Lees de OP nog eens, dan zie je dat hij dat deed...quote:
PcExtreem is wel OK... ik zit daar ook opquote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Lees de OP nog eens, dan zie je dat hij dat deed...
Maar goede tip voor de TS, neem een pakket bij PcExtreme![]()
Inderdaad, die bedoel ikquote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
PcExtreem is wel OK... ik zit daar ook op
http://pcextreme.nl/
Zeker altijd op zondag?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:51 schreef webfreak het volgende:
Dan weer een storing, dan weer 'server-werkzaamheden', en overal maken ze zich met een lullig excuusmailtje vanaf.
Dat ziet er goed uit!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik moest er wel om lachenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoe verzinnen ze in hemelsnaam zo'n naam.
PcExtremequote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
idd die is goed !quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Lees de OP nog eens, dan zie je dat hij dat deed...
Maar goede tip voor de TS, neem een pakket bij PcExtreme![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoe verzinnen ze in [b]hemels[/b[naam zo'n naam.
damn idd... 1,50 per maand voor alles wat ik nodig heb.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:31 schreef webfreak het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit!
Prijzen zijn super. En als de service dan ook nog es goed is... Perfect
* bookmarkt
In principe ligt het er natuurlijk aan hoe het geregeld is tussen HJ en de TSquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:30 schreef buzzer het volgende:
Dat is wel klote als je je gegevens kwijt bent. Maar je maakt zelf toch ook wel regelmatig een backup neem ik aan ?
HJ maakt iedere maand zelf een back-up.. Maar als ik had geweten dat die sukkels dat op dezelfde server zetten...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:30 schreef buzzer het volgende:
Dat is wel klote als je je gegevens kwijt bent. Maar je maakt zelf toch ook wel regelmatig een backup neem ik aan ?
aangemeldquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:49 schreef --Christiaan-- het volgende:
www.e-dentify.nl »»» 1 of 2 euro per maand.
De service is ook goed daarquote:
Voor 2 euro kan je geen serieuze hosting aanbieden, maar goed als je shit kapot/gehackt is wil ik niet dat je hier straks komt klagen ok?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
De service is ook goed daar
misschien dachten ze dat ze van bovenaf genoeg steun kregen zodat er geen noodzaak tot een degelijke backup zou hoeven zijn; had het gezicht op die lui hun gezicht wel willen zien toen die server crashde... verlaten door Jezus... "ARMAGEDDON!!!" enzquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:51 schreef webfreak het volgende:
Nu heb ik 't écht gehad met die nephosters van HJ.
Ik krijg zojuist een mailtje dat een server is gecrasht, en al mijn gegevens verloren zijn gegaan
Slim als ze zijn, stonden de backups op dezelfde server, dus die zijn ook weg![]()
Het is de zoveelste keer dat ik me aan dit bedrijf erger.
Ik betaal verdomme 70 euro per jaar voor een beetje space, en ondertussen is er iedere maand wel weer wat. Dan weer een storing, dan weer 'server-werkzaamheden', en overal maken ze zich met een lullig excuusmailtje vanaf.
Een paar maandjes terug heb ik er nog een domein geregged en betaald... Om er vervolgens niets meer van te vernemen. Weg geld! Zeker 5 mailtjes naar die prutsers gestuurd, om er vervolgens achter te komen dat de klantenservice ook zwaar beneden peil is, want reactie bleef uit
Nouja, nog even volhouden t/m Mei (dan verloopt 't contract), en dan meteen op zoek naar een hoster die z'n vak verstaat.
Toch prima om een kleine amateursite op te hosten? Je moet er natuurlijk geen multinational mee willen runnen neequote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Voor 2 euro kan je geen serieuze hosting aanbieden, maar goed als je shit kapot/gehackt is wil ik niet dat je hier straks komt klagen ok?
Hier ook, service is echt uitstekend, ik zit nu bijna twee jaar bij PCextreme, ze zijn heel erg netjes en ook open tegen hun klanten.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:52 schreef Xevor het volgende:
Net als vele anderen maak ik ook gebruik van PCextreme.
Service is geweldig en hosting ook.
Een gebruiksvriendelijke control panel, je hebt daar alles wat een gemiddelde gebruiker nodig heeft.
En de prijzen zijn ook eens goedkoop.
Vaak hoor je goedkoop = duurkoop maar dat is hier zeker niet het geval. Ik heb al anderhalf jaar webhosting via PCextreme.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |