[..]
Kan die dan niet opgevouwen in een envelop ofzo?
10 euro voor een gebruikte muismat vind ik nogal veel
5,00quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:56 schreef JohanV. het volgende:
[..]
ja dat zal ik dus ook voor je proberen.
welk bedrag zit je zelf aan te denken?
als het inclusief is zal het niet gaan lukken.quote:
Ik zat inderdaad aan 5,00 inc. te denken ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:57 schreef JohanV. het volgende:
[..]
als het inclusief is zal het niet gaan lukken.
ik zal kijken wat de verzendkosten zijn. indien die laag zijn wil ik het nog wel voor je versturen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:58 schreef Backhander het volgende:
[..]
Ik zat inderdaad aan 5,00 inc. te denken ja.
Ok, maar wat vind jij meevallen qua verzendkosten?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:59 schreef JohanV. het volgende:
[..]
ik zal kijken wat de verzendkosten zijn. indien die laag zijn wil ik het nog wel voor je versturen.
ach als het 2,- is wil ik het voor je doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:00 schreef Backhander het volgende:
[..]
Ok, maar wat vind jij meevallen qua verzendkosten?
Ok, waarschijnlijk kun je op www.tpgpost.nl wel vinden wat de verzendkosten zijn. (als je het gewicht weet te minste)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:02 schreef JohanV. het volgende:
[..]
ach als het 2,- is wil ik het voor je doen.
ik ga het voor je nakijken, als het binnen de 2 euro is stuur ik hem naar je opquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:03 schreef Backhander het volgende:
[..]
Ok, waarschijnlijk kun je op www.tpgpost.nl wel vinden wat de verzendkosten zijn. (als je het gewicht weet te minste)
Ok kan ik dan het geld overmaken als ie er is?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:04 schreef JohanV. het volgende:
[..]
ik ga het voor je nakijken, als het binnen de 2 euro is stuur ik hem naar je op![]()
Vriendelijke verkopers uitschelden voor stront en dan ook NA verzenden willen betalenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:25 schreef Backhander het volgende:
[..]
Ok kan ik dan het geld overmaken als ie er is?
Kruip lekker terug in je moeders kutquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:40 schreef Neverending het volgende:
[..]
Vriendelijke verkopers uitschelden voor stront en dan ook NA verzenden willen betalen![]()
![]()
Rot is ff allemaal op uit mijn topicquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:04 schreef MiestOr het volgende:
volgens mij ben jij er nog niet eensch uit, slotje aub, zo verkoopt niemand wat aan dit stuk ****
doe er gelijk poedersuiker opquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:58 schreef JohanV. het volgende:
hallo zeg wat een reacties hier.
kan het misschien iets vriendelijker ?
ik heb nog voor je gekeken en in principe kan het in een envelop voor die 2 euro.
goed bericht lijkt me![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |