Daarvoor vind ik mijn kat weer te liefquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:01 schreef Vipers het volgende:
Doodmeppen die kat
Dan moet je niet zeiken...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:02 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Daarvoor vind ik mijn kat weer te lief
Dan moet je niet zeurenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:02 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Daarvoor vind ik mijn kat weer te lief
En jij gaat niet effe langs de dierenarts?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:24 schreef EdPowers het volgende:
Onze kat heeft een blaasontsteking en zit de hele nacht in zijn bak geluid te maken. En daarna komt ie gefrustreerd miauwend naar buiten. Zielig man
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:29 schreef Rasje het volgende:
[..]
En jij gaat niet effe langs de dierenarts?
jaaa, midden in de nacht ja. Doen we elke nacht.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:29 schreef Rasje het volgende:
[..]
En jij gaat niet effe langs de dierenarts?
Jah, heb de kat van het asiel gehaald en daar werd gemeld dat de kat niet naar buiten hoefde. eenmaal bij mij was het gewoon moeilijk om de kat binnen te houden. En buiten katten hebben voordelen. Vooral geen last van vieze kattenbak in huis. En de kat is als ie binnen is meestal lekker rustig, omdat ie buiten kan spelen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:46 schreef deedeetee het volgende:
Eigen schuld dikke bult ! Had je maar geen * buitenkat * moeten nemen maar een nette * binnenkat *![]()
Nee, gewoon de volgende ochtend....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:43 schreef EdPowers het volgende:
[..]
jaaa, midden in de nacht ja. Doen we elke nacht.
Vooral géén vieze kattebak in huisquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:48 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Jah, heb de kat van het asiel gehaald en daar werd gemeld dat de kat niet naar buiten hoefde. eenmaal bij mij was het gewoon moeilijk om de kat binnen te houden. En buiten katten hebben voordelen. Vooral geen last van vieze kattenbak in huis.
Nou nou nou... Ik hoop het dan weer niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:56 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Vooral géén vieze kattebak in huis![]()
De nadelen van een buitenkat zijn je na deze opmerking VAN HARTE GEGUND !
Ik mag hopen dat de kat er een vaste gewoonte van gaat maken om je 's nachts je bed uit te mauwen![]()
Omdat de buren misschien niet van in hun tuin schijtende katten houden?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:02 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Nou nou nou... Ik hoop het dan weer niet.
Maarre als het beessie perse naar buiten wil, vind ik het zielig om binnen te houden. En wat is er zo erg dat ik het als voordeel zie dat er geen vieze kattenbak in huis staat?
Omdat hij nu de tuinen van de buren als * vieze kattebak * gebruikt, nogal lekker voor die mensenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:02 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Nou nou nou... Ik hoop het dan weer niet.
Maarre als het beessie perse naar buiten wil, vind ik het zielig om binnen te houden. En wat is er zo erg dat ik het als voordeel zie dat er geen vieze kattenbak in huis staat?
Das dan weer waar. Gelukkig graven begraven katten hun uitwerpselen. Dan is het iets minder erg.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:17 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Omdat hij nu de tuinen van de buren als * vieze kattebak * gebruikt, nogal lekker voor die mensen![]()
Moet de deur wel openstaan he. Ik heb nu een afspraak voor vanmiddag. Dit is overigens de derde keer dat we langsmoeten want 2 eerdere kuren hebben niet geholpen. Vrees het ergste.quote:
Sterkte voor je kat bij deze dan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:40 schreef EdPowers het volgende:
[..]
Moet de deur wel openstaan he. Ik heb nu een afspraak voor vanmiddag. Dit is overigens de derde keer dat we langsmoeten want 2 eerdere kuren hebben niet geholpen. Vrees het ergste.
Daarom haat ik alle buitenkat hebbers, gewoon je neemt zo'n kut beest in je bezit, maar je bent te pauper om een kattenbak te nemen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:48 schreef Geesoes het volgende:
[..]
En buiten katten hebben voordelen. Vooral geen last van vieze kattenbak in huis.
[..]
Nou, ik hoop ook dat het beter wordt. Is het geen blaasgruis?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:40 schreef EdPowers het volgende:
[..]
Moet de deur wel openstaan he. Ik heb nu een afspraak voor vanmiddag. Dit is overigens de derde keer dat we langsmoeten want 2 eerdere kuren hebben niet geholpen. Vrees het ergste.
Een van mijn katten krabbelt ook aan de deur, of gaat er aan hangen zodat je net haar kop voor het raam ziet.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:45 schreef Camplo het volgende:
Mijn kat (poes) gaat altijd irritant aan de deur krabben dat hij binnen wil. Vervolgens wil hij op de vensterbank springen en dat gaat niet als de gordijnen dicht zijn, gaat ie constant klagend miauwen en aan me dvd rekken krabben... en dan zet ik hem erop (vensterbank) en dan vaak springt ie dan me kast op en kan ie opeens wel onder het gordijn door. Dakhaas
Stoerre tokkie dat je dr bentquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:16 schreef hydrah het volgende:
[..]
Daarom haat ik alle buitenkat hebbers, gewoon je neemt zo'n kut beest in je bezit, maar je bent te pauper om een kattenbak te nemen.
Flikker toch op man, altijd als ik katten in onze achter/voor tuin zie dan komt meestal de luchtbuks met pluimpjes te voorschijn.
Zo heb ik toch menig buitenkat gemarkeerd.
Hehe, ik neem maar geen kattenluikje in me slaapkamer deurquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een van mijn katten krabbelt ook aan de deur, of gaat er aan hangen zodat je net haar kop voor het raam ziet.De andere kat gebruikt haar ook om op die manier de deur open te krijgen.
Maar binnenkort een kattenluikje
Je ziet wel dat je niet vlakbij mij woont. Een keer een hond die viel onze kat aan IN onze tuin. Jammer dan maar heb die hond 2x geschopt die was zo kreupel als de tering. Godverdomme allemaal happen naar mijn kat. Maak het ffquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:16 schreef hydrah het volgende:
[..]
Daarom haat ik alle buitenkat hebbers, gewoon je neemt zo'n kut beest in je bezit, maar je bent te pauper om een kattenbak te nemen.
Flikker toch op man, altijd als ik katten in onze achter/voor tuin zie dan komt meestal de luchtbuks met pluimpjes te voorschijn.
Zo heb ik toch menig buitenkat gemarkeerd.
Als je katten vervelend zijn beter niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:51 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hehe, ik neem maar geen kattenluikje in me slaapkamer deur
Nee, ze slapen niet op mijn hoofdkussen, maar elders op mijn bed of op de grond of kast.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:00 schreef Tom-my het volgende:
en dan worrie nie elke dag wakkeuhr met een pluk haar in je bek?
Deurklink omdraaien.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:03 schreef Geesoes het volgende:
Kattenluikje werkt niet bij mij. Er zijn best veel katten en de buurt die maar al te graag bij mij in huis komen. Ze eten dan ook het eten van mijn kat en mijn kat die valt de andere katten dan niet aan. Hij doet meestal niets als er een andere kat in de buurt is. En mijn kat kan ook deuren openen, soms best irritant.
Hij miauwt echter niet als een troubles maar als een kittenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:05 schreef Salsagirl het volgende:
Mijn katje die begint s'nachts te spelen ..nou spelen rennen door mijn kamer( wrm die van mij) en dan hoor ik dingen omvallen..of hij rent weer ergens tegen aan...''hoezo lomp''..sliep hij maar eens ...om normale tijden..hij doet zijn naam eer aan ''troubles''
Loopt eenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:05 schreef Salsagirl het volgende:
Mijn katje die begint s'nachts te spelen ..nou spelen rennen door mijn kamer( wrm die van mij) en dan hoor ik dingen omvallen..of hij rent weer ergens tegen aan...''hoezo lomp''..sliep hij maar eens ...om normale tijden..hij doet zijn naam eer aan ''troubles''
Zou best kunnen, aangezien het nu al 2x in korte tijd is teruggekeerd voldoet het wel aan alle symptonen. Ben benieuwd wat de doc gaat zeggen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:16 schreef Rasje het volgende:
[..]
Nou, ik hoop ook dat het beter wordt. Is het geen blaasgruis?
hij is nog niet kitten af hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:05 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hij miauwt echter niet als een troubles maar als een kitten
Opzich wel, maar duivelskat suits himquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:12 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
hij is nog niet kitten af hooren ja lief istie hé. nou soms dan
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:27 schreef Camplo het volgende:
Onze mogen alleen buiten in de tuin, en soms aan de riem, meestal vrij, maar voor de rest zijn ze verplicht tot een leven binnenshuis.
Totdat je besluit om je tuintje vol met bloembollen te zetten en de begraven viezigheid tegen komtquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:23 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Das dan weer waar. Gelukkig graven begraven katten hun uitwerpselen. Dan is het iets minder erg.
Nou als mijn kat in jouw tuin komt, gooi er dane en emmer water overheen, dan blijft ie daar weg.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:04 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Totdat je besluit om je tuintje vol met bloembollen te zetten en de begraven viezigheid tegen komt![]()
Als jij gewoon een kattenbak neerzet, hoeven die beesten niet in iemand anders zijn tuin te schijten.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:30 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Nou als mijn kat in jouw tuin komt, gooi er dane en emmer water overheen, dan blijft ie daar weg.
staat een kattenbak, maakt de kat geen gebruik van, tenzij hij langer dan 24 uur binnen is. Maar de kat zit voor zijn plezier geen 24 uur binnen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als jij gewoon een kattenbak neerzet, hoeven die beesten niet in iemand anders zijn tuin te schijten.
Ik zou als ik bij jou woonde ook steeds naar buiten gaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:34 schreef Geesoes het volgende:
[..]
staat een kattenbak, maakt de kat geen gebruik van, tenzij hij langer dan 24 uur binnen is. Maar de kat zit voor zijn plezier geen 24 uur binnen.
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:37 schreef lpg het volgende:
[..]
Ik zou als ik bij jou woonde ook steeds naar buiten gaan.![]()
Als jouw kat in mijn tuin komt verkeerd hij in levensgevaar want naast mij wonnt iemand met duiven en die maakt alle katten dood die hij te pakken krijgt in zijn tuin......quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:30 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Nou als mijn kat in jouw tuin komt, gooi er dane en emmer water overheen, dan blijft ie daar weg.
Ik wilde mijn kat aanvankelijk ook binnen laten houden. Want het huis met tuin waar ik nu woon is tijdelijk. Daarna zal ik denk in een flatje wonen en daar kan ie niet echt naar buiten. Maar al na de eerste week begon het beest te zeuren dat ie naar buiten wilde. En als het buiten warmer is dan 5 graden is ie ook meer buiten dan binnen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:59 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Als jouw kat in mijn tuin komt verkeerd hij in levensgevaar want naast mij wonnt iemand met duiven en die maakt alle katten dood die hij te pakken krijgt in zijn tuin......
Ik jaag dus alle katten die ik zie consequent weg die arme stumpers kunnen er tenslotte óók niks aan doen![]()
Onlangs zag ik een jonge kat opduiken die ergens tegenover mij woont, het is een leuk beestje maar ik houd mijn hart vast voor hem. Ik hoop dat hij heel lang uit de klauwen van de buurman weet te blijven, maar vrees het ergste......![]()
Ik heb zelf 2 binnenkatten en er heerst hier grote PANIEK als we er eentje eens niet kunnen vindenDe deur open laten staan is hier streng verboden
![]()
Helmaal mee eensquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:02 schreef Geesoes het volgende:
En mensen die katen afmaken, omdat ze in hun tuin zijn vind ik erg verrot. Een kat is ook normaal te verjagen.
Zijn we het toch nog eensquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:14 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Helmaal mee eens![]()
Tenslotte zitten zijn duiven ook op mijn dakkapel en dan maak ik die beesten óók niet dood. Maaja hij is bang dat die katten zijn duiven pakken![]()
Dat vind ik overgens géén reden om katten te vermoorden, want er zwerven hier ook marters rond dus ik neem aan dat zijn hok goed beveiligd is.
het is dus toch een complotquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:27 schreef lpg het volgende:
Wat mij opvalt is dat er veel topics over katten gesloten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |