Zijn er nog meer Spin City-fans in Fokland?
[Dit bericht is gewijzigd door Elbutre op 19-11-2001 15:37]
Ook erg leuk was het toen de professor uit Back to the future zijn opwachting maakte en er diverse woordgrapjes over de vroegere samenwerking van hem en Michael J. Fox werden gemaakt. Ik vind trouwens alle bijrollen ook geniaal!
Groetjes!
quote:Maar zijn die goed
Op maandag 19 november 2001 14:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het te flauw voor woorden. Wat moeten we met zoveel slechte, Amerikaanse series. Daarvoor hebben we toch genoeg Nederlandse?
Vrienden voor het leven, SamSam, allemaal veel te voorspelbaar
Verder is stacey en is de serie gewoon leuk!!
In de nieuwe series speelt trouwens ook Heather Locklear
quote:Leuke comedy, met zeker als topper het suicidale handje
Op maandag 19 november 2001 14:38 schreef Elbutre het volgende:
en het meest briljant: Het lelijke hondje dat zelfmoord wil plegen!
quote:Rags!!!!!!!!
Op maandag 19 november 2001 19:33 schreef cptmarco het volgende:[..]
Leuke comedy, met zeker als topper het suicidale handje
Ik kijk het al zo lang het hier in Nederland is.. Super Serie, alleen jammer dat het nu allemaal herhalingen zijn
mooie van deze serie is dat de gastrollen erg sterk zijn. als je dat afzet tegen bijv. Friends waar op een paar uitzonderingen na de gastrollen meer het nivo hebben van kijk ons eens een bekendheid in de show hebben is dat natuurlijk helemaal top.
Klum als zichzelf was gewoon leuk om te zien maar de terugkeer van Doc. icm Marty McFly was echt goed.
Net als Will en Grace probeer ik het regelmatig te kijken, lukt alleen niet echt.
quote:Paul roeleert zeker ja. En de onnozelheid van de burgemeester is van behoorlijke kwaliteit
Op maandag 19 november 2001 19:28 schreef thecrook het volgende:
Leuke serie!!! Vooral Paul roelt de tent uit!!!!In de nieuwe series speelt trouwens ook Heather Locklear
![]()
![]()
quote:Webster=
Op dinsdag 20 november 2001 19:01 schreef luukster het volgende:
jaa..wel leuk.
quote:Heel goed. Dat was inderdaad mijn punt. Als we *slechte* series willen, dan hebben we daar genoeg *Nederlandse* series voor. Kost wellicht wat minder.
Op maandag 19 november 2001 14:54 schreef Dikke het volgende:Maar zijn die goed
Vrienden voor het leven, SamSam, allemaal veel te voorspelbaar
quote:enne.. "je weet niet meer waarom?"
Op maandag 19 november 2001 23:42 schreef SunChaser het volgende:
Vind t erg goed maar om de een of andere reden heb ik nooit meer gezien dan seizoen 1.
Vind het ook een geweldige serie.. maar ze gaan
nu de herhalingen van de herhalingen herhalen..
dus.. mjah :/
quote:* Elbutre kwijlt effe mee!
Op dinsdag 20 november 2001 19:28 schreef mrcool het volgende:
Jennifer Esposito (Stacy Paterno in Spin City):
quote:Michael J. Fox speelt niet meer mee, omdat hij toch Parkinson heeft?
Op zaterdag 24 november 2001 03:59 schreef JmVision het volgende:
Voor de mensen die het niet weten: M.J.Fox speelt sinds dit seizoen niet meer mee (hier in amerika dan). Zijn 'rol' is overgenomen door Charlie Sheen, en ja, ookal issie geen Fox hij doet het behoorlijk leuk..ik vraag me af hoeveel seizoenen Nederland achterloopt.
Samen met Will&Grace en Friends, mijn favoriet!
quote:
Op dinsdag 26 februari 2002 00:52 schreef Boondock_Saint het volgende:
Wie heeft het vandaag gezien? Ik kwam echt niet meer bij tijdens dat Weekendmiljonairs.
quote:Paul zat bij "Who wants to be a miljonaire" (in Nederland ook wel bekend als 'Weekendmiljonairs').
Op Tuesday 26 February 2002 00:57 schreef SunChaser het volgende:[..]
Maar je had het moeten zien. Ik moet nog lachen als ik er aan terugdenk.
edit: typo
"Are you sure?"
"No, offcourse I'm not sure!"
Geweldige aflevering. .
quote:Ja die ja
Op Wednesday 27 February 2002 18:04 schreef RedGuy het volgende:
Het is toch elke maandag avond laat? Ik heb die aflevering wel gezien."Are you sure?"
"No, offcourse I'm not sure!"Geweldige aflevering.
.
Echt jammer want MJ Fox heb ik altijd erg grappig gevonden zeker in zijn jaren als Alex P Keaton.
Hoe lang zendt Net 5 de nieuwe afleveringen al uit?
quote:Heather Locklear is er al een tijdje bij... helaas vergeten in mijn agenda op te schrijven sinds wanneer precies, excuses daarvoor.
Op woensdag 06 maart 2002 15:00 schreef Elbutre het volgende:
Zapte gisteren langs NET 5 en wat zien ik: Een nieuwe aflevering van Spin City, met Heather LocklearHoe lang zendt Net 5 de nieuwe afleveringen al uit?
De ziekte van Parkinson waar hij al een tijd aan leed heeft hem het acteren zo goed als onmogelijk gemaakt.
Overigens werd deze aflevering al twee jaar geleden in Amerika uitgezonden, maar je weet hoeveel we met die series altijd achterlopen hier op de Nederlandse TV zenders.
Don't give up, Michael. Ooit verzint de wetenschap er wel wat op. Tot die tijd blijven knokken!
Ik volg de serie niet, maar ik kom er tijdens het zappen weleens langs en dan blijf ik soms wel kijken. Best wel een aardige serie. En hmmmm... Heather Locklear natuurlijk!
quote:okeej tnx voor de tip
Op dinsdag 25 juni 2002 20:22 schreef motown het volgende:
Ik schop dit topic omhoog omdat vanavond op NET5 (23:00 volgens de TV gids hier) de aflevering wordt uitgezonden waarin Michael J. Fox definitief afscheid neemt.De ziekte van Parkinson waar hij al een tijd aan leed heeft hem het acteren zo goed als onmogelijk gemaakt.
Overigens werd deze aflevering al twee jaar geleden in Amerika uitgezonden, maar je weet hoeveel we met die series altijd achterlopen hier op de Nederlandse TV zenders.
![]()
Don't give up, Michael. Ooit verzint de wetenschap er wel wat op. Tot die tijd blijven knokken!
Ik volg de serie niet, maar ik kom er tijdens het zappen weleens langs en dan blijf ik soms wel kijken. Best wel een aardige serie. En hmmmm... Heather Locklear natuurlijk!
quote:Ja, wel te verwachten he, zo'n emotionele aflevering... Maar toch nog een happy ending... Ik bedoel... Als je thuis komt staat Heather Locklear op je te wachten...
Op dinsdag 25 juni 2002 23:47 schreef Ker_Plunk het volgende:
Beetje een sneue aflevering.Sinds wanneer is die Stacy Patterno weg dan?
Dan heb ik het dus wel over het personage uit de serie, niet met Michael J. Fox zelf. In die laatste aflevering met hem in de serie was nu toch best wel duidelijk te zien dat hij worstelde met zijn ziekte. Dat gun je niemand. Hopelijk zal er op tijd een doorbraak komen op medisch gebied die hem en vele anderen kan helpen... Maar ja, dat hoop ik natuurlijk ook over AIDS en andere momenteel niet te genezen ziektes en aandoeningen. Het is opvallend dat de technologische ontwikkelingen enerzijds in een duizelingwekkende vaart plaatsvinden, maar dat onze maatschappij anderzijds vaak zo machteloos is tegen problemen waarvan we de oplossingen nog niet weten.
Maar goed, nog even over de aflevering zelf:
Wel grappig, dat bluesnummer met die hese vrouwenstem die je te horen kreeg in de barscene deed me gelijk denken aan mijn vakantie in Amerika tijdens zomer 2000, toen was die daar continu op de radio te horen... Zoals ik al zei: we lopen zwaar achter hier.
Wat ik ook wel humor vond waren die knipoogjes richting Family Ties. Zijn psychiater die werd gespeeld door de acteur die de vader in die serie speelde, de secretaresse die "Mallory" heette, en de "rechtse senator uit Ohio, Alex P. Keaton" die hij aan het einde als milieuactivist zou hebben ontmoet.
[Dit bericht is gewijzigd door motown op 26-06-2002 00:28]
Geweldig goede serie is dit
inderdaad geweldige serie,
jammer dat het hondje geen zelfmoord meer probeert te plegen
en Paul is
quote:Vond zijn rolletje nu erg slecht uitgewerkt. Ze hadden wel iets met sentiment met Randall mogen laten zien ofzo en een onderonsje met Caitlin.
Op woensdag 12 februari 2003 19:43 schreef Ker_Plunk het volgende:
Klein schopje.
Vandaag met Mike er weer ff inHij moet nodig naar de kapper
Ik zie ook dat Sheen meer in zijn vel zit me zijn rol.
Ik sluit me avond altijd af met Spin City
geniaal gewoon. superserie
..en voor alle bijdehanten... Jaaaa ze hebben de titel niet vertaald !
goed boek over acteren, Hollywood en dealen met een ziekte..
quote:ja dat is lastig hoor om je in het drugs-circuit staande te houden met Parkinson
Op vrijdag 14 februari 2003 10:53 schreef WaStEd het volgende:
dealen met een ziekte..
(sorry moest hem ff inkoppen)
ik moet zeggen dat ik ook altijd met plezier kijk naar Spin City, Charlie Sheen is niet echt een match voor Michael J Fox maar hij is inderdaad na een tijdje een beetje beter in zijn rol gekomen
quote:Ik keek toevallig gisteren een stukje tot de reclame en net het laatste deel (was nog wakker) en ik zag dat Michael terug was. Heb ik iets gemist of was het een gastoptreden (leek het wel op)
Op vrijdag 14 februari 2003 15:50 schreef MadScientist het volgende:
ik moet zeggen dat ik ook altijd met plezier kijk naar Spin City, Charlie Sheen is niet echt een match voor Michael J Fox maar hij is inderdaad na een tijdje een beetje beter in zijn rol gekomen
quote:Ik denk dat het een gast optreden is.Valt me op dat MJF de hele tijd zit te bewegen,hij zit nooit stil.(logisch)
Op vrijdag 14 februari 2003 16:26 schreef mvt het volgende:[..]
Ik keek toevallig gisteren een stukje tot de reclame en net het laatste deel (was nog wakker) en ik zag dat Michael terug was. Heb ik iets gemist of was het een gastoptreden (leek het wel op)
Jammer dat er zoveel weg zijn, vond die jongen ook erg grappig.
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 20:03 schreef G1Ace het volgende:
Charlie Sheen kan echt fox niet vervangen
dat merk je vandaag ook
Mike, you know how I like my coffee, like I like my girls
Stuart, I don't think there is any 19 year old coffee
quote:Mike belandt in relatiecrisis met Allison, meaning, hij wil afzien van de bruiloft. Krijgt liefdesadvies van Charlie (well...) en ends up marrying her after all. Ze worden in de echt verbonden door de burgemeester himself. In vrouwenkleren, dat wel...
Op vrijdag 14 februari 2003 20:20 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
gemist
Op vrijdag komt geen herhaling hè?
Waar ging deze over?
quote:
Op maandag 17 februari 2003 19:28 schreef Zapper het volgende:
***ALARM***
Geweldige serie, maar alleen jammer dat door de terugkeer van MJF meteen weer duidelijk werd dat Sheen hem niet kan vervangen (al doet ie het best goed).
"Lucky Man" heb ik trouwens gelezen en dat vond ik wel een erg goed boek -> aanrader
quote:
***ALARM***
quote:Het was Spin City tijd.
Op maandag 17 februari 2003 23:24 schreef Ker_Plunk het volgende:
Maar toen Michael J. Fox er nog inspeelde wat het beter. Ik was best fan van hem. Hij had een betere gezichtsuitdrukking dan die Charlie nu. Maar ben nog steeds fan
Voorald die Paul hahaha hij is echt super met zun ""HAAAAH ???"" als hij iets niet hoor of verstaat hahaha
Paul Rulez
Stuart
Ik vind trouwens niet dat je Sheen en Fox met elkaar moet vergelijken. In de serie hebben ze toch echt een verschillend karakter. Ik vind ze allebei goed spelen trouwens.
quote:Had de gemiddelde Nederlandse serie maar een kwart van de humor die er in Spin City zit, dan was dat al een grote vooruitgang geweest.
Op woensdag 26 februari 2003 14:52 schreef Cybart het volgende:
erg flauw geworden serie en geeft nog maar bij vlagen een glimlach
het heeft evenveel humor als de gemiddelde nederlandse comedy
Nederlandse series
quote:o ja, dat is echt een leuk moment
Op woensdag 26 februari 2003 15:03 schreef mCoLiDeLuXe het volgende:
Charlie > who the best candidate
Mayor > I AM
Charlie > who`s gonna win the next elections
Mayor > I AM
Charlie > who`s gonna run the city for the next 4 years
Mayor > Organized Crime
quote:Thanx! (ik heb dat laatste stukje net gemist en was al benieuwd hoe het afliep)
Op donderdag 27 februari 2003 11:47 schreef SmashBro het volgende:
Ik dacht dat het gisteren de laatste aflevering was maar toen wonnen ze op het einde toch nog de verkiezingen.
Ik vind Spin City echt super! Ik had er wel moeite mee dat Michael J Fox opgevolgt werd door Charlie Sheen maar al met al is en blijft Paul (Richard Kind) mijn absolute favoriet en ik ben blij dat die nog steeds in de serie zit.
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 13:20 schreef richardc het volgende:[..]
Thanx! (ik heb dat laatste stukje net gemist en was al benieuwd hoe het afliep)
Ik vind Spin City echt super! Ik had er wel moeite mee dat Michael J Fox opgevolgt werd door Charlie Sheen maar al met al is en blijft Paul (Richard Kind) mijn absolute favoriet en ik ben blij dat die nog steeds in de serie zit.
Die acteur die Paul speelt speelt wel in veel comedyseries trouwens, je ziet hem in heel veel verschillende series opduiken.
Ben ik trouwens de enige die vind dat Paul (Richard Kind) sprekend lijkt op Xander uit Buffy?
quote:Die twee had ik nog niet echt met elkaar in verband gebracht nee.
Op donderdag 27 februari 2003 14:29 schreef Sheridana het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vind dat Paul (Richard Kind) sprekend lijkt op Xander uit Buffy?
quote:Ik heb hem inderdaad in 2 andere gezien (1 paar week gelee op Yorin? Hoe heet dat ook alweer?
Op donderdag 27 februari 2003 14:21 schreef SmashBro het volgende:
Paul is echt droog. En Stuart is idd cool.
Die acteur die Paul speelt speelt wel in veel comedyseries trouwens, je ziet hem in heel veel verschillende series opduiken.
En Paul <-> Xander? Nèèèh, onmogelijk
__edit______
Jeeej 2e pagina
quote:Moet ik eerlijk zijn? Nee, totaaaaal niet
Op donderdag 27 februari 2003 16:32 schreef Sheridana het volgende:
Ze lijken toch wel een heeeeeeeel klein beetje op elkaar...?
Aflevering van vandaag was erg grappig Superserie
quote:Ik vind Paul ook het leukste karakter in deze TOP-serie. Elke aflevering is gewoon leuk. En daarna op V8 Titus. Een leuk uur comedy dus.
Op donderdag 27 februari 2003 23:14 schreef officer het volgende:
Spin City is echt heel erg tof, vooral Paul is briljant, gewoon om zijn houding en de opmerkingen die hij af en toe maakt, ik lig echt dubbel dan
quote:ze hebben alleen dezelfde mondhoeken...
Op donderdag 27 februari 2003 16:32 schreef Sheridana het volgende:
Ze lijken toch wel een heeeeeeeel klein beetje op elkaar...?
In de plaats van Spin City is nu een andere saai serie gekomen
Waar er al ik weet niet hoeveel van zijn
HET IS NIET EERLIJK
Dharma & Gregg is ook best leuk, kwam ik gisteren achter
quote:Opzich is het wel aardig ja, maar het kan niet tippen aan Spincity vind ik.
Op dinsdag 18 maart 2003 19:38 schreef Zapper het volgende:
Misschien zijn de afleveringen wel "op"Dharma & Gregg is ook best leuk, kwam ik gisteren achter
quote:Dat zou inderdaad best kunnen ja. In Amerika zijn ze er ook al mee gestopt..
Op dinsdag 18 maart 2003 19:38 schreef Zapper het volgende:
Misschien zijn de afleveringen wel "op"
Tijd voor herhalingen
quote:
Op maandag 7 januari 2002 21:29 schreef Modderman het volgende:
Ik vind het alleen heel stom dat Spin City daar voor heeft moeten wijken...
Spin City R.I.P.
Hij ging naar een tandarts voor tandpijn, Paul laat weten dat hij een heel goedkope tandarts kent (typisch ) Komt James terug met een grrot ijzeren geval in zijn mond, hij heeft een beugel gekregen
Wat later moest hij bij de Mayor zitten terwijl hij een intervieuw gaf via radio. Als James zijn mond opendeed had de radio ruis
Was hilarisch, en toen er iets gebeurde en ze de intervieuw wilden stopten moest James zijn mond opendoen om te doen alsof er iets mis was met de apparatuur
De mayor moest een toespraak geven aan de Gay and Lesbian community.
Begint hij met het groeten: Hello Queens (hij bevondt zich in Queens)
En dan Carter toen hij dat hoorde van Mike (van de betoging van de Gayand...) Ooh ooh, that's me, that's me.
Ehm Mike, Can I take the day off tomorrow
Mike die zojuist van de tandarts kwam moest met doven gaan "praten", zijn mond nog verdoofd waardoor niemand het kon verstaan.
Iedereen dacht dat hij een grap maakte met de doven
En wat later racet hij met de rolstoel van Paul door de gangen en ontmoet hij de pers
Allemaal briljant
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 16:47 schreef erikh het volgende:
Het schijnt dus terug te zijn vanaf vandaag
Afleveringen met Charlie Sheen...
quote:Worden ze nog herhaald, zeg alsjeblieft ja
Op vrijdag 12 december 2003 16:48 schreef Patch het volgende:[..]
Afleveringen met Charlie Sheen...
Spin city is gewoon de beste comedy die er is.
quote:ja
Op vrijdag 12 december 2003 16:49 schreef erikh het volgende:[..]
Worden ze nog herhaald, zeg alsjeblieft ja
quote:Ja, het is nu bezig op Net 5
Op vrijdag 12 december 2003 16:49 schreef erikh het volgende:[..]
Worden ze nog herhaald, zeg alsjeblieft ja
quote:Ik bedoel vanavond ofzo, ik zit nu nog op mijn werk
Op vrijdag 12 december 2003 16:50 schreef Duder het volgende:[..]
Ja, het is nu bezig op Net 5
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |