Ah kee, maar kan je dan wel dadelijk aan de gang als advocate/rechter? Haal je daar de verplichte diploma's mee? Want ik geloof dat je met bijv. een HBO opleiding Recht maximaal "hulpje" kan worden.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:05 schreef LaraLove het volgende:
Ik doe zelf studie, en cursussen.
Omdat ik full time werk kan ik niet naar school.
Nee, we hebben een tijdje een zeer rustige periode gehad... we zijn geloof ik ook al eens opnieuw begonnenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:06 schreef LaraLove het volgende:
Gaat wel hard zo met die topics... nu spap ik dat jullie al bij 780 zijn...
Hoe lang heeft dat geduurt.. 1 jaar?
Zo lang bestaat Fok nog nietquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:08 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nee, we hebben een tijdje een zeer rustige periode gehad... we zijn geloof ik ook al eens opnieuw begonnenMaar het topique loopt inmiddels zo'n 6 jaar ofzo??
Ben je al begonnen bij Listers?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:11 schreef Partygurl het volgende:
In de vakantie werken is niet leuk
Haaj
Welke vakantie?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:11 schreef Partygurl het volgende:
In de vakantie werken is niet leuk
Haaj
Waar kom jij vandaan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:09 schreef Allure_ het volgende:
Ach kijk, er zit al 'n lichtelijke verbetering in de OP foto.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:20 schreef Blueman het volgende:
WTF!
Heb ik gisteravond gewoon 1,5 topic gemist??
Werkzequote:
Uit Flow's fotoboekquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:17 schreef blieblie het volgende:
[..]
Waar kom jij vandaan?
*Checkt fotoboek*
Ah... kzie het al![]()
.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:17 schreef blieblie het volgende:
[..]
Waar kom jij vandaan?
*Checkt fotoboek*
Ah... kzie het al![]()
.
Forum Opties | |