abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33650142
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 05:23 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dido
Haai Palm
Onderschriftloos
  dinsdag 3 januari 2006 @ 05:27:15 #202
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_33650143
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 05:25 schreef melke het volgende:

[..]

Haai Palm
melkie

Ben superproductief geweest de laatste uren, heb CV netjes in het Engels vertaald, 1-pagina versie gemaakt, 2-pagina versie gemaakt, echt iets waar ik al tijden mee bezig was .

Zo, nu eerst even een bed.

Truste melke en trustem morwen, dizzy, en alle anderen
Confidence through competence
  dinsdag 3 januari 2006 @ 05:29:23 #203
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_33650145
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 05:24 schreef melke het volgende:

[..]

Ik bedoelde er ook helemaal niets slechts mee. Ik zet toch lachgezichtjes erbij.. Als je hier 1 fout maakt blijft je dat blijkbaar achtervolgen. Dat vind ik niet leuk, zeker omdat ik er toen helemaal niets mee bedoelde.
Je snapt mensen niet die oud en nieuw Wel leuk vinden, je snapt mensen niet die
wel een relatie kunnen hebben en een inet relatie ook nog. Je snapt mensen niet die kerst niet leuk vinden, je snapt zoveel nog niet
ja, ja, ja pcies ja, ja, ja
  dinsdag 3 januari 2006 @ 05:29:43 #204
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_33650146
En godverdomme geen ruziemaken, meiden

Confidence through competence
  dinsdag 3 januari 2006 @ 05:29:59 #205
84524 Morwen
I got life
pi_33650148
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 05:27 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

melkie

Ben superproductief geweest de laatste uren, heb CV netjes in het Engels vertaald, 1-pagina versie gemaakt, 2-pagina versie gemaakt, echt iets waar ik al tijden mee bezig was .

Slaap lekker, wijfie

I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_33650149
Nou Dizzy Lizzy, ik weet niet of je nog meeleest maar ik hoop dat we dat conflict naast ons kunnen leggen en met een schone lijn kunnen verder gaan. Ik bedoelde er toen echt niets slechts mee. Neem m'n berichtjes met een korreltje zout. Ik ben absoluut geen gemeen iemand. Vind het jammer dat ik blijkbaar anders over kom.
Onderschriftloos
pi_33650150
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 05:27 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

melkie

Goedzo!!! Ga zo door he!

Slaap lekker en tot de volgende keer
Onderschriftloos
  dinsdag 3 januari 2006 @ 05:31:44 #208
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_33650151
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 05:29 schreef Stereotomy het volgende:
En godverdomme geen ruziemaken, meiden

jij bent geen WA gvd dus geen gvd van jou
pi_33650154
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 05:29 schreef Dizzy-lizzy het volgende:

[..]

wel een relatie kunnen hebben en een inet relatie ook nog. Je snapt mensen niet die kerst niet leuk vinden, je snapt zoveel nog niet
Je neemt me echt veeel te serieus. Iedereen is anders, dat weet ik ook. Jij vind groen misschien mooi, ik niet. Prima, dat is toch normaal! Maar dat betekent dan toch niet dat ik de kleur groen mooi moet gaan vinden om de andere tegenmoet te komen? Als ik zeg dat ik het niet snap betekent niet dat ik er geen begrip voor heb!
Onderschriftloos
  dinsdag 3 januari 2006 @ 05:37:31 #210
84524 Morwen
I got life
pi_33650158
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 05:29 schreef Dizzy-lizzy het volgende:

[..]

Niet iedereen kan je liggen

Agree to Disagree
Only Human
  dinsdag 3 januari 2006 @ 05:38:53 #211
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_33650159
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 05:33 schreef melke het volgende:

[..]

Je neemt me echt veeel te serieus. Iedereen is anders, dat weet ik ook. Jij vind groen misschien mooi, ik niet. Prima, dat is toch normaal! Maar dat betekent dan toch niet dat ik de kleur groen mooi moet gaan vinden om de andere tegenmoet te komen? Als ik zeg dat ik het niet snap betekent niet dat ik er geen begrip voor heb!
Tot nu toe heb je me te veel pijn gedaan met je Domme uitspraken en ik ga me als BIJnA altijd weer inhouden, maar Leer ajb Leeer!
pi_33650160
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 05:37 schreef Morwen het volgende:

[..]

Agree to Disagree
Ja dat klopt, maar ik ben helemaal niet haatdragend ofzo. Ik kan nu bijvoorbeeld met jou knallende ruzie krijgen en morgen weer helemaal leuk aardig en vrolijk tegen je doen. Ik ben niet zo voor ruzies, die zijn er al genoeg op de wereld
Onderschriftloos
pi_33650162
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 05:38 schreef Dizzy-lizzy het volgende:

[..]

Tot nu toe heb je me te veel pijn gedaan met je Domme uitspraken en ik ga me als BIJnA altijd weer inhouden, maar Leer ajb Leeer!
Wees dan eens duidelijk welke domme uitspraken! Ik ben me namelijk van geen kwaad bewust!
Sorry dat ik je pijn gedaan heb, bij deze doe je mij ook pijn!
Onderschriftloos
  dinsdag 3 januari 2006 @ 05:42:35 #214
84524 Morwen
I got life
pi_33650164
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 05:39 schreef melke het volgende:

[..]

Ja dat klopt, maar ik ben helemaal niet haatdragend ofzo. Ik kan nu bijvoorbeeld met jou knallende ruzie krijgen en morgen weer helemaal leuk aardig en vrolijk tegen je doen. Ik ben niet zo voor ruzies, die zijn er al genoeg op de wereld
Dat heb ik ook, maar gebruik wat meer smilies Men snapt je niet omdat ze je niet kunnen zien, dus ook niet je gelaatsuitdrukking

Snappie
Only Human
pi_33650167
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 05:42 schreef Morwen het volgende:

[..]

Dat heb ik ook, maar gebruik wat meer smilies Men snapt je niet omdat ze je niet kunnen zien, dus ook niet je gelaatsuitdrukking

Snappie
Ja, goed plan.. Blijkbaar ben ik dankzij mijn weinig smiley gebruik de uber trut van het BB forum geworden...
Onderschriftloos
  dinsdag 3 januari 2006 @ 05:48:32 #216
84524 Morwen
I got life
pi_33650171
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 05:45 schreef melke het volgende:

[..]

Ja, goed plan.. Blijkbaar ben ik dankzij mijn weinig smiley gebruik de uber trut van het BB forum geworden...
Niet zo overdrijven, heh, dat valt wel mee Ik vind jou leuk en ik ben niet alleen Jouw droge uitspraken maken vele tongen los. Gewoon lekker jezelf blijven en afentoe eens wat smilies ertussendoor gooien. En, niet te vergeten: teruglezen en 1 en ander onthouden
Only Human
pi_33650174
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 05:48 schreef Morwen het volgende:

[..]

Niet zo overdrijven, heh, dat valt wel mee Ik vind jou leuk en ik ben niet alleen Jouw droge uitspraken maken vele tongen los. Gewoon lekker jezelf blijven en afentoe eens wat smilies ertussendoor gooien. En, niet te vergeten: teruglezen en 1 en ander onthouden
Ja! Oke! Goed plan! Chats onthouden daar ben ik slecht in, maar ik ga m'n best doen!
Onderschriftloos
  dinsdag 3 januari 2006 @ 05:53:54 #218
84524 Morwen
I got life
pi_33650179
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 05:49 schreef melke het volgende:

[..]

Ja! Oke! Goed plan! Chats onthouden daar ben ik slecht in, maar ik ga m'n best doen!
Kanjertje

Dus je komt nu niet achter mij aan met je wapens

Jammer wel

Ik ga zo maar eens

Truste iedereen
Only Human
pi_33650188
Slaap lekker Morwen En bedankt voor je lieve woorden

Dizzy, hopelijk heb ik het toch nog een beetje goed kunnen maken nu. Zo niet, dan vind ik dat erg jammer, zeker omdat ik absoluut geen slechte bedoelingen met mijn woorden heb (gehad). Het spijt me in ieder geval wel dat ik je pijn gedaan heb..

Ik ga ook maar eens proberen te slapen. Slaap lekker allemaal
Onderschriftloos
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2006 @ 07:30:52 #220
135486 Manu82
How you doin'?
pi_33650342
goedemorgen
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_33650364
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 07:30 schreef Manu82 het volgende:
goedemorgen
Goedemorgen!
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2006 @ 07:49:59 #222
135486 Manu82
How you doin'?
pi_33650387
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 07:41 schreef Muerte het volgende:

[..]

Goedemorgen!
Lekker danku
Room 23
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2006 @ 08:07:23 #223
135486 Manu82
How you doin'?
pi_33650483
hey regenworm, leuk dat captopic

zet het hier maar neer aangezien je daar alleen caps wil hebben
Room 23
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2006 @ 08:23:52 #224
135486 Manu82
How you doin'?
pi_33650575
Wordt het niet eens tijd om wakker te worden??

Ik ga me hier doodvervelen!!!

Ga straks uit wanhoop nog rare dingen doen of studeren !!
Room 23
pi_33650605
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 08:07 schreef Manu82 het volgende:
hey regenworm, leuk dat captopic

zet het hier maar neer aangezien je daar alleen caps wil hebben
Ik ga ik geen caps meer plaatsen heb mijn eigen topic gemaakt.
Was het gezeur van gisterenavond zat en eigenlijk ben ik nog boos.
Maar goed ben ik even aan het afreageren
pi_33650610

goedemorgen
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2006 @ 08:37:42 #227
135486 Manu82
How you doin'?
pi_33650705
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 08:26 schreef regenworm het volgende:

[..]

Ach niet te druk om maken, van mij mag je ze posten zoals je gisteren al zei als er hier toch niets geluld word, maar er zijn blijkbaar mensen die zich eraan irriteren. En degenen die ze wel leuk vinden om terug te kijken kunnen dan in het topic van jou kijken
Room 23
pi_33650842
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 08:37 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ach niet te druk om maken, van mij mag je ze posten zoals je gisteren al zei als er hier toch niets geluld word, maar er zijn blijkbaar mensen die zich eraan irriteren. En degenen die ze wel leuk vinden om terug te kijken kunnen dan in het topic van jou kijken
Het gaat mij op de manier hoe dit allemaal gaat.
Dat irriteert mij wezeloos normaal met elkaar omgaan is erg moeilijk.
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2006 @ 08:55:38 #229
135486 Manu82
How you doin'?
pi_33650851
Cuall gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Room 23
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2006 @ 09:02:52 #230
135486 Manu82
How you doin'?
pi_33650929
en post 2300
Room 23
pi_33651150
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 09:02 schreef Manu82 het volgende:
en post 2300

Op naar de 5000
pi_33651308
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 05:37 schreef Morwen het volgende:

[..]

Agree to Disagree
ah rivaaltje was er ook weer zie ik

† In Memoriam † dinsdag 3 januari 2006 @ 09:50:11 #233
135486 Manu82
How you doin'?
pi_33651504
De laatste weken van BB5 heb ik mij nogal negatief uitgelaten over Lieske en heb haar zelfs de bijnaam Mini-Me gegeven. Na een aantal weken van bezinning en terugkijken van tv-uitzendingen moet ik echter toch mijn mening herzien. Lieske is een erg spontane student die, net zoals elk meisje van 19 die van een beschermde (ouders, studentenleven) naar een onbeschermde omgeving (BB-huis) verhuist, nogal onzeker was tussen alle mensen die ouder waren en al veel levenservaring hadden. Er zijn weinig studenten die als ze op kamers gaan niet minimaal 2 keer per week hun moeder bellen om te vragen hoe de was nou ook al weer moest of hoe lang prei nou eigenlijk moet koken. Lieske voelde zich met name in het begin alleen, wat volkomen begrijpelijk is. In het huis waren, behalve kraker Roel, geen andere studenten of leeftijdsgenoten, haar vriendinnen waren er niet meer en ook haar ouders kon ze niet meer bellen tijdens moeilijke momenten. Verder bezit Lieske over veel doorzettingskracht. Waar Nathalie tijdens haar blessure, nog meer dan normaal, de kantjes er vanaf liep, wilde Lieske tijdens haar blessure kost wat het kost mee helpen, wat door BB verboden werd. Tenslotte heb ik geen spijt dat ik haar Mini-Me heb genoemd, maar kan ik het wel positief uitleggen. Lieske had de laatste weken twee vriendinnen gevonden waarmee ze erg goed kon opschieten. Lieske bleef achter hun staan toen ze eruit gestemd waren, terwijl ze beter in de groep was komen te liggen als ze haar vriendinnen zou laten vallen. Ik denk dat dit door haar studentenvereniging komt, waar ze geleerd heeft dat je nooit een vriendin laat vallen.

Ik hoop dat ik nu een beetje de door mij aangerichte schade en mijn grove taalgebruik van de laatste weken BB heb goedgemaakt.
Room 23
  dinsdag 3 januari 2006 @ 09:54:46 #234
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33651573
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 08:26 schreef regenworm het volgende:

[..]

Goeiemorgen. Vertel us
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_33651692
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 09:50 schreef Manu82 het volgende:

Ik hoop dat ik nu een beetje de door mij aangerichte schade en mijn grove taalgebruik van de laatste weken BB heb goedgemaakt.
Ik vond je leuker toen je nog gewoon je mening hier neerzette dan na deze sociaal verantwoorde post.
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
  dinsdag 3 januari 2006 @ 10:08:45 #236
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33651771
Zonder allerlei frutsels en tutsels, maar recht vanuit het hart.

Cuall, Kissa, en A-en-M (nog voor gisteren) van harte en maak er een leuke dag van.

was getekend.
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2006 @ 10:17:26 #237
135486 Manu82
How you doin'?
pi_33651910
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 10:03 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik vond je leuker toen je nog gewoon je mening hier neerzette dan na deze sociaal verantwoorde post.
Ja, ik verveelde mij en heb mijn mening over Lieske ernstig herzien na het zien van alle afleveringen en dacht dat moet ik dan ook maar mededelen
Room 23
pi_33652004
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 09:50 schreef Manu82 het volgende:
1. Manu, nog de beste wensen
quote:
De laatste weken van BB5 heb ik mij nogal negatief uitgelaten over Lieske en heb haar zelfs de bijnaam Mini-Me gegeven.
2. Ik noemde haar Lolita Lieske: ze is net zo oud als ik.
Maar ik pretendeer toch wat meer mature te zijn, cq te gedragen
quote:
Na een aantal weken van bezinning en terugkijken van tv-uitzendingen moet ik echter toch mijn mening herzien. Lieske is een erg spontane student die, net zoals elk meisje van 19 die van een beschermde (ouders, studentenleven) naar een onbeschermde omgeving (BB-huis) verhuist, nogal onzeker was tussen alle mensen die ouder waren en al veel levenservaring hadden.
3. Meisjes van 19 zijn over het algemeen een stuk volwassener dan zij hier met haar puberale gedrag toonde.
Ze is wel wat volwassener geworden in BB, dat is ontegenzeggelijk.
Maar je hoeft je mening niet te herzien. Haar ouders zijn hier ook schuldig aan. Die hebben haar altijd als het kleine meisje behandeld: de gevolgen zijn evident.
quote:
Er zijn weinig studenten die als ze op kamers gaan niet minimaal 2 keer per week hun moeder bellen om te vragen hoe de was nou ook al weer moest of hoe lang prei nou eigenlijk moet koken.
4. Nou ik ken er geen een.
Als illustrerende opmerking denk ik dat hij niet goed is.
Mensen die vwo af hebben kunnen voldoende voor zichzelf zorgen.
quote:
Lieske voelde zich met name in het begin alleen, wat volkomen begrijpelijk is. In het huis waren, behalve kraker Roel, geen andere studenten of leeftijdsgenoten, haar vriendinnen waren er niet meer en ook haar ouders kon ze niet meer bellen tijdens moeilijke momenten. Verder bezit Lieske over veel doorzettingskracht.
5. Door haar gedrag bij de 2e fietstest werd de proef niet gehaald.
Haar doorzettingsvermogen is van nul en generlei waarde.
quote:
Waar Nathalie tijdens haar blessure, nog meer dan normaal, de kantjes er vanaf liep, wilde Lieske tijdens haar blessure kost wat het kost mee helpen, wat door BB verboden werd. Tenslotte heb ik geen spijt dat ik haar Mini-Me heb genoemd, maar kan ik het wel positief uitleggen. Lieske had de laatste weken twee vriendinnen gevonden waarmee ze erg goed kon opschieten. Lieske bleef achter hun staan toen ze eruit gestemd waren, terwijl ze beter in de groep was komen te liggen als ze haar vriendinnen zou laten vallen.
6. Daarom alleen al is ze niet geschikt voor BB, is ze een loser.
quote:
Ik denk dat dit door haar studentenvereniging komt, waar ze geleerd heeft dat je nooit een vriendin laat vallen.
7. Dat leer je niet bij de Goningense corpsballenvereniging
quote:
Was me niet opgevallen ; ik dacht dat dat je natuurlijke taalgebruik was.
Maar dan krijgen we vanaf nu dus een weldoorvlochten BBN (buitengewoon beschaafd Nederlands), waar we allemaal van kunnen leren?

De punten 2 t/m 7 contemplerend, zouden voldoende moeten zijn jou te overtuigen dat je je mening inzake Lolita Lieske niet hoeft te wijzigen.
Ze was en is en blijft het naïeve (in de zin van onnozele) wicht.

[ Bericht 0% gewijzigd door I_doubt op 03-01-2006 11:24:34 ]
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2006 @ 10:31:58 #239
135486 Manu82
How you doin'?
pi_33652171
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 10:23 schreef I_doubt het volgende:

[..]

1. Manu, nog de beste wensen
[..]

Jij ook nog de beste wensen

2. Ik noemde haar Lolita Lieske: ze is net zo oud als ik.
Maar ik pretendeer toch wat meer mature te zijn, cq te gedragen
[..]

Dat klopt, maar als je in een beschermde omgeving bent opgegroeid, nog nooit wat hebt gedaan en dan toch nog het BB huis indurft vind ik dat redelijk volwassen.

3. Meisjes van 19 zijn over het algemeen een stuk volwassener dan zij hier met haar puberale gedrag toonde.
Ze is wel wat volwassener geworden in BB, dat is ontegenzeggelijk.
Maar je hoeft je mening niet te herzien. Haar ouders zijn hier ook schuldig aan. Die hebben haar altijd als het kleine meisje behandeld: de gevolgen zijn evident.
[..]

Zie antwoord op 2

4. Nou ik ken er geen een.
Als illustrerende opmerking denk ik dat hij niet goed is.
Mensen die vwo af hebben kunnen voldoende voor zichzelf zorgen.

[..]

Over het algemeen zijn er heel veel studenten die hun moeder de was nog laten doen en eten in het universiteitsrestaurant (Mensa, of hoe ze dat bij jullie ook noemen)

5. Door haar gedrag bij de 2e fietstest werd de proef niet gehaald.
Haar doorzettingsvermogen is van nul en generlei waarde.
[..]

Inderdaad viel mij dit ook erg tegen, maar ik vertrouw erop dat dit gewoon een foutje was en dat ze echt helemaal kapot was en niet zoveel vantevoren had bijgeslapen als Ingrid en Roel.

6. Daarom alleen al is ze niet geschikt voor BB, is ze een loser.
[..]

7. Dat leer je niet bij de Goningense copsballenvereniging
[..]

Volgens mij wel, het idee van zo'n ontgroening is het groepsgevoel en misschien heeft ze daar aanleg voor.

Was me niet opgevallen ; ik dacht dat dat je natuurlijke taalgebruik was.
Maar dan krijgen we vanaf nu dus een weldoorvlochten BBN (buitengewoon beschaafd Nederlands), waar we allemaal van kunnen eren?l

Nee, is niet mijn natuurlijke taalgebruik, maar soms moet je wat hardere taal gebruiken om je mening kracht bij te zetten.

De punten 2 t/m 7 contemplerend, zouden voldoende moeten zijn jou te overtuigen dat je je mening inzake Lolita Lieske niet hoeft te wijzigen.
Ze was en is en blijft het naïeve (in de zin van onnozele) wicht.
Room 23
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2006 @ 10:43:57 #240
135486 Manu82
How you doin'?
pi_33652414
Waarom is iedereen zo godsvergeten traag op dinsdagmorgen???
Room 23
pi_33652539
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 10:43 schreef Manu82 het volgende:
Waarom is iedereen zo godsvergeten traag op dinsdagmorgen???
Ik heb al een topic vol gekregen

Je Poll ( [POLL] Wie vond jij de mooiste BB-vrouw? ) werkt niet gezeik met de server
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2006 @ 10:50:54 #243
135486 Manu82
How you doin'?
pi_33652571
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 10:49 schreef regenworm het volgende:

[..]

Ik heb al een topic vol gekregen

Je Poll ( [POLL] Wie vond jij de mooiste BB-vrouw? ) werkt niet gezeik met de server
Ja, zie het nu ook, zal straks wel weer goedkomen
Room 23
pi_33652666
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 10:50 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ja, zie het nu ook, zal straks wel weer goedkomen
Het is voor mij een erge makkelijke keuze
  dinsdag 3 januari 2006 @ 11:12:54 #245
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_33653058
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 10:17 schreef Manu82 het volgende:
Ja, ik verveelde mij en heb mijn mening over Lieske ernstig herzien na het zien van alle afleveringen en dacht dat moet ik dan ook maar mededelen
Geloof je het zelf?
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_33653293
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 10:17 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 11:24:27 #247
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33653327
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 11:12 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Geloof je het zelf?
Gun die jongen nou z'n coming-out moment.
  Moderator dinsdag 3 januari 2006 @ 11:52:17 #248
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_33654049
Ah, de 1000 zijn ruimschoots gehaald. Jullie gaan gewoon door.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2006 @ 11:53:47 #249
135486 Manu82
How you doin'?
pi_33654090
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 11:52 schreef Gert het volgende:
Terug van vakantie???
Room 23
pi_33654283
quote:
Hai Gert Goeie vakantie gehad?
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2006 @ 12:16:37 #251
128220 Peter6000
pi_33654758
quote:
hoi
  dinsdag 3 januari 2006 @ 12:26:23 #253
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33655051
Gert Peter Snaptnix Bartoli
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2006 @ 12:29:36 #254
128220 Peter6000
pi_33655146
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:26 schreef PH52 het volgende:
hoi PH
  Moderator dinsdag 3 januari 2006 @ 12:48:04 #255
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_33655780
Allemaal
Nee ben nog niet terug. Over twee weken pas.

Heeft Wickedangel al een nieuw vriendje?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 3 januari 2006 @ 12:48:34 #256
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33655790
Wat een opwinding weer hier, niet te weinig.

ChantalC - die cappers hebben een eigen leven opgericht, dus waar blijf je ?

Of is de lust je vergaan vanwege de ongein hier? Demins, Versabommie, Jappie, Jezus Christus, waar is iedereen ?
  dinsdag 3 januari 2006 @ 12:52:23 #257
242 Pinball
Electric Monk
pi_33655899
quote:

wb enzo.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_33655914
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:26 schreef PH52 het volgende:
Hoi PH
pi_33655948
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:48 schreef Gert het volgende:
Allemaal

Nee hoor WA wacht nog steeds op jou

Voor het restant ook nog een fijne vakantie dan, mazzelaar.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 12:54:10 #260
242 Pinball
Electric Monk
pi_33655965
quote:
Oh, dan niet wb enzo.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_33656027
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:48 schreef PH52 het volgende:
Wat een opwinding weer hier, niet te weinig.

Of is de lust je vergaan vanwege de ongein hier? Demins, Versabommie, Jappie, Jezus Christus, waar is iedereen ?
Ik ben eindelijk die kerstrotzooi naar buiten aan het mikken
Voor de rest is de vakantie inmiddels voorbij denk ik zo. Allemaal hard aan het werk, het is hier 's nachts pas druk en levendig.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 12:57:55 #262
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33656098
Ja, dat las ik, Melke weer aan de gangbang.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 12:58:39 #263
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_33656128
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:48 schreef PH52 het volgende:
Mis je me?
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_33656210
quote:
Allemaal

Ha Gert... geniet je een beetje van je welverdiende vakantie?

WA al een poosje niet meer gezien hier helaas. Zal hopelijk weer opduiken als HBB begint.

Hallo allemaal BEW
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:00:52 #265
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33656221
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:58 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Mis je me?
Nu niet meer
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:01:27 #266
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_33656245
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:00 schreef PH52 het volgende:
Nu niet meer
Kee dan ben ik weer weg...
chantalcoolsma.nl
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:02:01 #267
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33656271
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:01 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Ik mis je nu al . .
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2006 @ 13:02:04 #268
135486 Manu82
How you doin'?
pi_33656278
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:56 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Ik ben eindelijk die kerstrotzooi naar buiten aan het mikken
Voor de rest is de vakantie inmiddels voorbij denk ik zo. Allemaal hard aan het werk, het is hier 's nachts pas druk en levendig.
Ik moet zo even naar de uitzendbureaus hier weer en daarna ga ik leren denk ik
Room 23
pi_33656376
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:01 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Hebben jullie nog wel bloed onder jullie nagels of wordt dat bij elkaar telkens in de Fok- morgensessie verwijderd
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2006 @ 13:06:06 #270
135486 Manu82
How you doin'?
pi_33656421
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:04 schreef I_doubt het volgende:

[..]

Hebben jullie nog wel bloed onder jullie nagels of wordt dat bij elkaar telkens in de Fok- morgensessie verwijderd
Waarom zou het bloed onder mijn nagels weg zijn?
Room 23
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:09:36 #271
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33656565
quote:

[..]

Das verstehe Ich leider nicht
pi_33656586
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:06 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Waarom zou het bloed onder mijn nagels weg zijn?
1 bloed:
iem. het bloed onder de nagels vandaan halen:

hem tot het uiterste tergen
quote:
Mis je me?
Nu niet meer
pi_33656700
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:10 schreef I_doubt het volgende:

[..]

1 bloed:

daar kan ik wel een aantal users bij invullen
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:13:58 #274
242 Pinball
Electric Monk
pi_33656736
quote:

Ik heb nooit begrepen waarom daar bloed hoort te ziten.
Behalve als je net iemand tot bloedens toe gekrabt hebt of zo?
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:14:27 #275
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33656766
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:10 schreef I_doubt het volgende:

[..]

1 bloed:

[..]

Zit je nu te zuigen of wat ? Er is vanmorgen weinig tot geen beweging waargenomen in dit topic, dus dat bloedverwijderen zal wel meevallen.

Gisteravond daarentegen was het hier best gezellig. Met als hoogtepunt vannacht weer een Melkemisverstand.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:14:35 #276
242 Pinball
Electric Monk
pi_33656774
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:13 schreef regenworm het volgende:

[..]

daar kan ik wel een aantal users bij invullen
Namen willen we regenworm, namen!
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:15:52 #277
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33656835
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:14 schreef Pinball het volgende:

[..]

Let op dat je niet het c..woord zet anders is het zo weer ruis op de zender.
pi_33656898
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:14 schreef PH52 het volgende:

[..]

Zit je nu te zuigen of wat ? Er is vanmorgen weinig tot geen beweging waargenomen in dit topic, dus dat bloedverwijderen zla wel meevallen.

Gisteravond daarentegen was het hier best gezellig. Met als hoogtepunt vannacht weer een Melkemisverstand.
De Melkemisverstanden zijn een genot voor elk forum; daar leeft een forum van.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:17:49 #279
242 Pinball
Electric Monk
pi_33656918
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:15 schreef PH52 het volgende:

[..]

Let op dat je niet het c..woord zet anders is het zo weer ruis op de zender.
ChantalC bedoel je?
pi_33656934
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:14 schreef PH52 het volgende:

[..]

Zit je nu te zuigen of wat ? Er is vanmorgen weinig tot geen beweging waargenomen in dit topic, dus dat bloedverwijderen zal wel meevallen.

Melkemisverstand
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:19:09 #281
242 Pinball
Electric Monk
pi_33656962
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:17 schreef I_doubt het volgende:

De Melkemisverstanden zijn een genot voor elk forum; daar leeft een forum van.
Melke ruled sowieso. Daar kunnen een hoop mensen nog wat van leren.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:19:16 #282
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_33656968
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:17 schreef Pinball het volgende:
ChantalC bedoel je?
U riep?
chantalcoolsma.nl
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:19:41 #283
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33656987
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:18 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Melkemisverstand
DizzyLizzyincident ?
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:20:34 #284
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33657025
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:19 schreef ChantalC het volgende:

[..]

U riep?
Ga nou, anders mis ik je niet.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:21:47 #285
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_33657069
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:20 schreef PH52 het volgende:
Ga nou, anders mis ik je niet.
Je wil te graag dat ik wegga... Dan blijf ik...
chantalcoolsma.nl
pi_33657088
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:21 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Je wil te graag dat ik wegga... Dan blijf ik...
Heel goed... hoe meer zielen hoe meer vreugd
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:22:44 #287
242 Pinball
Electric Monk
pi_33657092
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:19 schreef ChantalC het volgende:

U riep?
Niet echt, ik vroeg me af over welk 'c-woord' het ging.

En omdat er in jouw naam 2 zitten dacht ik: misschien gaat het over Tallie.
pi_33657111
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:19 schreef PH52 het volgende:

[..]

DizzyLizzyincident ?
Ahhh.. de "ach, jij wordt ook ooit volwassen. ïk moet jou niet en jij moet mij niet"" discussie bedoel je?
pi_33657142
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:19 schreef Pinball het volgende:

[..]

Melke ruled sowieso. Daar kunnen een hoop mensen nog wat van leren.
Melke is cool... als ze haar mond open doet gaat er een lichtje binnen branden

Was een grap van Lebbis
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:24:45 #290
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33657159
Die ja.
pi_33657279
quote:
Ha regenworm...

Ik heb net ff gekeken, maar kan de TT niet beter veranderd worden in:

Oude Lieske caps van Regenworm?
pi_33657287
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:14 schreef Pinball het volgende:

[..]

Waarom je weet best wel wie ik bedoel.
En laten we maar in vrede verder gaan
pi_33657333
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:27 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Ha regenworm...

Ik heb net ff gekeken, maar kan de TT niet beter veranderd worden in:

Oude Lieske caps van Regenworm?
De tweede wel maar ik wacht op Muerte en zijn Nathalie Caps
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:31:13 #295
242 Pinball
Electric Monk
pi_33657375
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:28 schreef regenworm het volgende:

En laten we maar in vrede verder gaan
Stop dan ook met zaniken.
Zeg het gewoon als je een probleem hebt, of hou erover op. Maar dat gezeur is echt te kinderachtig voor woorden.
pi_33657394
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:29 schreef regenworm het volgende:

[..]

De tweede wel maar ik wacht op Muerte en zijn Nathalie Caps
Okee, dat is dan wel een leuke afwisseling dan ja

Ik heb zelf alleen nog maar de caps van de laatste week op de schijf staan hier... maar zitten ook wel leuke tussen. Ik gooi daar zo ook wel een paar tussen. Of is het alleen de bedoeling dat jij en Muerte er caps plaatsen?
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:35:06 #297
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_33657473
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:28 schreef regenworm het volgende:
Lieske?
chantalcoolsma.nl
pi_33657474
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:31 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Okee, dat is dan wel een leuke afwisseling dan ja

Ik heb zelf alleen nog maar de caps van de laatste week op de schijf staan hier... maar zitten ook wel leuke tussen. Ik gooi daar zo ook wel een paar tussen. Of is het alleen de bedoeling dat jij en Muerte er caps plaatsen?
Wel nee dump maar in het topic wist niet zeker of je mee wou doen.
pi_33657568
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:35 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Lieske?
Lieske
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:39:59 #300
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_33657653
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:37 schreef regenworm het volgende:
Lieske
Word je nou nooit moe van jezelf?
chantalcoolsma.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')