Jeah ff Kolkie pesten: Zolang je niet weet welke velgen wel of niet standaard zijn op een celica moet je je mond erover houdenquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:10 schreef Kolkie het volgende:
Maar hoevaak zie je nou nog een Civic die redelijk standaard is?
Even Tjabbo pesten: Celica's zijn ook echte genuine sjonniebakken. En dan vooral die met wannabe supraspoilers en standaard velgen!
quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:34 schreef StefanP het volgende:
Sommige mensen krijgen het zelfs voor elkaar een supra te verneuken...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar past maar een straf bij:
[afbeelding]
in deel 3 is ook jammer dat ze deze auto's gebruikenquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]. En dan wel het standaard Camry-airbag stuur laten zitten.
Het Sjonnie-gehalte van de Supra is sinds The Fast and dinges rap aan het stijgen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je mij je auto op de foto ziet zetten, terwijl er meer dan 10 van jou soort auto in Nederland zijn, en het is geen oost-europees vehikel, of vage SUV: danis het een sjonnenbak
voorbeelden:
[afbeelding]
VW kever
[afbeelding]
Opel Astra
[afbeelding]
VW Golf
[afbeelding]
Chevrolet Caprice (met Action-spinners)
[afbeelding]
Audi A4
[afbeelding]
Seat Arosa
[afbeelding]
Alfa Romeo 33
[afbeelding]
Opel Kadett
[afbeelding]
Opel Calibra
[afbeelding]
Mercedes-Benz 190
[afbeelding]
BMW 3-serie (met kameleonlak)
[afbeelding]
VW Polo (inclusief Gangsta's)
[afbeelding]
Honda Civic CRX
Moet ik nog doorgaan?
Die Seat Arosa koop je zo.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 05:37 schreef Dr_Crouton het volgende:Booskijkers Tribals Aziatische teksten terwijl de bezitter ongetwijfeld niet begrijpt wat er staat Elk ander onzin-stickers Weggewerkte grille met plastic troep Spinners Dubbele of meer aftermarket 'race' uitlaten, vaak slecht gemonteerd zodat ze hangen Aftermarket dikke pijpen om om de uitlaatmond te bevestigen Slechte bestuurderstoelen die naar rechts hangen Geen kofferruimte meer door (eigen inbouw)subwoofer Te brede velgen en banden die uit het spatbord steken Velgen die gewoon niet passen bij de auto Witte achterlichten Taartschep op en onder Geblindeerde ramen (meestal cheapo folie) Zo verlaagd dat ze stapvoets over een drempel moeten of anders nog meer afgaan als de vonken ervan af vliegen Aftermarket/zelfbouw kippengaas Jorinde Mol
Er zijn wel eens mooi getunede auto's maar die zijn een zeldzaamheid, want zelfs professionele tuners verpesten vaak originele auto's met extra opsmuk.
Yep, ook een Nissan motor.quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:15 schreef SRD_Don het volgende:
oke, nog paar shots dan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
werd toevallig op mun forum gepost
Een Jeep? Volgens mij is het een Miniquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:06 schreef Impry het volgende:
Worden ze gesponsord door Nissan ofzo? Zie zo al 4 350's staan.
Alhoewel er van elke auto wel twee exact dezelfde versies zijn zie ik nu.
Wel mooie camerasteun op die Jeep linksonderin!![]()
Niks mis met Nissanquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:06 schreef Impry het volgende:
waar zijn die 240Z nog 2de hands te koop... ben wel intrested =Dquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:50 schreef heijx het volgende:
[..]
Yep, ook een Nissan motor.![]()
Dan vind ik die Datsun 240z met Chevy smallblock plus blower toch leuker.![]()
[[url=http://www.arrc.hpg.ig.com.br/Darius%20240z.jpg]afbeelding][/url]
Yep, dat is wheelspin in 3 en 4, bij een slordige 120.
Nu je het zegt jaquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:21 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Een Jeep? Volgens mij is het een Mini![]()
Natuurlijk doet een vleugel wel degelijk wat, mits hij in de vrije lucht hangt genereert hij downforce.quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:53 schreef PNG het volgende:
Die vleugel doet wel degelijk wat. Die kleine iets langere heckflugels (hatchbacks) op bepaalde auto's genereren al bv 5% meer vortex achter de auto. Praat je over 3 cm verlenging. Dus zo'n taartschep type tuindeur doet geheid wat. Probleem is meer zo'n ding op auto's zetten waar die niet op hoort. Vraag is wat er dan gebeurt met je aerodynamica.
Van elke auto hebben ze 4 exact dezelfde modellen, dit i.v.m. de stunts die ze ermee uitvoeren.quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:06 schreef Impry het volgende:
Alhoewel er van elke auto wel twee exact dezelfde versies zijn zie ik nu.
Wel mooie camerasteun op die Jeep linksonderin!![]()
www.autoscout24.dequote:Op donderdag 5 januari 2006 11:41 schreef SRD_Don het volgende:
[..]
waar zijn die 240Z nog 2de hands te koop... ben wel intrested =D
Die van mij heeft 1 pk meerquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:44 schreef Goochie het volgende:
Dan zal ik onze nieuwe aanwinst ook maar eens tonen.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Een C2 VTS met 125pk. Erg leuk speelgoed.![]()
hop, meteen een petjequote:Op donderdag 5 januari 2006 15:44 schreef Goochie het volgende:
Dan zal ik onze nieuwe aanwinst ook maar eens tonen.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Een C2 VTS met 125pk. Erg leuk speelgoed.![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:48 schreef Goochie het volgende:
plus hadden we die petjes gehad van de dealer.
"DTM"Ruitenwisser = Sjonniequote:Op donderdag 5 januari 2006 14:52 schreef WesHell het volgende:
Hier mijn auto dan
Net gekocht...![]()
[Golfje]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |